دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

اس ام اس های ارسالی دوستان خرداد ماه ۱۳۹۱ | Your Sms 2012

اس ام اس های ارسالی دوستان خرداد ماه ۱۳۹۱ | Your Sms 2012 

 www.Nice-Sms.iR  

 

 

 

۰۹۳۵۶۵۳xx26

تنها و دل شکسته اینجا نشسته ام

من در انتظار وصلش قلبی شکسته ام

من می بالم از حضورش در فکر خود ، ولیکن

در بحر عشق شیرین ، فرهاد خسته ام

من گرچه غم جدایی چندی نشسته بر دل اما

خیال واهی است کز او گسسته ام من

  

*********** Nice-SMS.IR ************* 

۰۹۳۰۳۰۹xx08

دیرگاهیست که تنها شده ام،قصه ی غربت صحرا شده ام،

،وسعت درد فقط سهم من است،بازهم قسمت غم ها شده ام،

،دگر آئینه ز من باخبر است،که اسیر شب یلدا شده ام،

،من که بی تاب شقایق بودم،همدم سردی ی یخ ها شده ام،

،کاش چشمان مرا خاک کنند،تانبینم که چه تنها شده ام،

صابر،ضیاءآباد قزوین

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

۰۹۳۳۴۸۴xx42

 گفتن: بگو به سلامتی اونی که دوستش دارم پیکو به لبم نزدیک کردم ، نخوردم

ولی گفتم:

بسلامتی اونایی که از وجودشون نفس میکشم

گفتند:نخوردی؟

گفتم : سلامتی اونا رو توی پاکی میخوام نه توی مستی.

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

۰۹۳۹۱۴۹xx31

میگفتم اگه اون و با غریبه ببینم دنیا رو به آتش می کشم …

اما الان نای روشن کردن کبریتی رو ندارم …

این ماه خواستگاری عشقمه اما با یکی دیگه واسم دعا کنید

داغونم واسه اونم دعا کنید خوشبخت بشه

حال اس ام اس داشتن نداشتم ببخشید بچه ها….

*تــــنــــهای دوم*

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

۰۹۳۷۷۵۸xx51

یه دوست دخترم نداریم ترکمون کنه، ما هم بگیم برو به درک بابا،

فقط داری میری به عمه ات هم سلام برسون!

“پیرمرد تنها”

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

۰۹۳۷۷۵۸xx51

نه خودم عاشق شدم، نه اجازه دادم کسی عاشقم بشه!

تو این دوره از زندگیم عشق اصلا جایی نداره!

“پیرمرد تنها”

 

 

●.●●..●● بقیه ی اس ام اس ها در ادامه ی مطلب ●.●●..●●

کسب در آمد از اینترنت ( کلیک کنید )

 

۰۹۳۷۷۵۸xx51

بم آ ابا دا بابا مئ ترا تإ ماما دادای رادو بو رو ما تا

(دکتر شریعتی در هفت ماهگی)

“پیرمرد تنها”

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

۰۹۳۷۷۵۸xx51

رفتم دستشویی عمومی ، در رو بستم دیدم پشت در

نوشتن :

زوربزن ! تو میتونی ! …

“پیرمرد تنها”

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

۰۹۳۷۷۵۸xx51

وقتی سگها در بیابان از گرگها رشوه می گیرند

و مترسکها در مزارع با کلاغها تبانی میکنند

از وفاداری ادمها چه انتظاریست…

“پیرمرد تنها”

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

۰۹۳۷۷۵۸xx51

عاشق هایت را مثل کانال تلویزیون عوض می کنی

و با افتخار می گویی ، که عشق برایت این چنین است !

و من می خندم … به برنامه هایی که هیچکدام ، ارزش دیدن ندارند!

“پیرمرد تنها”

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

۰۹۳۷۷۵۸xx51

بودم! دیدم با دیگری شادتری….. رفتم…!!

“پیرمرد تنها”

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

۰۹۳۷۷۵۸xx51

این روزها انگار آدم‌ها “به دست هم” پیر مى‌شوند نه “به پاى هم”…

“پیرمرد تنها”

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

۰۹۳۷۷۵۸xx51

میدونی چیه ؟ اونقدری که واسه تو مایه گذاشتم ،

اگه به دسته بیل آب میدادم تا حالا میوه داده بود !

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

۰۹۱۳۱۶۶xx75

یاد تو گر نکنم شیشه عمرم به فناست

این دل کوچک من بعد خدا یاد شماست.

 

*********** Nice-SMS.IR *************  

 

۰۹۱۷۵۵۱xx97

تا ابد این نکته را انشاء کنید ، پای این طومار را امضاء کنید ،

هرگه جا ماندید در کل امور ، رو به سوی حضرت زهرا (س) کنید . 

 

 

برچسب ها : sms sms jok 91 ارسال اس ام اس ارسال اس ام اس به سایت ارسال پیامک اس ام اس اس ام اس 91 اس ام اس جدید اس ام اس خنده دار اس ام اس درهم اس ام اس دلتنگی اس ام اس عاشقانه اس ام اس فلسفی اس ام اس های ارسالی اس ام اس های ارسالی دوستان (سری 54) اس ام اس های ارسالی دوستان (سری 55) اس ام اس های گوناگون اس ام اس گلچین شده بهترین اس ام اس ها جدیدترین اس ام اس جوک حدید جوک خنده دار مرکز اس ام اس پیامک 91 پیامک ارسالی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد