دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

اس ام اس و جملات عاشقانه دوستت دارم | SMS i Love YoU 2012

اس ام اس و جملات عاشقانه دوستت دارم | SMS i Love YoU 2012 

www.Nice-Sms.iR 

 

 

 

غریبانه در سکوت سهمگین نامت را بر حاشیه ی قلبم حک کردم تا با هر ضربانش بگویم دوستت دارم ، هیچوقت تو و محبتهایت را از یاد نمی برم . . .

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

نمی دانم چه حسی هست این عاشقی ؟
وقتی می نشینم ، وقتی راه می روم ، وقتی می خوابم دوستت دارم
وقتی صدایی می اید دوستت دارم ، وقتی سکوت است دوستت دارم
چه می کنی با من که چنین راحت همیشگی شده ای

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

باهات میام نفس نفس / تو آسمان توی قفس / از اول تا آخرش / دوستت دارم همین و بس

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

ای کاش قطره اشکی بودم که بر گونه هایت ، می زیستم تا بدانی چقدر دوستت دارم . . .

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

کاش واژه ی حقیقت آنقدر با زبان ما صمیمی بود که برای بیان کردن دوستت دارم ، نیاز به قسم خوردن نبود . . .

 

*********** Nice-SMS.IR *************  

 

اگر با آتش عشقت مرا بسوزانی باز هم با خاکسترش خواهم نوشت دوستت دارم . . .

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

میخوام روی حرفم هنوز ایستاده باشم / بذا دوستت دارم رو هزار بار گفته باشم

بخوای تا قیامت می گم دوستت دارم رو / بهونه ای نمی خوام به دستت داده باشم

ما که گفتیم هزار بار تو یک بار هم نگفتی / ولی نزدیکه اون روز که به دامم بیفتی

 

*********** Nice-SMS.IR *************  

 

به امید چتر فردایت خیس بارانم ، از طلوع عشق تا غروب سرنوشت دوستت دارم . . .

  

 

اس ام اس های جدیدتون رو برام بفرستین ( ۰۹۳۵۲۶۶۶۱۱۴ ) علی

●.●●..●● بقیه ی اس ام اس ها در ادامه ی مطلب ●.●●..●●

کسب در آمد از اینترنت ( کلیک کنید )

 

زندگی را اشکی بیش نمی دانم ، پس بگذار با اشک چشمانم بنویسم دوستت دارم . . .

  

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

به اندازه تمام بی وفایی های دنیا دوستت دارم ، چون بی وفایی های دنیا تمومی نداره . . .

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

خواستم از عشق برات بگم گفتم می دونی ، خواستم از غم برات بگم گفتم می دونی ، حالا از ته قلبم می گم دوستت دارم چون نمی دونی . . .

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

دوستت دارم نه به خاطر شخصیت تو ، بلکه برای شخصیتی که من هنگام با تو بودن پیدا می کنم . . .

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

مرا صد باز اگر از خود برانی دوستت دارم / به زندان جفایت گر کشانی دوستت دارم

به پیش خلق گر نتوان حدیث عاشقی گفتن / درون سینه ی تنگم نهانی دوستت دارم

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

قشنگترین نگاهم را برایت کنار گذاشتم تا بدانی با تمام وجود دوستت دارم . . .

 

*********** Nice-SMS.IR *************  

 

من آنقدر دوستت دارم که اگر از پریشانی یک لحظه دوست داشتنم آگاه بودی ، تمام لحظه های عمرت برایم می گریستی . . .

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

در را باز کن خبری دارم ، قلبم را بشکاف نامه ای دارم ، نامه را باز کن ، دوستت دارم . . .

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

اندازه یک کامیون زنبور عسل دوستت دارم ، اگر جرات داری برو بشمارشون !

 

*********** Nice-SMS.IR *************  

 

قسم به شراب که رنگ خون است ، قسم به خون که رنگ قلبه ، قسم به قلب که جایگاه توست دوستت دارم . . .

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

آرام بخوان چون آهسته نوشتم ، بی پروا بخوان چون از خود نوشتم ، نزدیک کسی نخوان چون تنها نوشتم و از دل بخوان چون با دل نوشتم دوستت دارم . . .

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

دوست داشتن دل میخواهد نه دلیل ، از ته دل دوستت دارم بدون دلیل . . .

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

دوستت دارم نه به این خاطر که دوستم بداری ، بدین خاطر که لایق دوست داشتنی . . .

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

میدونی چقدر دوستت دارم ؟
۱ دونه !
ولی مردونه !! 

 

 

برچسب ها : doostat daram matn i love you matne i love u matne kootahe doostat daram payamak doostat daram payamak i love you sms asheghane sms doostat daram sms i love u sms love takpayamak.com اس ام اس I Love U اس ام اس با موضوع دوستت دارم اس ام اس دوست داشتن اس ام اس دوستت دارم اس ام اس دوستت دارم 90 اس ام اس دوستت دارم بهمن 90 اس ام اس عاشقانه اس ام اس عاشقانه 90 اس ام اس عاشقانه بهمن 90 اس ام اس عاشقانه دوستت دارم اس ام اس عشق و دوست داشتن اس ام اس علاقه و دوست داشتن اس ام اس علاقه و دوستت دارم اس ام اس و متن دوستت دارم بی اندازه دوستت دارم تا ابد دوستت دارم تا بی نهایت دوستت دارم تک پیامک . کام جملات I Love U جملات عشق و دوست داشتن خیلی دوستت دارم دو بیتی دوستت دارم دو بیتی عشق و دوست داشتن دوبیتی خیلی دوستت دارم دوبیتی دوست داشتن دوبیتی دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم خیلی زیاد شعر I Love U شعر عاشقانه دوستت دارم شعر عاشقانه کوتاه شعر و متن دوست داشتن شعر کوتاه دوستت دارم شعر کوتاه عشق و دوست داشتن عاشقانه دوستت دارم متن I Love U متن جدید ذوستت دارم متن دوستت دارم متن زیبای دوستت دارم متن عاشقانه دوستت دارم متن عاشقانه کوتاه متن عشق و دوست داشتن متن و شعر دوستت دارم متن کوتاه دوستت دارم مسیج دوستت دارم مسیج عاشقانه دوستت دارم پیام I Love U پیام دوستت دارم پیام کوتاه I Love U پیام کوتاه دوستت دارم پیامک I Love U پیامک دوست داشتن 90 پیامک دوست داشتن بهمن 90 پیامک دوستت دارم پیامک دوستت دارم و علاقه پیامک عاشقانه پیامک عاشقانه دوستت دارم پیامک عشق و دوست داشتن

نظرات 1 + ارسال نظر
وام بدون بهره و فقط با 4 درصد کارمزد سه‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:27 ق.ظ http://www.sahandejavan.blogfa.com

سلام
وبلاگ زیبایی دارید
وام بدون بهره و فقط با 4 درصد کارمزد
پیش به سوی زندگی بدون ربا
وبلاگ سهند جوان وبلاگی با نزدیک به 200 بازدید کننده در روز و بیش از 36000 بازدید کننده در عرض پنج ماه! ما با رتبه های اول گوگل در جستجوها ی ایرانیان عزیز و همچنین مدیریت دهها وبلاگ شما را به لیست خود اضافه خواهیم نمود.
در صورتی که مایل به تبادل لینک هستید ابتدا ما را با عنوان " موسسه قرض الحسنه جوانان خیر " در پیوندهای وبلاگ خود قرار داده و در بخش نظرات به وبلاگ سهند جوان اطلاع دهید.
با تشکر از همکاری شما
ضمنا در صورتیکه سوال و یا نظری در خصوص تسهیلات بدون بهره و و بدون سود و فقط با 4 درصد کارمزد دارید می توانید در بخش نظرات وبلاگ مطرح نمائید تا در اولین فرصت پاسخ داده شود.
www.sahandejavan.blogfa.com
[گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد