دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

متن سنگ قبر بزرگان | اشعار و متون زیبا بر روی سنگ قبر بزرگان

متن سنگ قبر بزرگان | اشعار و متون زیبا بر روی سنگ قبر بزرگان 

www.Nice-Sms.iR 

   

 دوست گلم اگه از سایت خوشت اومده همین گوشه +۱ کن و از سایت ما حمایت کن  

 

 

 

متن سنگ قبر پروین اعتصامی

آین که خاک سیه اش بالین است

اختر چرخ ادب پروین است

گرچه جز تلخی از ایام ندید

هر چه خواهی سخنش شیرین است 

*********** Nice-SMS.IR *************

متن سنگ قبر کوروش کبیر

ای انسان هر که باشی واز هر جا که بیایی

میدانم خواهی آمد

من کوروشم که برای پارسی ها این دولت وسیع را بنا نهادم

بدین مشتی خاک که تن مرا پوشانده رشک مبر 

*********** Nice-SMS.IR *************

متن سنگ قبر فریدون مشیری

سفر تن را تا خاک تماشا کردی

سفر جان را از خاک به افلاک ببین

گر مرا می جویی

سبزه ها را دریاب با درختان بنشین


*********** Nice-SMS.IR *************

متن سنگ قبر فردین

بر تربت پاکت بنشینم غمناک

کوهی زهنر خفته بینم در خاک

از روح بزرگ هنریت فردین

شاید مددی به ما رسد از افلاک 

*********** Nice-SMS.IR *************

متن سنگ قبر بابک بیات

سکوت سرشار از ناگفته هاست 

*********** Nice-SMS.IR *************

متن سنگ قبر خسرو شکیبایی

در ازل پرتو حسنت زتجلی دم زد

عشق پیدا شدوآتش به همه عالم زد 

 

 

اس ام اس های جدیدتون رو برام بفرستین ( ۰۹۳۵۲۶۶۶۱۱۴ ) علی

●.●●..●● بقیه در ادامه ی مطلب ●.●●..●●

کسب در آمد از اینترنت ( کلیک کنید )

ادامه مطلب ...

مطلب طنز ازدواج ۱۳۹۰ | بچه ای که عاشق ازدواج است

مطلب طنز ازدواج ۱۳۹۰ | بچه ای که عاشق ازدواج است 

www.Nice-Sms.iR 

 

 

 

استاد : وقتی بزرگ شدی چه میکنی؟  

شاگرد : ازدواج! 

استاد : نخیر منظورم اینه که چی میشی؟  

شاگرد : داماد! 

 

 

 

اس ام اس های جدیدتون رو برام بفرستین ( ۰۹۳۵۲۶۶۶۱۱۴ ) علی

●.●●..●● بقیه در ادامه ی مطلب ●.●●..●●

کسب در آمد از اینترنت ( کلیک کنید )

ادامه مطلب ...

اس ام اس و جملات عاشقانه به زبان آذری ( ترکی ) | Torkish SMS 90

اس ام اس و جملات عاشقانه به زبان آذری ( ترکی ) | Torkish SMS 90 

www.Nice-Sms.iR  

 

 

 

قیزیل گولم در منی
مخمل اوسته سر منی
الله اوزی شاهدی
چوخ ایسترم من سنی

 

*********** Nice-SMS.IR *************  

 

ای گول سنی دنیایه مقابل توتارام
دنیا منیم اولسا ، سنه خاطر ساتارام

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

بی عطر سنبل اولماز
بی نغمه بلبل اولماز
دنیا بوتون گل اچسا
سنین کیمی گل اولماز

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

سو ایچیرم چاناخدان
بال سوزولر دوداخدان
اوزوم گله بیلمسم
سلامیم وار اوزاخدان

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

  

منیم ای نازنین دوستوم زمستانین بهار اولسین
سعادت تاجی همیشه باشیندا برقرار اولسین
اومیدیم وار او حقه نیازین اولماسین خلقه
سنی خار ایستین ظالم ، ذلیل روزگار اولسین

 

*********** Nice-SMS.IR *************  

 

گونده منه باش ووران ، ایندی منه داش وورور
ایندی منه داش ووران ، اوزگلره باش وورور
اوزگه اگر داش وورا ، دردینه دوزمک اولار
باخ بوراسوز بوردادی ، داشلاری یولداش وورور

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

دریادا گمیم قالدی
اکمدیم زمیم قالدی
آرزون جانیندا قالسون
نجه کی منیم قالدی

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

قاشلارین اوخدی سنین
عاشقین چوخدی سنین
من سنی چوخ سئویرم
خبرین یوخدی سنین

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

دونیادا اوشدانا شی چوخ ایسترم
داغدا داشی
گوزده یاشی
سن کیمین ناز یولداشی 

 

 

 

اس ام اس های جدیدتون رو برام بفرستین ( ۰۹۳۵۲۶۶۶۱۱۴ ) علی

●.●●..●● بقیه ی اس ام اس ها در ادامه ی مطلب ●.●●..●●

کسب در آمد از اینترنت ( کلیک کنید )

ادامه مطلب ...

قوانین مورفی ( سری دوم ) | با حالترین قوانین زندگی ( طنز ) واقعی

قوانین مورفی ( سری دوم ) | با حالترین قوانین زندگی ( طنز ) واقعی 

www.Nice-Sms.iR 

 

 

 

وقتی تو یاهو داری چت میکنی اون جمله مهم ، طولانیرو که مینویسی با کلی ذوق ، سرتو که میاری بالا میبینی فونتت عوض شده همرو چرت و پرت نوشتی !

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

  

وقتی انگشتای پا یا دستتون آسیب دیده باشه ، اگه شهاب سنگ بیافته از آسمون میخوره به همون انگشت داغون !

 

*********** Nice-SMS.IR *************  

 

وقتی میخوای تو آزمونی یا جای دیگه ثبت نام کنی چون روز های آخر متوجه شدی با عجله ثبت نام میکنی ! اما بعد ثبت نام مهلتش تا یکسال دیگه تمدید میشه !

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

مهم نیست چندتا لیوان تو خونه هست مهم اینه که هروقت تو میخوای آب یا چایی بخوری یه دونشم تمیز نیست !

 

*********** Nice-SMS.IR *************  

 

از بین ۲۰ تا بادوم دقیقا اونی رو برمیداری که از زهر مار تلخ تره !

  

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

وقتی داری درس میخونی خسته میشی میگی این که مهم نیست برا امتحان عمرا بیاد . دقیقا همون میاد و بیشترین نمره هم داره !!!

   

 

 

اس ام اس های جدیدتون رو برام بفرستین ( ۰۹۳۵۲۶۶۶۱۱۴ ) علی

●.●●..●● بقیه ی مطالب در ادامه ی مطلب ●.●●..●●

کسب در آمد از اینترنت ( کلیک کنید )

ادامه مطلب ...

اس ام اس و جملات عاشقانه دوستت دارم | SMS i Love YoU 2012

اس ام اس و جملات عاشقانه دوستت دارم | SMS i Love YoU 2012 

www.Nice-Sms.iR 

 

 

 

غریبانه در سکوت سهمگین نامت را بر حاشیه ی قلبم حک کردم تا با هر ضربانش بگویم دوستت دارم ، هیچوقت تو و محبتهایت را از یاد نمی برم . . .

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

نمی دانم چه حسی هست این عاشقی ؟
وقتی می نشینم ، وقتی راه می روم ، وقتی می خوابم دوستت دارم
وقتی صدایی می اید دوستت دارم ، وقتی سکوت است دوستت دارم
چه می کنی با من که چنین راحت همیشگی شده ای

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

باهات میام نفس نفس / تو آسمان توی قفس / از اول تا آخرش / دوستت دارم همین و بس

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

ای کاش قطره اشکی بودم که بر گونه هایت ، می زیستم تا بدانی چقدر دوستت دارم . . .

