دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

فال روز جمعه ۵ اسفند ۹۰ ( ۲۴ فوریه ۲۰۱۲ )

فال روز جمعه ۵ اسفند ۹۰ ( ۲۴ فوریه ۲۰۱۲ ) 

www.Nice-Sms.iR 

  

 

 

 

●.●●..●● بقیه ی طالع بینی در ادامه ی مطلب ●.●●..●●

کسب در آمد از اینترنت ( کلیک کنید ) 

 

فروردیندیگران به شما و نقشه های جالبتان فرصت نمی دهند تا زندگی را جالب تر کنید و برنامه های شما را نادیده می گیرند. بهتر است آن ها را با یک نفر که به نقشه های شما علاقمند است در میان بگذارید.

اردیبهشتاحتمالاً  بدون موفقیت تلاش کرده اید تا با همسرتان یا همکارتان در مورد موضوع مهمی صحبت کنید اما تسلیم نشوید.  تبادل نظر همیشه راحت و ساده نیست اما هم چنان  فکر خوبی است که باید برای آن تلاش کنید. اگر احساس کرده اید که کار بیهوده ای است چند روز صبر کنید و مجدداً‌ سعی کنید.

خرداداگر زمانی را می خواهید که کار و تفریح را با هم ترکیب کنید اکنون برای این کار مناسب است. زیرا همکاران نیز رفتار خوبی با همسرتان دارند علاوه بر آن وفاداری بیشتری پیدا می کنید. مشکل است تصور کنیم امشب در خانه مانده اید زیرا بسیار شاد و دلچسب هستید.

تیرجالب نیست؟تعطیلات آخر هفته شما نه تنها خسته تان نکرده است بلکه شاداب تر و پرانرژی تر هم شده اید.همکاران از این همه انرژی در تعجب اند.اما به اندازه شما فعال بودن به خودشان مربوط می شود.

مردادامروز شما عاشق هر چیز عجیب و غریبی می شوید که می تواند شامل غذا، مکان و یا مردم باشدو یا شاید مشتاق هر سه باشید. درحال حاضر بسیار احساساتی هستید و به  راحتی با هوس هایتان به حرکت در می آئید. اگر به طور ناگهانی مجذوب کسی یا چیزی شدید قبل از این که مقدار زیادی پول را به هدر بدهید صبر کنید تا ببینید که اوضاع چه طور پیش می رود. تا زمانی که شما ذهنتان را تغییر دهید و علاقه تان را به آن امر از دست بدهید.

شهریوردر حال حاضر ترکیب کار و تفریح فکر خوبی نیست زیرا بعداًمجبور می شوید مشکلات به وجود آمده را برطرف کنید.دقت کنید یکی از دوستان ناراحت است و به کمک و همدردی شما نیاز دارد.از این که به او کمک کنید،خوشحال می شوید اما شاید حس ناامیدی آنها در شما سرایت کند.

مهرامروز روابط شما با افراد مورد علاقه تان و کسانی که با آنها زندگی می کنید آنقدر خوب است که حتی نیازی به گفتن کلمات نیز نمی باشد.شما به صورتی درونی و غریزی همدیگر را درک می کنید و حتی بدون این که دیگران بگویند ممکن است بدایند که آنها به چه چیزی فکر می کنند.در حال حاضر مراقب باشید که گرفتار نخوت و غرور نشوید و باور نکنید که تمامی آنها حقیقت دارد ممکن است که این تصورات تنها نتیجه تصویر سازی های زنده شما باشد.

آبانامروز احساسات تان باعث می شود تا به مسائل و افرادی که برای تان مهم هستند فکر کنید.مراقب احساس حسادت یا حس مالکیت باشید و اگر نه سبب بروز مشکلات می شوید.سعی کنید امروز خودتان را کنترل کنید.

آذراگر عاقل باشید امروز از هر کسی که انتقادگر یا قضاوتگر است دوری می کنید چون خیلی مشکل می توان با آنها ساخت. در عوض سعی کنید با کسانی که با دیده خوشبینی به زندگی نگاه می کنند وقت بگذرانید چون آنها شما را تشویق می کنند که به نیمه پر لیوان نگاه کنید. هر کاری که امروز انجام می دهید تا خود را متعالی سازید از دید ستارگان اشکالی ندارد و در واقع خیلی آنرا حمایت می کنند.

دیاجازه ندهید که یک کدورت کوچک درمنزل تبدیل به کشمکشی بزرگ شود. امروز شما خیلی لجباز هستید و بهتر است بدانید که شما گاه بدترین دشمن خود هستید.

بهمناین فرصت را دارید که با استفاده از مهارتها و استعداد هایتان تاثیر شدیدی بر دیگران بگذارید . بنابراین آماده باشید تا ابتکار به خرج دهید یا توانایی هایتان را به دیگران نشان دهید و این کار شما شروع فصلی جدید از یک کتاب است که شما بازیگر نقش اول آن هستید.

اسفندمسائل پولی مقداری توجه می خواهند. برای یک فرصت عالی که مقداری پول نقد اضافی درست می کند. گوش به زنگ باشید هر آن چه را که در اولین نگاه ممکن است جالب به نظر برسد مجدداً‌ نگاه کن در بررسی بیشتر ممکن است شایسته باشد. 

 

 

 

برچسب ها : * دانلود رایگان, * دانلود رایگان, p30parsi.com, sms, sms jadid, sms جدید, اس ام اس, اس ام اس 89, اس ام اس امروز, اس ام اس جدید, اس ام اس دلتنگی, اس ام اس زیبا, اس ام اس عاشقانه, اس ام اس عاشقانه جدید, اس ام اس عشقولانه, اس ام اس موبایل, اس ام اس ناب, اس ام اس نایاب, اس ام اس پند آموز, اس ام اس کم یاب, بهترین اس ام اس ها, دانلود, دانلود تصاویر طبیعت Nature Wallpapers, دانلود نرم افزار, دانلود نرم افزار با لینک مستقیم, دانلود کلیپ, دانلود کلیپ موبایل, سایت فال, عکس جدید, فال, فال 23 فوریه 2012, فال 5 اسفند 90, فال امروز, فال امروز 5 اسفند 90, فال امروز جمعه 5 اسفند 90, فال جمعه 5 اسفند 90, فال روز, فال روز 5 اسفند 90, فال روز 5/12/90, فال روز جمعه 5 اسفند 90, فال روز جمعه 5 اسفند 90 ( 24 فوریه 2012 ), فال روز پنج شنبه 4 اسفند 90 ( 23 فوریه 2012 ), فال روزانه, فال روزانه فردا 5 اسفند 90, فال فردا, فال فردا جمعه 5 اسفند 90, فال چهارم اسفند 90, فال5/12/90, مدل لباس, مرکز اس ام اس ایران, مسیج جدید, نرم افزار, پی سی پارسی, پیامک 89, پیامک جدید, پیامک عاشقانه, کلیپ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد