دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

مطالب فیس بوکی ۲ | Facebook.com مطالب خنده دار

مطالب فیس بوکی ۲ | Facebook.com مطالب خنده دار 

www.Nice-Sms.iR 

 

 

 

رفتم بانک به کارمنده میگم
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ببخشید شما صندوقدار هستین؟ پ نه پ؛هاچ بکم 

خیلی وقته دلم تنگ شده واسه کسی که بهش بگم :
7 صبح اگه بیدار بودی بیدارم کن !
اگه رفتم پشت خطش قطع کنه و بگه : جونم ....
اگه باهاش قرار گذاشتم زودتر از من بیاد ،
یواشکی از تلفن خونه بزنگه بهم !
دوستاشو بپیچونه بخاطر من ....
منو با تنهاییام ؛ تنها نذاره !
خیلی وقته دلم تنگ شده ... !!!

توجه کردید ؟
کافیه سیم جارو برقی رو جمع کنی !

اون موقع است که آشغالا شروع میکن خودشونو یکی یکی بهت نشون میدن
 

 

 

●.●●..●● بقیه در ادامه ی مطلب ●.●●..●●

کسب در آمد از اینترنت ( کلیک کنید )

ادامه مطلب ...

مطالب فیس بوکی ۱ | Facebook.com مطالب خنده دار

مطالب فیس بوکی ۱ | Facebook.com مطالب خنده دار 

www.Nice-Sms.iR  

 

 

 

یه چیزی بگم خانم ها نه نگن:

مرد دوستی را کشف کرد و عشق اختراع شد

زن عشق را کشف کرد و ازدواج را اختراع کرد!

مرد تجارت را کشف کرد و پول را اختراع کرد

زن پول را کشف کرد و « خرید کردن » اختراع شد!

... از آن به بعد مرد چیزهای بسیاری را کشف و اختراع کرد

ولی زن همچنان مشغول خرید بود

من یه عادتی دارم وقتی اس.ام.اس میفرستم و میبینم دو صفحه حساب میشه،اول شروع میکنم به حذف قسمتهای ادبی مثل"، ؛ !"
بعد کلمه های اضافی رو حذف میکنم مثلا "جوووونم"میشه "جونم"
یا "بووووووووووووووس" تبدیل به "بوس" میشه!
اگه اینا جواب نداد شروع میکنم کلمه هارو میچسبونم!
مثل: "بزنگ" به جای "زنگ بزن" یا "بسلام" به جای سلام برسون!
وای از اس.ام.اسی که با همۀ این فشرده سازی ها و چلوندن ها حدود 3-2 تا حرف اضافه داشته باشه!و دیگه راه نداشت باشه تبدیل به یه اس.ام.اس بشه! اونموقع ست که از لجم کلی هم چرت و پرت بهش اضافه میکنم که دوتا اس.ام.اس پر بشه تا یه وقت خدای نکرده پولم هدر نده!
ینی اگه اینهمه وقتی که صرف فشرده سازی یه اس.ام.اس میکنم،
اونم واسه 10یا 16 تومن،صرف درسم کرده بودم الان PHD داشتم ..!


 

 

●.●●..●● بقیه در ادامه ی مطلب ●.●●..●●

کسب در آمد از اینترنت ( کلیک کنید )

ادامه مطلب ...

کناره گیری بهترین ‎سرمربی جهان از فوتبال

کناره گیری بهترین ‎سرمربی جهان از فوتبال  

www.Nice-Sms.iR 

 

ویسنته دل بوسکه سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا که به عنوان بهترین سرمربی جهان در سال 2012 میلادی انتخاب شد، از کناره گیری خود از این سمت پس از مسابقات جام جهانی فوتبال برزیل در سال آینده میلادی خبر داد. 
  
 به گزارش مشرق، دل بوسکه روز جمعه به خبرنگاران در مادرید گفت: جام جهانی فوتبال برزیل در سال آینده آخرین کار و شغل من در دنیای فوتبال خواهد بود و پس از آن نه مربیگری رئال مادرید و نه هیچ تیم دیگری را بر عهده نخواهم گرفت.

وی افزود: با وجود اینکه برای کار با تیم ملی محدودیت زمانی تعیین شده ندارم اما مطمئناً، این آخرین کار و شغل من در مربیگری دنیای فوتبال خواهد بود.

دل بوسکه 62 ساله، پرافتخارترین سرمربی فوتبال جهان به شمار می رود. او که از سال 2008 میلادی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا فعالیت می کند، برای نخستین بار این تیم را در جام جهانی سال 2010 میلادی به مقام قهرمانی جهان رساند و با همین تیم، جام یوروکاپ را در سال 2012 بالای سر برد.

به گزارش ایرنا، او پیش از آن نیز به عنوان سرمربی رئال مادرید در سالهای 2000 و 2002 در لیگ قهرمانان اروپا، 2001 و 2003 لیگ فوتبال اسپانیا(لالیگا)، 2001 سوپرجام اسپانیا، 2002 جام بین قاره ای و 2002 سوپرجام اروپا را کسب کرده بود.

او همچنین از افرادی بود که به عنوان بازیکن طی سالهای 1973 تا 1982 میلادی 9 جام لالیگا و جام حذفی را با رئال مادرید بدست آورد.

خبرنگار ایرنا در دیداری غیر رسمی که شنبه گذشته با دل بوسکه داشت، او را شخصیتی ˈمتینˈ و ˈمحجوبˈ توصیف کرده است که با وجود این همه افتخارات که وی را به ممتازترین سرمربی تاریخ فوتبال جهان تبدیل کرده و موجب شده است پادشاه اسپانیا به وی لقب ˈمارکز دل بوسکهˈ اعطا کند.

دل بوسکه امروز به خبرنگاران اسپانیایی گفت که هدف مهم اسپانیا در حال حاضر صعود به بازی های جام جهانی برزیل و دفاع از قهرمانی خویش است.

وی افزود:ˈ پس از جام جهانی ، زمان برای فکرکردن و گرفتن تصمیم درست را خواهم داشت اما در صورتی که باز هم بخواهم ادامه دهم، شغل من به فدراسیون نزدیکتر خواهد بود تا باشگاه ها، هرچند پنج سال است که در تیم ملی هستم و فکر می کنم همین دلیل خوبی برای کناره گیری از آن باشد.ˈ

دل بوسکه در باره وضعیت دو تیم رئال مادرید و بارسلونا در برابر رقبای آلمانی خود در مسابقات جام قهرمانی اروپا اظهار داشت: بایرن مونیخ رقیب بارسلونا و بورسیا دورتموند رقیب رئال مادرید در مقابل این دو تیم اسپانیایی بسیار خوب بازی کردند و نتایج بسیار خوبی را نیز کسب کردند.

بارسلونا در جریان بازی رفت با نتیجه 4 بر صفر و رئال مادرید با نتیجه 4 بر یک در روزهای اخیر تسلیم حریفان آلمانی خود شدند.

با این حال، دل بوسکه ابراز امیدواری کرد حداقل یکی از تیم های اسپانیایی قادر به صعود به بازی فینال این مسابقات باشد، هر چند پذیرفت دو تیم اسپانیایی کار بسیار دشواری را در پیش دارند.

سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا افزود: هر دو تیم باشگاهی کشورش تیم های بزرگی هستند اما رقیبان آنها نیز بزرگ هستند.

دل بوسکه ادامه داد : در بازی های رفت سه شنبه شب و چهار شنبه شب بارسلونا و رئال مادرید که به ترتیب با نتایج چهار بر صفر و چهار بر یک بازی خود را باختند، شاهد اتفاقی بودیم که عجیب بود زیرا بارسلونا و رئال مادرید تیم هایی بهتر از آنچه که نشان داده اند، هستند .
 

●.●●..●● بقیه در ادامه ی مطلب ●.●●..●●

کسب در آمد از اینترنت ( کلیک کنید ) 

آخرین وضعیت پرسپولیسی ها در نقل و انتقالات

آخرین وضعیت پرسپولیسی ها در نقل و انتقالات؛ پنج قرارداد در آستانه باطل شدن
www.Nice-Sms.iR 

 

 

 

5 بازیکن پرسپولیس به احتمال قریب به یقین در پایان فصل از این تیم جدا خواهند شد. 


جام ورزشی؛ از قرارداد کریم انصاری‌فرد هنوز دو سال دیگر مانده اما این قراردادی نیست که او را ملزم کند به ماندن. همه موارد قید شده در قرارداد انصاری‌فرد مشروط است و مهم‌تر از همه این مورد که «او هر زمانی از فصل که بخواهد، می‌تواند بدون رضایتنامه پرسپولیس را ترک کند». این شرط البته فقط در صورت لژیونر شدن انصاری‌فرد قابل اجرا است که با توجه به عملکرد ضعیف این بازیکن در فصل جاری لیگ، بعید است پیشنهادهای او از جایی دورتر از همین کشورهای حوزه خلیج‌فارس به باشگاه پست شود. این شاید همان ریسمانی است که می‌تواند این آقای گل گل‌نزن را برای پرسپولیس نگه دارد.


از این قراردادهای مشروط، غلامرضا رضایی و حسین ماهینی هم دارند که نیازی به بازخوانی آن نیست چون هر دو قرار است فصل سیزدهم را هم با پرسپولیس بگذرانند.


همچنین هادی نوروزی، محمدرضا خانزاده، رضا حقیقی، افشین اسماعیل‌زاده، فرشاد احمدزاده، حسین کنعانی، سعید قدمی، رضا محمدی، روح‌الله سیف‌اللهی و امیر عابدزاده دو سال از قراردادهای‌شان باقی مانده و محمد قاضی، امیرحسین فشنگچی، میثم نقی‌زاده، مهرزاد معدنچی و عادل کلاه‌کج قرارداد یکساله دارند اما قرار نیست همچنان با پرسپولیس بمانند.


نوروزی بدون شک از پرسپولیس فصل بعد سهمی نخواهد داشت - اگر یحیی سرمربی بماند - و قاضی هم که چیزی بهتر از نیمکت‌نشینی عایدش نشده منتظر آخر فصل است و روزی که رضایتنامه‌اش را بگیرد و برود. معدنچی، کلاه‌کج و اسماعیل‌زاده هم از همین حالا از تفکرات فنی سرمربی کنار گذاشته شده‌اند و هیچ اتفاقی ادامه حضور آنها در پرسپولیس را باعث نخواهد شد.

 

 

●.●●..●● بقیه در ادامه ی مطلب ●.●●..●●

کسب در آمد از اینترنت ( کلیک کنید )

مجیدی؛ نماینده نسل بازیکنان درحال انقراض

مجیدی؛ نماینده نسل بازیکنان درحال انقراض 

www.Nice-Sms.iR 

 

 

 

بی تردید فرهاد مجیدی در حال حاضر محبوب ترین بازیکن استقلال است، بازیکنی که در آستانه 37 سالگی هم مهره ای موثر و کارآمد برای استقلال محسوب می شود و بی گمان اگر از ابتدای فصل در این تیم حاضر بود، باتوجه به میانگین آماری گل های زده اش می توانست حداقل بهترین گلزن تیمش باشد. اما محبوبیت فرهاد مقوله ای فراتر از تاثیرگذاری او در میدان است. در بدترین بازی هایش (که البته در سال های اخیر به ندرت دیده شده) هم هرگز مورد انتقاد سکوها قرار نمی گیرد و چنان عملکردی داشته که به محض ورودش به زمین ، امید اکثر هواداران سکونشین و همچنین استقلالی های پای صفحه جادویی برای گلزنی تیم محبوبشان چند برابر می شود. راستی دلیل محبوبیت فرهاد مجیدی تا این حد چیست؟

فرهاد را می توان آخرین بازمانده از نسل بازیکنان هیجان آور در استقلال دانست، نسلی که مشابه قرمزش علی کریمی است و با رفتن این دونفر عملا هیچ بازیکنی را دارای پتانسیل نزدیک شدن به آنها هم نمی توان یافت. بازیکنانی که با تمام وجود فوتبال بازی می کنند، آنچه در توان دارند در طبق اخلاص می گذارند، باوجود تمام مهارت های فردی هرگز درخشش خود را بر منافع تیم ارجح نمی دانند، همواره در صحنه ها حضور مثبت دارند و با تمام این خصوصیات هرموقع پابه توپ می شوند هیجان را به سکوها منتقل می کنند.
در فاز تهاجمی استقلال مسلما بازیکنی چون سیاوش اکبرپور بسیار بیشتر از فرهاد مجیدی می دود ولی هرگز آن شور لازم را به سکوها منتقل نمی کند چون از یک طرف کاریزمای این کار را ندارد و از طرف دیگر تماشاگر فوتبال نوعی خشونت بی دلیل و پرخاشگری را در فوتبالش حس می کند و نمی تواند به او دل ببندد یا آرش برهانی هم کم گل نمی زند ولی بازهم نمی تواند اطمینانی را که فرهاد به تماشاگر میدهد، به او منتقل کند.

ازطرف دیگر شور و اشتیاقی را که در بازی فرهاد مجیدی در این سن و سال می بینیم، درخیلی از بازیکنانی که بین 7 تا 10 سال از او کوچکتر هم هستند، نمی توانیم پیدا کنیم. اکثر بازیکنان شاخص فعلی فوتبال ما به نوعی بازی می کنند که تصور ادامه حضورشان تا 35 سالگی در میدان عملا غیرممکن به نظر می رسد. گویی آمده اند مثل کارمندانی که علاقه ای به شغل خود نداشته و فقط برای غم نان پشت میز نشسته اند، پولی به جیب زده و بار زندگی خود را ببندند و بروند. نه این که فرهاد مجانی بازی می کند ، نه او خوب پول می گیرد و شاید بیشتر از خیلی ها هم بگیرد ولی با هر حرکتش در میدان می توان دریافت که او عاشق فوتبال است و نه برای پول بلکه برای خود توپ است که دنبال آن می دود و همین عشق به فوتبال به راحتی هرچه تمامتر امواجش روی سکوها دریافت می شود. حاصلش هم محبوبیت فراوان اوست و موج مثبتی که برای تماشاگران می فرستد و بازخورد مثبت تر را از آنها دریافت می کند. حیف که نسل مجیدی ها و کریمی ها در فوتبال ایرانی درحال انقراض است، حیف! 

 

 

●.●●..●● بقیه در ادامه ی مطلب ●.●●..●●

کسب در آمد از اینترنت ( کلیک کنید )

مطالب طنز ، جوک جدید اردیبهشت ۹۲

مطالب طنز ، جوک جدید اردیبهشت ۹۲ 

www.Nice-Sms.iR 

  

جملات طنز جملات خنده دار جدید 

 

سر میز شام یادت که میفتم بغض میکنم

اشک در چشمانم حلقه میزند و همه با تعجب نگاهم میکنند

لبخندی میزنم و میگویم:

چقدر داغ بود !

.

.

.

به داداشم گفتم لپتاپمو بده

دو متر کلن از هم فاصله داشتیم

دیدیم نه میتونه پرت کنه نه میتونه سُر بده

آخرش گذاشتش روی یه پتو گفت بکِش از اون ور یه همچین ادمهای

لارجـــی هستیــــم مــــا  )))

.

.

.

یکی ﺍﺯ ﺗﻔﺮﯾﺤﺎﺕ ﺩﻭﺭﺍﻥ ﮐﻮﺩﮐﯿﻢ ﺍﯾﻦ ﺑﻮﺩ ﮐﻪ

ﭼﻨﺪﺗﺎ ﻟﯿﻮﺍﻥ ﺁﺏ ﻣﯿﺨﻮﺭﺩﻡ. ﺑﻌﺪ ﺩﺭﺍﺯ ﻣﯿﮑﺸﯿﺪﻡ ﻭ ﺷﮑﻤﻤﻮ ﺗﮑﻮﻥ ﻣﯿﺪﺍﺩﻡ

ﺍﺯ ﺗﻮ ﺷﮑﻤﻢ ﺻﺪﺍﯼ ﺁﺏ ﻣﯿﻮﻣﺪ!

ﺍﺣﺴﺎﺱ ﺳﻮﺍﺣﻞ ﺻﺨﺮﻩ ﺍﯼ ﺑﻬﻢ ﺩﺳﺖ ﻣﯿﺪﺍﺩ !

^_^

.

.

.

گدا داشتیم تو محلمون ، هرچى خیابون شلوغ تر میشد این فلج تر میشد

یه بار راهپیمایى شد این رفت تو کما !

.

.

.

پسر داییم امتحان فارسی داشته

مخالف استقلال رو نوشته پیروزی !

.

.

.

جوک و مطالب خنده دار

زن:غذا خوردی ؟

مرد:غذا خوردی ؟

زن:دارم از تو میپرسم

مرد:دارم از تو میپرسم

زن:ادای منو در میاری ؟

مرد:ادای منو درمیاری ؟

زن:بریم خرید ؟

مرد:غذا خوردم  ))


.

.

.

- این چند وقت چی کار می‌کردی؟

+ فکر اینجاشو می‌کردم !

.

.

.

تو دسشویی دانشگاه کاغذ زده بودن که آب قطع است

یکی با خودکار زیرش نوشته بود دیگه دیره خیلی دیره !

.

.

.

درقرض دادن پول به دوستانت احتیاط کن مبادا هردو را ازدست بدهی !

.

.

.

راد اس ام اس

یکی از تفریحام اینه که وقتی دارم با ماشین رد میشم

برا تمام ملت بوق میزنم ودست تکون می دم.

طرف یک ساعت میره تو فکر که این کی بود !؟ 

 

 

●.●●..●● بقیه در ادامه ی مطلب ●.●●..●●

کسب در آمد از اینترنت ( کلیک کنید )

ادامه مطلب ...

تمامی آهنگ پیشواز های مجید خراطها | ایرانسل

تمامی آهنگ پیشواز های مجید خراطها | ایر انسل 

www.Nice-Sms.iR   

 

 

 

 

●.●●..●● بقیه در ادامه ی مطلب ●.●●..●●

کسب در آمد از اینترنت ( کلیک کنید )

اس ام اس های جدید عاشقانه و عارفانه

اس ام اس های جدید عاشقانه و عارفانه 

www.Nice-Sms.iR 

 

 

 

خدایا نمیدانم چه رازی در کلمه ی دوستت دارم است! هرکس میشنود بی وفاتر میشود و هرکه میگوید عاشق تر!

 

برای بودنت میمانم و برای دیدنت میمیرم، باش تا بمانم و بمان تا نمیرم

 

گفته بودی یا تو یا هیچکس، ولی من ساده فراموش کرده بودم که این روزها هیچکس برای خودش کسیست! حتی مهمتر از من

 

من چکنویس احساسات تو نیستم! دوستت دارم هایت را جای دیگر تمرین کن

 

روزی با چوب کبریت آدمکی ساختم تا تنهایی ام را با آن قسمت کنم و امروز اتاقم پر شده از آدمهای چوبی ولی هنوز هم تنهایم

 

با من لج نکن بغض نفهم! این که خودت را گوشه ی گلو قایم کنی، چیزی را عوض نمیکند بلاخره یا اشک میشوی در چشمانم یا عقده ای در دلم! هر دو را زیاد دارم، حق انتخاب با توست

 

من غرورم را به راحتی به دست نیاوردم که هر وقت دلت خواست خردش کنی! غرور من اگر بشکند، با تکه هایش شاهرگ زندگی تورا نیز خواهم زد!

 

در خیال دیگری میرفت و من چه عاشقانه کاسه آب پشت سرش خالی میکردم

 

وقتی کسی رو دوست داری، این یه چیزه! وقتی کسی تورو دوست داره این یه چیز دیگه، اما وقتی کسی رو دوست داری که تورو دوست داره این یعنی همه چیز

  

 

 

●.●●..●● بقیه در ادامه ی مطلب ●.●●..●●

کسب در آمد از اینترنت ( کلیک کنید )

ادامه مطلب ...

اس ام اس های طنز و سرکاری جدید

اس ام اس های طنز و سرکاری جدید 

www.Nice-Sms.iR  

 

 

 اس ام اس های طنز و سرکاری جدید

رفتم تو کوه داد زدم، از من خوشگل تر وجود نداره؟ صدا اومد نداره نداره نداره، هیچی دیگه مطمین شدم برگشتم! 

 

پیرزنه میره دکتر، دکتر بهش میگه: مادرجان با خودت چیکار کردی که هم چربی داری هم قند؟ پیرزنه میگه: مادرجون یه کیسه برنج هم دارم فقط عروسم نفهمه!

  

هیشکی هم عاشقم نمیشه، حالا تنها می مونم زیاد مهم نیست، میترسم این همه کمالات و زیبایی هدر بره!!!

  

 

بدترین قسمت دیدن یه آشنا توی تاکسی اضطرابیه که تا مشخص شدن شخص حساب کننده ی کرایه ادامه داره و مدام ذهنتو درگیر میکنه

  

 

داشتم خواب میدیدم یهو موبایلم آلارم داد، قطعش کردم باز خوابیدم؛ یارو تو خواب گفت کی بود؟ گفتم هیچی بابا آلارم بود

  

 

لذت وقتی که یه بچه ی کوچیک دستاشو دراز میکنه سمتت یعنی بغلم کن، هیچی اندازه ی این حال نمیده به آدم

  

 

خانومای عزیز: وقتی یه کاری رو به آقایون میدین که انجام بدن، حتما انجامش میدن! نیازی نیست هر ۶ ماه یک بار یادآوریش کنین

   

 

 

●.●●..●● بقیه در ادامه ی مطلب ●.●●..●●

کسب در آمد از اینترنت ( کلیک کنید )

ادامه مطلب ...

15 دردی که درمان خانگی دارند!

15 دردی که درمان خانگی دارند!  

www.Nice-Sms.iR  

 

برخی از مشکلات و دردها را می توان در خانه و بدون مراجعه به پزشک درمان کرد. برای آگاهی از درمان های خانگی دیگر با ما همراه باشید.  
 
برترین ها: برخی از مشکلات و دردها را می توان در خانه و بدون مراجعه به پزشک درمان کرد. به طور مثال، وقتی دندان درد دارید روی آن میخک بگذارید. یا اگر دچار سوختگی شدید، با چای سرد جلوی درد و تاول را بگیرید. برای آگاهی از درمان های خانگی دیگر با ما همراه باشید.  
 
 
 
 
1.جوش های خارش‌دار
جوش های خارش‌دار در اثر روغن های گیاهی، عطر یا عرق سوز شدن به وجود می آیند. برای رفع آن می توانید آنتی هیستامین مصرف کنید. البته آب های معدنی چشمه های طبیعی نیز در کاهش درد این کهیر و جوش ها موثر هستند. املاح داخل این آب ها باعث از بین رفتن سوزش و خارش می شوند. 
 
 
 
 
 

●.●●..●● بقیه در ادامه ی مطلب ●.●●..●●

کسب در آمد از اینترنت ( کلیک کنید )

ادامه مطلب ...