دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

هنرنمایی با کبریت و آتش ، عکس های خلاقانه و جدید با فتوشاپ

هنرنمایی با کبریت و آتش ، عکس های خلاقانه و جدید با فتوشاپ  

www.Nice-Sms.iR  

 

 

●.●●..●● بقیه ی عکس ها در ادامه ی مطلب ●.●●..●●

نظر یادتون نره دوستان گلم

ادامه مطلب ...

عکس Porsche Tornado و Porsche Mistrale ، عکس خفن از ماشین اسپورت

عکس Porsche Tornado و Porsche Mistrale ، عکس خفن از ماشین اسپورت 

www.Nice-Sms.iR 

 

 

 

●.●●..●● بقیه ی عکس ها در ادامه ی مطلب ●.●●..●●

نظر یادتون نره دوستان گلم

ادامه مطلب ...

اس ام اس های عاشقانه تیر ماه ۹۰ ، SMS Ashegane Ba Hal & Jadid 90

اس ام اس های عاشقانه تیر ماه ۹۰ ، SMS Ashegane Ba Hal & Jadid 90 

www.Nice-Sms.iR  

  

 

نعمت روی زمین قسمت پر رویان است

خون دل میخورد آنکس که حیایی دارد . . .

 

************ Nice-SMS.IR ************* 

تو نبودی دل به دل راهی نداشت / از خیال عشق آگاهی نداشت

تو نباشی تا قیامت بی کسم / در تمام زندگی دلواپسم . . .

 

************ Nice-SMS.IR ************* 

روزگار چون گرگ پیری پر بلاست / طعمه اش یاران خوب و با وفاست

دوری از یاران مکن ای با وفا / گرگ دوران در کف این لحظه هاست . . .

 

************ Nice-SMS.IR ************* 

مهربانیت از دور چه نزدیک است و عجیب حس میکنم که

جغرافیا دروغی تاریخی است . . .

 

************ Nice-SMS.IR ************* 

هرچند نمیدانم خواب هایت را با که شریک میشوی

اما هنوز شریک تمام بیخوابی های من تویی . . .

 

************ Nice-SMS.IR ************* 

هرگز گنجشکی را که توی دستت داری به امید گرفتن کبوتری که در هواست رها نکن .

 

************ Nice-SMS.IR ************* 

از هرچه می رود ، سخن دوست خوشتر است / پیغام آشنا ، نفس روح پرور است

هرگز از وجود حاضر غایب شنیده ای / من در میان جمع و دلم جای دیگراست . . .

 

************ Nice-SMS.IR ************* 

الا ای همنشین دل که یارانت برفت از یاد / مرا روزی نباد آن دم که بی یاد تو بنشینم . . .

 

************ Nice-SMS.IR ************* 

غربت دیرینه ام را با تو قسمت می کنم / تا ابد با درد و رنج خویش خلوت می کنم

رفتی و با رفتنت کاخ دلم ویرانه شد / من در این ویرانه ها احساس غربت می کنم .

 

************ Nice-SMS.IR ************* 

در ستایش مهربانیت همچون نماز مسافر ، شکسته ام !

 

************ Nice-SMS.IR ************* 

کمی از غصه هایم یاد بگیر که وقتی بودی با فکر رفتنت

و وقتی رفتی با فکر برنگشتنت همراه من ماند !

 

************ Nice-SMS.IR ************* 

تو مرا می پایی که مبادا دل خود را به تو تحمیل  کنم

و من اما گاهی همچنان خیره به تو می نگرم تا شاید

حرف احساس دلم را از نگاهم خوانی و به من فرصت پرواز دهی . . .

 

************ Nice-SMS.IR ************* 

به یاد هم بودن قشنگترین هدیه ای است که نیازی به با هم بودن نداره . . .

 

************ Nice-SMS.IR *************

بهر هر یاری، که جان دادم به پاس دوستی

دشمنی ها کرد با من، در لباس دوستی . . .

 

ادامه مطلب ...

اس ام اس های ارسالی دوستان - مسیج های با حال ۱۳۹۰ - Sms Friend's

اس ام اس های ارسالی دوستان - مسیج های با حال ۱۳۹۰ - Sms Friend's 

www.Nice-Sms.iR  

 

353 -------  روزیتا  /  ارسال از طریق ایمیل /  استان : ؟؟؟؟
 رفتی یواش و بی صدا یک روز بارانی هرگز ندارد فایده دیگر پشیمانی کابوس من شکل حقیقت می شود انگار وقتی که فهمیدم تو پیش من نمی مانی

 

************ Nice-SMS.IR ************* 

352 -------  صدف  /  شماره موبایل :  7972 - - - 0939  /  استان : ؟؟؟

 به چشمات که رنگ آبی دریاست ... / به آن نازی که در چشم تو پیداست / به گل های بهار و عشق و مستی / فدایت میشوم هرجا که هستی

************ Nice-SMS.IR ************* 

351 -------  ناشناس  /  شماره موبایل   9804 - - -  0935 /  استان : ؟؟؟

 خیلی وقته میخوام بگیرمت نمیشه ، یه فکری کردم ، تو دزد شو من پلیس ، اینجوری حتما میگیرمت!

************ Nice-SMS.IR ************* 

350 -------  ناشناس  /  شماره موبایل   2701 - - -  0936 /  استان : ؟؟؟

 کسی که باورت داره همیشه یه قدم جلوتر از کسیه که دوستت داره ...

************ Nice-SMS.IR ************* 

349 -------  ناشناس  /  شماره موبایل   7403 - - -  0939 /  استان : ؟؟؟

 دانشمندان ....... صدای خروس را بلاخره ترجمه کردند : ...... داره صبح میشه !

************ Nice-SMS.IR *************

348 -------  ناشناس  /   شماره موبایل :  4855 - - - 0939  /  استان : ؟؟؟

 روزی 100 بار از هم خداحافظی کردیم ، ولی افسوس معنای خداحافظی را زمانی فهمیدم که تورا به دست خدا سپردم ...

************ Nice-SMS.IR ************* 

347 -------  ناشناس  /  شماره موبایل   0761 - - -  0939 /  استان : ؟؟؟

 سلام واست کارت شارژ خریدم زحمت خراشیدنش با خودت |////////////////|

************ Nice-SMS.IR *************  

346 -------  ناشناس  /  شماره موبایل   6015 - - -  0938 /  استان : ؟؟؟

 من به مردی وفا نمودم اما او ، پشت پا زد به عشق و امیدم ، هر جه دادم به او حلالش باد ، غیر از آن دل که مفت بخشیدم ...

اس ام اس داغ تیر ماه 1390 ، SmsHot Tir Mah 1390 ، پیامک داغ توپ

اس ام اس داغ تیر ماه 1390 ، SmsHot Tir Mah 1390 ، پیامک داغ توپ 

www.Nice-Sms.iR  

 

 

 

قشنگترین حس وقتیه که بدونى هرگز فراموش نمیشى این حس تقدیم به وجودپاکت

فرستنده : دانش از تهران

 

************ Nice-SMS.IR ************* 

اورا گرفتند به جرم چیدن یک شاخه گل ، زیرا دستانش بوی گل میداد و هیچ وقت فکر نکردند شاید گلی کاشته باشد.

فرستنده : 5727***0939

 

************ Nice-SMS.IR ************* 

روی ماهت گر زجشم بی قرارم غایب است /یاد زیبایت همیشه دردل من حاضر است

فرستنده : 9002***0917


************ Nice-SMS.IR ************* 

دل قشنگتو هیچوقت درگیر آه نکن.بذارآه سهم کسانی باشه که باعث دلتنگیت میشن.

فرستنده : 6286***0913

 

************ Nice-SMS.IR ************* 

دوستی مثل درخته ، اینکه چقدر میتونه بلند بشه مهم نیست ، اینکه چقدر ریشه اش میتونه عمیق بشه مهمه .

فرستنده : 5987***0912

 

 

●.●●..●● بقیه ی اس ام اس ها در ادامه ی مطلب ●.●●..●●

نظر یادتون نره دوستان گلم 

ادامه مطلب ...

اس ام اس فلسفی تیر ماه 90 ، SMS Haye Falsafi Tir Mahe 1390 Jadid

اس ام اس فلسفی تیر ماه 90 ، SMS Haye Falsafi Tir Mahe 1390 Jadid 

www.Nice-Sms.iR 

 

جدیدترین و زیباترین اس ام اسهای فلسفی تیرماه 90 

اس ام اس های فلسفی رو با جمله ی بسیار زیبا از دکتر شریعتی آغاز میکنم. 

 

باشیطان هم داستان شدم تادربرابرهیچ آدمی سرتسلیم فرودنیاورم.( دکتر شریعتی )

فرستنده : 7026***0918

  

 ************ Nice-SMS.IR ************* 

پازل دل کسی رو بهم ریختن هنر نیست هروقت با تکه های شکسته دل یه نفر براش یه پازل جدید ساختی هنر کردی.

فرستنده : 5209***0919

 

 ************ Nice-SMS.IR ************* 

انسان های بی هدف مجبورند تمام عمر برای انسان های هدفمند کار کنند

فرستنده : 6040***0939

  

 ************ Nice-SMS.IR ************* 

گفتم : خدایا چقدر دوری
گفت : تو با من؟
گفتم : خدایا تنهاترینم
گفت : با وجود من؟
گفتم : خدایا کمک خواستم
گفت : از غیر من؟!
گفتم : خدایا دوستت دارم
گفت : بیش از من؟

فرستنده : 9295***0937

 

 ************ Nice-SMS.IR ************* 

وقتی چترت خداست بگذار ابر سرنوشت هرچه میخواهد ببارد،لحظه هایت آرام...

فرستنده : 6348***0938

 

 ************ Nice-SMS.IR ************* 

وقتی چلچله ها برایم آواز می خوانند فرصتی به کلاغ نمیدهم تا برایم قار قار کند .

فرستنده : 5987***0912

  

 ************ Nice-SMS.IR ************* 

زادگاه و تاریخ تولد هیچ کس در هیچ نقشه و تقویمی نیست چراکه آدمها هر لحظه در طپش قلب کسانی که دوستشان دارند متولد میشوند. ( کوروش کبیر )

فرستنده : 9357***0935

 

 ************ Nice-SMS.IR ************* 

گاهی خدا آنقد صدایت را دوست داردکه سکوت می کندتاتوبارها بگویی خدای من.

فرستنده : 9442***0936 

 

 

●.●●..●● بقیه ی اس ام اس ها در ادامه ی مطلب ●.●●..●●

نظر یادتون نره دوستان گلم 

ادامه مطلب ...

اس ام اس سرکاری تیر 90 ، پیامک ضد حال خفن و جدید و خنده دار 2011

اس ام اس سرکاری تیر 90 ، پیامک ضد حال خفن و جدید و خنده دار 2011 

www.Nice-Sms.iR  

 

جدیدترین اس ام اسهای سرکاری تیرماه 1390 

 

 

><(((>     ><(((>

><(((>     ><(((>

ماهی برات فرستادم تا بخوری و ببینی که چقدر مزش با علف فرق داره!!

فرستنده : 6348***0938

 

 ************ Nice-SMS.IR ************* 

سلام ببخشید مزاحم شدم ... اشتباه مزاحم شدم .. کاش مزاحم نمیشدم ... بد موقع مزاحم شدم نه؟ خیلی بد شد دوباره مزاحم نمیشم میخواستم یه جیزی بگم اگه طاقتش رو داری میخواستم بگم ببخشید مزاحم شدم.

فرستنده : دانش از تهران

 

 ************ Nice-SMS.IR ************* 

آگهی استخدام : 
به علت شروع درو گندم به یک عدد مترسک نیازمندیم لطفا با ما تماس بگیرید.

فرستنده : 2480***0911

 

 ************ Nice-SMS.IR ************* 

اون چیه ماست میریزن توش بعدشم باهاش شلیک میکنن؟ خوب معلومه تفنگه دیگه. ماست هم نکته انحرافیش بود!!!!

فرستنده : دانش ازتهران


 ************ Nice-SMS.IR ************* 

اس ام اس سرکاری به زبان بندری
افهمی فرق تو با هرمزگان چن؟

.

.

.

هرمزگان لنگه ایشه تو لنگه ات نی.

فرستنده : داورپناه از بندرعباس

 

 

●.●●..●● بقیه ی اس ام اس ها در ادامه ی مطلب ●.●●..●●

نظر یادتون نره دوستان گلم 

ادامه مطلب ...

اس ام اس عاشقانه تیر 1390 ، مسیج لاو تیر ماه 90 ، Massege Love

اس ام اس عاشقانه تیر 1390 ، مسیج لاو تیر ماه 90 ، Massege Love 

www.Nice-Sms.iR  

  

 

جدیدترین و زیباترین اس ام اس های عاشقانه تیرماه 90 

 

یکی بود یکی نبود،اون که بود تو بودی،اون که تو قلب تو نبود من بودم.

یکی داشت،یکی نداشت،اون که داشت توبودی،اون که جزتو کسی رو نداشت من بودم

فرستنده : 8853***0937

 

 ************ Nice-SMS.IR ************* 

باتو آغاز میکنم تو عشق و دنیای منی ، با تو به آخر میرسم تو خط پایان منی.

فرستنده : 6016***0916

 

 ************ Nice-SMS.IR ************* 

~~~~~~

موجی ازعشق را برساحل دلت میفرستم تابدانی فراموش نشدنی هستی.

فرستنده : دانش از تهران

 

  ************ Nice-SMS.IR *************

زندگی قافیه ی باران است ، من اگر پایئزم و درختان همه بی رنگ شدند ، تو بهاری و به اندازه باران خدا زیبایی.

فرستنده : 7897***0935

 

 ************ Nice-SMS.IR ************* 

سهم انسان از هستی به وسعت قلب مهربان اوست ، بدون شک تمام هستی سهم توست و تو لایق بهترینهایی.

فرستنده : دانش از تهران

 

 ************ Nice-SMS.IR ************* 

نه از دریا و قایق می نویسم نه از زخم شقایق می نویسم به یاد لحظه های باتوبودن به یاد آن دقایق می نویسم.

فرستنده : 9002***0917

 

 ************ Nice-SMS.IR ************* 

هواشناسی گفت گرما‎ ‎باعث بدحالى گلهاشده   sms دادم ببینم گل ماحالش چطوره

فرستنده : 2361***0917

  

●.●●..●● بقیه ی اس ام اس ها در ادامه ی مطلب ●.●●..●●

نظر یادتون نره دوستان گلم 

ادامه مطلب ...

خواندن فکر شما با چند کلیک ، باور نمیکنی بیا تو ارواح منتظرن

خواندن فکر شما با چند کلیک ، باور نمیکنی بیا تو ارواح منتظرن 

www.Nice-Sms.iR     

 

باور نمی کنی روی عکس زیر کلیک کنید

 

 

 

ترسناک ترین حادثه ی اینتزنتی در جهان واقعا خفن هستش نظر یادت نره دوست عزیز

انشاء یک کودک (طنز) ۱۳۹۰

 انشاء یک کودک (طنز) ۱۳۹۰

  www.Nice-Sms.iR  

 

 

 

نام : کمال  

کلاس :دوم دبستان  

موزو انشا : عزدواج! 

هر وقت من یک کار خوب می کنم مامانم به من می گوید

بزرگ که شدی برایت یک زن خوب می گیرم.

تا به حال من پنج تا کار خوب کرده ام و مامانم قول پنج تایش را به من داده است.

حتمن ناسرادین شاه خیلی کارهای خوب می کرده که مامانش

به اندازه استادیوم آزادی برایش زن گرفته بود. ولی من مؤتقدم که اصولن انسان باید

زن بگیرد تا آدم بشود ، چون بابایمان همیشه می گوید مشکلات انسان را آدم می کند.

در عزدواج تواهم خیلی مهم است یعنی دو طرف باید به هم بخورند.

مثلن من و ساناز دختر خاله مان خیلی به هم می خوریم.
 

 

●.●●..●● بقیه در ادامه ی مطلب ●.●●..●●

نظر یادتون نره دوستان گلم

ادامه مطلب ...