دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

تجاوز 4 زورگیر به زنان مسافر + عکس

تجاوز 4 زورگیر به زنان مسافر + عکس 

 www.Nice-Sms.iR   

 

 

 

   

 

     

پرونده چهار عضو باند زورگیری که متهم هستند به برخی طعمه‌های خود تجاوز کرده‌اند در اختیار قضات دادگاه کیفری استان تهران قرار گرفت. اعضای این گروه از شامگاه 26 شهریور سال گذشته با شکایت پسری 25ساله تحت تعقیب قرار گرفتند.
به گزارش شرق این جوان دانشجو وقتی به پلیس شهریار مراجعه کرد به ماموران گفت: «برای اینکه از اسدآباد به خانه‌ام در شهریار بروم سوار پرایدی شدم که به نظر می‌رسید مسافربر است. موقع سوار شدن یکی از سرنشینان عقب با این بهانه که زودتر پیاده می‌شود مرا وسط نشاند. همین که روی صندلی نشستم به راننده سلام کردم ولی او در جواب فحاشی کرد. در همین لحظه دو مردی که دو طرفم نشسته بودند چاقو و قمه بیرون کشیدند و مرا تهدید کردند. در حالی‌که به شدت ترسیده بودم و جانم را در خطر می‌دیدم ترجیح دادم تسلیم شوم. آنها هر چه پول همراهم بود، گرفتند بعد جلو یک عابربانک توقف کردند و با پرسیدن رمز کارتم از حسابم پول برداشتند. زورگیران سپس مرا به منطقه‌ای بیابانی بردند و حسابی کتکم زدند و بعد رهایم کردند. من به سختی توانستم خودم را به شهر برسانم و برای شکایت اقدام کنم.»ماموران سرگرم تحقیق برای یافتن ردی از زورگیران بودند که دومین شکایت به پلیس ارایه شد و این بار نیز پسری جوان ماجرایی مشابه را تعریف کرد. او گفت: «چند دقیقه بعد از اینکه سوار پراید شدم چهار مرد با قمه و چاقو مرا تهدید کردند و پول‌هایم را گرفتند. یکی از آنها برای اینکه مرا وادار به سکوت کند قمه‌ای را به پهلویم فشار می‌داد. آنها از یک دستگاه خودپرداز برای خالی کردن حسابم استفاده کردند و بعد من را به بیابان بردند و از خودرو بیرون انداختند.» 

 

 

●.●●..●● بقیه در ادامه ی مطلب ●.●●..●●

کسب در آمد از اینترنت ( کلیک کنید ) 

ارتکاب جرم در ساعات شب و در محدوده زمانی مشابه، تعداد متهمان، وسیله نقلیه آنها و شگردشان مخصوصا برای برداشت پول از عابربانک کارآگاهان را به این اطمینان رساند که هر دو جرم توسط یک گروه انجام شده است. آنها دامنه تحقیقات‌شان را گسترش دادند اما هنوز ردی از متهمان به دست نیامده بود که زنی جوان علیه چهار پرایدسوار شکایت کرد و گفت: «من همراه پسر دوساله‌ام در شهریار سوار پراید شدم. آن موقع به غیر از راننده فقط مردی جوان در صندلی جلو نشسته بود. بعد از رسیدن به مقصد از راننده خواستم نگه دارد ولی او اعتنایی نکرد و به سرعت به مسیرش ادامه داد. من که فهمیده بودم آن دو نفر نیت شومی دارند با خواهش و التماس خواستم رهایم کنند. حتی به آنها گفتم به خاطر بچه‌ام کاری به کارم نداشته باشند ولی آن دو توجهی نکردند و در طول مسیرشان دو دوست دیگر خود را نیز سوار کردند و وقتی به منطقه‌ای بیابانی رسیدیم هر چهار نفر با زور و تهدید به من تجاوز کردند. آنها پسرم را هم کتک زدند بعد تمام اموالم را گرفتند و کفش‌های من و پسرم را درآوردند تا نتوانیم تعقیب‌شان کنیم. آنها به سرعت از آنجا دور شدند. پسرم به شدت وحشت‌زده بود و گریه می‌کرد، خودم هم ترسیده بودم و نمی‌دانستم در آن تاریکی در منطقه‌ای که ماشینی رد نمی‌شد چه باید بکنم تا اینکه راننده یک نیسان سررسید و نجات‌مان داد. بعد از آنکه به خانه رسیدم تصمیم گرفتم علیه این افراد شکایت کنم.» این زن نیز مانند شاکیان قبلی مشخصات خودرو متهمان را در اختیار نداشت و همین موضوع کار را برای پلیس دشوار می‌کرد. تحقیقات هنوز بی‌نتیجه مانده بود که این بار زنی 65ساله علیه زورگیران ناشناس شکایت کرد. او نیز جملاتی مشابه زن جوان به زبان آورد. البته گفت فقط دو نفر از زورگیران به او تعرض کردند.
کارآگاهان در حالی‌که تعداد شاکیان باز هم افزایش یافته بود محدوده وقوع جرایم را زیرنظر گرفتند و بعد از مدتی تفحص توانستند ردی از متهمان به دست بیاورند و آنها را دستگیر کنند. این افراد در بازجویی‌ها منکر ارتکاب هرگونه جرمی شدند و گفتند احتمالا اشتباهی رخ داده است ولی وقتی با شاکیان مواجهه حضوری داشتند جرم‌شان را گردن گرفتند و گفتند با شناسایی افرادی که در ساعات شب به تنهایی منتظر تاکسی ایستاده بودند آنها را سوار و با تهدید چاقو و قمه از آنان زورگیری می‌کردیم و به چند زن نیز تجاوز کردیم. کارآگاهان در تحقیقات تکمیلی به این نتیجه رسیدند که متهمان 30 نفر را ربوده و از آنان زورگیری کرده و پول‌های موجود در حساب بانکی‌شان را برداشت کرده‌اند. به این ترتیب اتهام اعضای این باند آدم‌ربایی، سرقت مقرون به آزار و تجاوز به عنف تشخیص داده شد و پرونده برای رسیدگی در اختیار قضات شعبه 77 دادگاه کیفری استان تهران قرار گرفت. این متهمان به زودی پای میز محاکمه خواهند رفت. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد