دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

سری جدید اهنگ اس ام اس( پخش انلاین )

سری جدید اهنگ اس ام اس( پخش انلاین ) 

www.Nice-Sms.iR 

 

دانلود آهنگ اس ام اس - www.radsms.com 

تعداد ۲۵ آهنگ برتر اس ام اس برای شما دوستان آماده کردیم

شما میتوانید به صورت آنلاین آهنگ رو پخش کنید

و در صورت تمایل آنرا دانلود کنید .

 

●.●●..●● بقیه در ادامه ی مطلب ●.●●..●●

کسب در آمد از اینترنت ( کلیک کنید )

ادامه مطلب ...

اس ام اس جوک خنده دار

اس ام اس جوک خنده دار 

www.Nice-Sms.iR  

 

اس ام اس خنده دار اس ام اس جوک جدید - www.radsms.com 

 

نظر به اینکه عید دیدنی به صورت رفت و برگشت انجام میشه

و با توجه به گرانیهای اخیر جهت رفاه حال مردم

سال ۹۲ عید دیدنی به صورت حذفی برگذار میشود!

.

.

.

یه فـامـیل داریم اسمش “سیـمـین” ـه

الان یـه سـال میشـه کـه “نیم سـاعت” صـداش میکنم !

.

.

.

اس ام اس خنده دار

از قلبم پرسیدم چرا شب ها خوابم نمیره

قلبم جواب داد:

چون بعد از ظهر خوابیدی به من هیچ ربطی نداره !

.

.

.

جوک خنده دار

یارو میره پیش دکتر متخصص میبینه ویزیتش بیست هزار تومن شد!

به دکتر میگه: اگه تخفیف میدی بگم کجام درد میکنه

وگرنه خودت بگرد پیداش کن!

.

.

.

آیا میدانستید در ایران هنگام رد شدن از خیابان های یک طرفه

اگر دو طرف را نگاه نکنید میمیرید !؟

.

.

.

جوک و اس ام اس جدید

نان لواش چیست؟!

به آلیاژی از پلاستیک و آرد می گویند که در دمای مخصوصی پخت می شوند !

.

.

.

لوازم شخصی چیست ؟

وسایلی که متعلق به یک شخص می باشد

و تمام اعضای خانواده و فامیل وظیفه دارند از آن وسایل استفاده کنند

در غیره این صورت شخصی محسوب نمیشود !

.

.

.

اس ام اس خنده دار

مـا بـا خوردن یه رانی ۱۰ کالری بدست میاریم

و برای خوردن دو تیکه ی آخر درون قوطی ۱۲ کالری مصرف میکنیم !

.

.

.

ﺍﮐﺜﺮ ﺁﺩﻣﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﻣﯿﮕﻦ ﺍﺯ ﺩﺭﻭﻍ ﻣﺘﻨﻔﺮﻡ

ﺩﺭ ﻭﺍﻗﻊ ﺍﺯ ﺩﺭﻭﻍ ﺷﻨﯿﺪﻥ ﻣﺘﻨﻔﺮﻥ

!!! ﻧﻪ ﺩﺭﻭﻍ ﮔﻔﺘﻦ

.

.

.

یک شباهت اساسی بین مهندس های کامپیوتر و دکترها هست

و اونم اینه که از هر چی سر در نمیارن می گن ویروسه !!

.

.

.

پروردگارا!

گناهانِ ما را به ریال و کارهای نیکمان را به دلار محاسبه بفرما ! 

 

 

 

●.●●..●● بقیه در ادامه ی مطلب ●.●●..●●

کسب در آمد از اینترنت ( کلیک کنید )

ادامه مطلب ...

هشدار به استفاده کنندگان از فیلترشکن رایگان!

یک کارشناس کامپیوتر، گفت: فیلترشکن های رایگان موجود در اینترنت از سرعت و امنیت پایین تری برخوردارند و استفاده کنندگان از این فیلترشکن‎ها اطلاعات خود را رایگان در اختیار ارائه دهنده فیلترشکن قرار می‎دهند.

به گزارش زلال نیوز ، حامد الوندی، کارشناس امنیت شبکه، اظهار داشت: فیلترشکن های رایگان که برای دور زدن محدودیت ها وجود دارد، دارای سرعت و امنیت پایین است و کاربران باید بدانند که با استفاده از فیلترشکن های رایگان، اطلاعات خود را رایگان در اختیار ارائه دهنده فیلترشکن قرار داده اند.

وی افزود: وی پی ان ملی باید قدرت برخورد با تحریم های سایت های خارجی را داشته باشد و در کنار آن از سرعت و امنیت بالایی باشد تا بتواند کاربران را به خود جذب کند.
این کارشناس امنیت اضافه کرد: محدودیت فیلترینگ سایت های غیر اخلاقی فقط در ایران نیست بلکه در کشورهای آمریکایی و اروپایی یافت می شود.
وی ابراز داشت: در گام بعدی سایت های مخرب است که کاربر خواسته و یا ناخواسته به آن دسترسی پیدا می کند که در آن باید جنگ سایبری را در نظر داشت و برای حفظ امنیت اطلاعات از محدودیت ها استفاده کرد.
الوندی خاطر نشان کرد: فرهنگ سازی نقش موثری در پیشگیری از جرایم سایبری دارد و به مراتب از محدودیت ها بهتر است.
این کارشناس شبکه یادآور شد: فیلترینگ نباید باعث محدودیت در استفاده از امکانات خوب اینترنت شود تا کاربران را مجبور به استفاده از فیلتر شکن کند.

با چربی سوزهای باورنکردنی خود را لاغر کنید!!

یکی از راه های کاهش وزن استفاده از چربی سوزهاست که البته بیشتر به صورت شیمیایی و دارویی تهیه می شوند به همین علت استفاده از آن ها کمتر توصیه می شود اما شما می توانید از غذاهای مختلفی که خاصیت چربی سوزی دارند به جای قرض های شیمیایی استفاده کنید. 

به گزارش زلال نیوز ، کاهش وزن جدیدا به یک مسئله بسیار گسترده در دنیا تبدیل شده است و بسیاری از افراد چاق به دنبال آن هستند تا به هر روشی وزن خودشان را کاهش دهند و در این میان از غذاهای متفاوت برای کاهش وزن تغذیه می کنند.

برخی از چربی سوزها مانند فلفل قرمز بسیار محبوب هستند اما همچنان تعدادی ماده چربی سوز وجود دارد که شاید آن ها را نمی شناسید و یا به خاصیت چربی سوزی آن ها آگاه نیستید.

شکلات تلخ

شکلات یکی از موادی است که بسیاری از تحقیقات نشان از آن دارد که باعث چاقی و یا افزایش وز در بدن ما می شود اما این تحقیقات در مورد شکلات تلخ و اصل صدق نمی کند.

بسیاری از تحقیقات نشان از آن دارد که افرادی که شکلات تلخ مصرف می کنند بیشتر لاغر می شوند.  البته به این نکته توجه کنید که شکلاتی به عنوان تلخ حساب می شود که حداقل 70 درصد آن از کاکائو خالص باشد.

تخم مرغ

بر اساس تحقیقات مختلف که تا به حال انجام شده است تخم مرغ بزرگترین منبع روتئین روی زمین است و تمامی 9 آمینو اسید مفید برای عضله سازی در آن قرار دارد. این در حالی است که تخم مرغ به فرآیند عظله سازی کمک می کند و در کنار آن میزان زیادی ار چربی های شکمی و بدن شما را از بین می برد.

تخم کتان

یکی از دانه های مغذی که می توانید در طول روز از آن استفاده کنید تخم کتان است که غالبا از آن روی ماست و یا درون سالاد استفاده می شود. کلسترول مملو از مواد مغذی است که به شما کمک می کند

تا بدنی همیشه سالم و همچنین لاغر داشته باشید. نکته ای که در مورد این ماده مغذی باید بدانید این است که برای اینکه چربی سوزی آن بر روی بدن شما تاثر داشته باشد باید روزانه از آن استفاده کنید.

فلفل دلمه ای زرد

با فلفل دلمه ای آشنا هستید ولی معمولا از نوع سبز آن استفاده می کنیم این در حالی است که به گفته پزشکان استفاده از فلفل دلمه ای زرد برای افرادی که رژیم دارند بسیار لازم است.

  ویتامینC و ماده مغذی به نام کارنتین که در این سبزی وجود دارد متابولیسم بدن را افزایش می دهد و باعث می شود تا شما بتوانید به راحتی وزن خودتان را کاهش دهید.

بادام زمینی

منبع غنی فیبر که در بادام زمینی های خام قرار دارد گزینه دیگری است که افراد چاق برای لاغر شدن باید به آن توجه کنند. خوردن بادام زمینی باعث می شود تا شما احساس سیری کامل کنید و این خود از خوردن غذاهای مختلف جلوگیری می کند همچنین بادام زمینی به باعث می شود تا دستگاه گوارش مقداری کالری بسوزاند تا آن را هضم کند و این خود یک عال چربی سوز واقعی است.

تولد نوزاد 6.7 کیلویی +عکس

اولیور سنگین ترین بچه ای است که در کوئینزلند بدنیا آمده و فقط 90 گرم از سنگین وزن ترین نوزاد استرالیا فاصله دارد.  
 
 
مادر اهل راک همپتون در استرالیا فرزندی با وزن شش کیلو و 700 گرم بدنیا آورد.
جام حوادث؛ اولیور سنگین ترین بچه ای است که در کوئینزلند بدنیا آمده و فقط 90 گرم از سنگین وزن ترین نوزاد استرالیا فاصله دارد. پاتریسیا استوک مادر اولیور می گوید فکر می کرده بچه نهایت 4.5 کیلو باشد اما فکر نمی کرده 6.7 کیلو وزن داشته باشد.
البته وی افزود در زمان بارداری برخی علائم هشدار دهنده به او داده شد و اغلب اوقات احساس ناراحتی می کرده است. وی می گوید اولیور که بزرگ شود از تخم مرغ و ژامبون تشکر خواهد کرد.
مسوولان بیمارستان نیز می گوید اولیور تقریبا دو برابر سایز بچه هایی است که آنها در بیمارستان به دنیا می آورند. اولیور از طریق عمل سزارین متولد شده است.
آماندا کرشاو مامایی که بچه را بدنیا آورده می گوید اولیور نیاز به تغذیه زیاد خواهد داشت.
  
 

●.●●..●● بقیه در ادامه ی مطلب ●.●●..●●

کسب در آمد از اینترنت ( کلیک کنید )

ادامه مطلب ...

فیسبوک خودکشی طراح لباس را رقم زد

پلیس آمریکا اعلام کرد: یک طراح لباس این کشور پس از مجادله در فیسبوک با یکی از بهترین دوستانش، خود را از روی پل واشنگتن به پایین پرت کرد. پلیس نیویورک اعلام کرد: «ریگینانو» 22 ساله هنگام پرتاب خود از روی این پل از داروهای اعصاب استفاده کرده است.

پلیس معتقد است: این زن پس از بحث پرتنش با دوستش، به خودکشی تحریک شده است. پلیس نیویورک پس از کشف جسد این زن کیف او را در نزدیکی این پل پیدا کرد. این زن در نوشته هایش اشاره کرده بود که دوستانش هیچ وقت کنارش نبوده اند و تنها به خبرچینی و شایعات علاقه داشتند.

به گزارش ایسنا به نقل از روزنامه دیلی میل، گزارش ها نشان می دهد این اولین باری نبوده است که «ریگینانو» دست به خودکشی می زده است.

سرقت با سوءاستفاده از رمز عابر بانک همکار

فرد کرمانشاهی که با سوءاستفاده از اعتماد همکارش اقدام به خالی کردن حساب بانکی وی کرده بود، پس از بررسی‌های پلیس فتای استان کرمانشاه دستگیر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا، سرهنگ زحمتکش رئیس پلیس فتای استان کرمانشاه اعلام کرد: پیرو شکایت فردی مبنی بر برداشت وجه به صورت غیرمجاز از حساب بانکی وی، مامورین اقدامات خود را در این رابطه آغاز کردند و در تحقیقات اولیه مشخص شد که بیشتر برداشت‌ها به‌صورت اینترنتی صورت گرفته است.

سرهنگ زحمتکش افزود: با بررسی گردش مالی شاکی و اقدامات فنی نهایتاً متهم شناسایی و دستگیر شد و پس از رویت مستندات به جرم خود اعتراف و اظهار داشت شاکی از همکاران وی است و چندی پیش کارت عابر بانک خود را برای گرفتن پول از خودپرداز به همراه رمز آن در اختیارم گذاشت و من نیز از اعتماد او سوء استفاده کرده و رمز دوم آن را فعال کرده و در فرصتی مناسب اقدام به برداشت وجه از حساب وی کردم.

رئیس پلیس فتا کرمانشاه در پایان یادآور شد: رمز بانکی خود را تحت هیچ شرایطی در اختیار دیگران قرار ندهید و از نوشتن رمزهای بانکی و قرار دادن آنها کنار کارت عابر بانک خودداری کنید.

زورگیری از دو کارگر افغانی در طرشت

سرهنگ جوانمرد، از دستگیری یک سارق زورگیر در محدوده طرشت خبر داد و گفت: این سارق با تهدید چاقو سعی در سرقت و زورگیری از دو کارگر افغانی را داشت که با حضور به موقع پلیس بازداشت شد.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت، ضمن اشاره به خبر فوق، به تشریح جزییات پرونده این متهم پرداخته و از نحوه دستگیری وی سخن گفت.این مقام انتظامی‌در تشریح خبر فوق گفت: ماموران گشت انتظامی‌کلانتری 118 ستارخان، هنگام گشتزنی در محدوده طرشت بودند که متوجه درگیری میان سه مرد در یکی از بوستان‌های این محدوده شده و با توجه به اینکه چندین مرتبه در این محدوده خبر زورگیری و سرقت گزارش شده بود، برای بررسی موضوع به سمت آنها رفتند.

وی افزود: در همین زمان یکی از طرفین درگیری به سمت ماموران آمده و در حالی که اشک از چشمانش سرازیر بود با لهجه‌ای افغانی اعلام کرد که فردی در حال زورگیری و سرقت از آنهاست و با پاشیدن اسپری اشک‌آور و حمله با چاقو، آنها را مورد ضرب و جرح قرار داده است. سرهنگ جوانمرد، بیان داشت: بلافاصله ماموران این فرد را که در حال درگیری با دیگر کارگر افغانی بود، بازداشت و به همراه هر دو نفر دیگر به کلانتری 118 ستارخان منتقل کردند اما متهم در بازجویی‌های انجام شده منکر جرم خود شده و اعلام کرد که قصد داشته از تلفن همراه یکی از این دو نفر استفاده کرده و سپس به آنها باز پس دهد که این دو کارگر به وی بی‌احترامی‌کرده و او را کتک زده‌اند.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت، تصریح کرد: با اعلام این مطلب از سوی فرد ضارب، تحقیقات از دو کارگر افغانی به صورت جداگانه انجام شده که هر 2 نفر در داستانی مشابه اعلام کردند که کارگر فضای سبز بوستانی در همان محدوده هستند، و در ساعت مذکور در حال آب دادن به درختان و محوطه چمن اطراف بوده‌اند که ناگهان این فرد با چاقو به آنها حمله کرده و با پاشیدن اسپری اشک آور سعی در سرقت تلفن همراه و وجوه نقد آنها داشته است که در همان لحظه ماموران پلیس رسیده و وی را بازداشت کرده اند.

سرهنگ جوانمرد، عنوان داشت: با توجه به گفته‌های شاکیان، از متهم بازرسی بدنی صورت گرفت که در نتیجه یک قبضه چاقوی سلاخی، یک گاز اسپری اشک آور و مقادیری موادمخدر بسته بندی شده کشف شد که با توجه به این کشفیات متهم تحت بازجویی مجدد قرار گرفت و در نتیجه به جرم خود مبنی بر سرقت و زورگیری از این دو کارگر افغانی اعتراف کرد.

گفتنی است، متهم پس از اعتراف به جرم خود برای تحقیقات بیشتر با شکایت کارگران افغانی به دادسرا تحویل داده شد و موتورسیکلت وی که در همان محل توقیف شده بود، به پارکینگ منتقل شد.

پیرترین پرنده جهان بچه‌دار شد

پیرترین پرنده شناخته شده جهان در سن 62 سالگی بچه‌دار شد.
به گزارش ایسنا، این آلباتروس موسوم به حکمت در سال 2011 پس از اینکه از سونامی ژاپن جان سالم بدر برد، خبرساز شد.


حکمت تاکنون از بسیاری از مرزها رد شده و از جمله آن که تاکنون دو برابر میانگین عمر آلباتروس‌های لایسان زندگی کرده است. این پرنده نام خود را پس از علامت‌گذاری توسط یک محقق زمین‌شناسی آمریکا در سال 1956 بدست آورده است.


به گفته سازمان زمین‌شناسی آمریکا، حکمت از آن زمان تاکنون حدود 3.2 میلیون تا 4.8 میلیون کیلومتر مسافت را که برابر با بیش از چهار تا شش سفر از زمین به ماه و بالعکس بوده، پیموده است.


دانستن این که این پرنده اکنون بتواند با موفقیت جوجه خود را در سن بالای 60 سال پرورش دهد، بسیار جالب است.


با وجود این که آلباتروس‌های دیگری نیز با سن حدود 50 سال وجود دارند؛ اما حکمت تنها پرنده‌ای است که در چنین سنی بچه‌دار شده است. اگرچه این پرنده دو سال پیش نیز دو جوجه دیگر را به دنیا آورده بود و تعداد جوجه‌های آن از سال 2006 تاکنون به پنج رسیده است.

زن جوان ، قربانی دو مرد پراید سوار

دو مرد که سوار بر یک خودروی پراید، زن جوانی را ربوده و بعد از آزار و اذیت وی، اموالش را سرقت کرده بودند در کمتر از یک هفته به دام پلیس افتادند. 
 
عرش نیوز : 

شامگاه ۱۴بهمن‌ماه زن جوانی سراسیمه نزد مأموران پلیس برازجان در استان بوشهر رفت و از ماجرای شومی که برایش رخ داده بود پرده برداشت. او گفت: حدود ساعت ۴:۳۰ بعدازظهر بود و در یکی از خیابان‌های اصلی شهر منتظر تاکسی بودم تا به عالیشهر بروم. در همین هنگام خودروی پرایدی مقابلم توقف کرد. به غیراز راننده مردی که وانمود می‌کرد مسافر است، روی صندلی جلو نشسته بود. وقتی سوار شدم، ماشین به راه افتاد اما به محض اینکه از شهر خارج شدیم، راننده تغییر مسیر داد و وارد جاده‌ای بیابانی شد.

به او اعتراض کردم و با فریاد خواستم توقف کند، اما مردی که کنارش نشسته بود با چاقو تهدیدم کرد و به زور موبایل و اموال باارزشم را سرقت کرد. او و همدستش سپس مرا به محلی خلوت بردند و بی‌توجه به التماس‌هایم مورد آزار و اذیت قرار دادند و سپس پا به فرار گذاشتند. با شکایت این زن، تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری مردان شیطان‌صفت شروع شد. شاکی به‌خاطر این حادثه چنان وحشت کرده بود که مشخصات کاملی از خودروی تبهکاران به‌خاطر نداشت اما با این حال مأموران با چهره‌نگاری از سرنشینان خودروی پراید، تحقیقات برای دستگیری آنها را ادامه دادند.

در کمتر از یک هفته تیم تحقیق توانست با ردیابی‌های ویژه هر دو متهم را شناسایی و مخفیگاه آنها را محاصره کند. مردان جوان در یک عملیات ضربتی دستگیر شدند و بعد از انتقال به اداره آگاهی، شاکی پرونده هر‌دویشان را شناسایی کرد. متهمان که چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشتند به ربودن و آزار و اذیت زن جوان اعتراف کردند و با صدور قرار قانونی، در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.