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

کاش واژه ی حقیقت آنقدر با زبان ما صمیمی بود که برای بیان کردن دوستت دارم ، نیاز به قسم خوردن نبود . . .

 

*********** Nice-SMS.IR *************  

 

اگر با آتش عشقت مرا بسوزانی باز هم با خاکسترش خواهم نوشت دوستت دارم . . .

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

میخوام روی حرفم هنوز ایستاده باشم / بذا دوستت دارم رو هزار بار گفته باشم

بخوای تا قیامت می گم دوستت دارم رو / بهونه ای نمی خوام به دستت داده باشم

ما که گفتیم هزار بار تو یک بار هم نگفتی / ولی نزدیکه اون روز که به دامم بیفتی

 

*********** Nice-SMS.IR *************  

 

به امید چتر فردایت خیس بارانم ، از طلوع عشق تا غروب سرنوشت دوستت دارم . . .

  

 

اس ام اس های جدیدتون رو برام بفرستین ( ۰۹۳۵۲۶۶۶۱۱۴ ) علی

●.●●..●● بقیه ی اس ام اس ها در ادامه ی مطلب ●.●●..●●

کسب در آمد از اینترنت ( کلیک کنید )

ادامه مطلب ...

اس ام اس و جملات فوق العاده زیبای تنهایی | Alone Sms 2012

اس ام اس و جملات فوق العاده زیبای تنهایی | Alone Sms 2012 

www.Nice-Sms.iR 

 

 

 

گاهی تنهایی آنقدر قیمت دارد که درب را باز نمی کنم
حتی برای “ تو ” که سالها منتظر در زدنت بودم . . .

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

تنهایی یعنی :
من یه موبایل دارم که صدای زنگش رو یادم نمیاد . . .

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

ای پادشه خوبان داد از غم تنهایی
وقت است که یک چندی در خانه ی ما آیی
در خانه ی ما آمد ،‌ آن پادشه خوبان
آن پادشه خوبان ، داد از غم تنهایی . . .

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

می ترسم توی تنهایی بمیرم / کمک کن تا دوباره جون بگیرم
یه وقت هایی به من نزدیک تر شو / دارم حس میکنم از دست میرم . . .

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

نامه هایم که چراغ قلبت را روشن نکرد ! امشب تمامشان را بسوزان شاید بتوانی تنهایی ات را ببینی !

 

*********** Nice-SMS.IR *************  

 

با تو بر مرغان دریایی امیرم / بی تو در زندان تنهایی اسیرم

با تو در کاخ وفا ارباب عشقم / بی تو در کوه جفا سنگی حقیرم . . .

 

 

اس ام اس های جدیدتون رو برام بفرستین ( ۰۹۳۵۲۶۶۶۱۱۴ ) علی

●.●●..●● بقیه ی اس ام اس ها در ادامه ی مطلب ●.●●..●●

کسب در آمد از اینترنت ( کلیک کنید )

ادامه مطلب ...

مطالب طنز فک و فامیله ما داریم ؟ | داغ ترین مطالب طنز و با حال

مطالب طنز فک و فامیله ما داریم ؟ | داغ ترین مطالب طنز و با حال 

www.Nice-Sms.iR 

 

 

 

بچه داداشم ۳ سالشه هر وقت می خواد قایموشک بازی کنه ؛ میگه : عمو تو برو گمشو تا من بیام دنبالت !

فک و فامیله داریم ؟

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

داشتم میرفتم بیرون مامانم گفت خمیر دندون تموم شده ، یکی سر راه بخر بیار !
گفتم چه طعمی بگیرم ؟ داداشم از تو اتاق داد میزنه : دو سیب نعناع بگیر !!

فک و فامیله داریم ؟

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

بابام زنگ زده غذا سفارش بده میگه ۲ تا پیتزا مخصوص با یه همبرگر ساده . وقتی قط کرد بش میگم چرا نگفتی ۳ تا پیتزا ؟ میگه پیتزا گرون میشد برا تو همبرگر گرفتم .

فک و فامیله داریم ؟

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

عمم به شوهرش میگه : اگه تو رو نداشتم چیکار می کردم ؟؟
شوهرش میگه : کِیف می کردی !!

فک و فامیله داریم ؟

 

  *********** Nice-SMS.IR *************

تلویزیون داره یه برنامه درباره علائم اعتیاد نشون میده . هر علامتی که میگه مامانم زیر چشمی با شک منو نگا میکنه !

فک و فامیله داریم ؟

 

  

اس ام اس های جدیدتون رو برام بفرستین ( ۰۹۳۵۲۶۶۶۱۱۴ ) علی

●.●●..●● بقیه ی اس ام اس ها در ادامه ی مطلب ●.●●..●●

کسب در آمد از اینترنت ( کلیک کنید )

ادامه مطلب ...

اس ام اس عاشقانه | اس با حال لاو 2012

اس ام اس عاشقانه | اس با حال لاو 2012 

www.Nice-Sms.iR 

 

 

 

اگر دوستم داری بلند فریاد بزن حتی اگرنشنوم باورت می کنم  عشقم . . .

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

هم رنگ تمام آرزوهای منی / غارتگرجان ومال و دنیای منی
بی تونفس کشیدنم ممکن نیست / ساده بگویم که همه دنیای منی . . .

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

گاهی فرار می کنم
از فکر کردن به تو
مثل رد کردن آهنگی که
خیلی دوستش دارم . . .

 

*********** Nice-SMS.IR *************  

 

اگر خوبان عالم جمع باشند / یقینا نزد من ، تو بهترینی
اگر از خوبترها حلقه سازند / تو در آن حلقه ، میدانم نگینی . . .

 

  

اس ام اس های جدیدتون رو برام بفرستین ( ۰۹۳۵۲۶۶۶۱۱۴ ) علی

●.●●..●● بقیه ی اس ام اس ها در ادامه ی مطلب ●.●●..●●

کسب در آمد از اینترنت ( کلیک کنید )

ادامه مطلب ...

کد های آهنگ پیشواز ایرانسل از مهدی احمدوند | آهنگ پیشواز جدید 90

کد های آهنگ پیشواز ایرانسل از مهدی احمدوند | آهنگ پیشواز جدید 90 

www.Nice-Sms.iR  

 

تنهام نذار / حرف دلم / خواب پریشون / دست عمو / دلم می خواست / دوست دارم / ساعت رفتن / عشق اول / نارفیق / نقطه ضعف / یاد من / یه شاخه گل

 

 

 

اس ام اس های جدیدتون رو برام بفرستین ( ۰۹۳۵۲۶۶۶۱۱۴ ) علی

●.●●..●● بقیه در ادامه ی مطلب ●.●●..●●

کسب در آمد از اینترنت ( کلیک کنید ) 

ادامه مطلب ...

جوک تصویری جدید با نام " پسورد فیس بوک "

جوک تصویری جدید با نام " پسورد فیس بوک " 

www.Nice-Sms.iR 

 

 عشق دروغکی اینه دیگه طرف یکی و میخواد اما این طرفم میخواد بره فیس بوک با بقیه ی دخترا حرف بزنه و به عکساشون نگاه کنه اما ... اون یکی دختر زرنگتر از حرفاست خودتون ببینید دیگه .

 

 

 

 

اس ام اس های جدیدتون رو برام بفرستین ( ۰۹۳۵۲۶۶۶۱۱۴ ) علی

●.●●..●● بقیه ی عکس ها در ادامه ی مطلب ●.●●..●●

کسب در آمد از اینترنت ( کلیک کنید ) 

ادامه مطلب ...