دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

اس ام اس توپ عاشقانه | Payamake Eshgulane 2012

اس ام اس توپ عاشقانه | Payamake Eshgulane 2012 

WwW.Nice-SMS.iR 

 

 

 

(فرستنده : **۰۹۱۳۹۴۹۴۱)
عشق بعضی وقت ها از درد دوری بهتر است / بی قرارم کرده و گفته صبوری بهتر است / توی قرآن خوانده ام ، یعقوب یادم داده است / دلبرت وقتی کنارت نیست ، کوری بهتر است .
  

*********** Nice-SMS.IR ************* 


(فرستنده : نازنین دختر)
اگر احساس به خاموشی مطلق برسد / باز هم عاطفه ای هست میان من و تو .
  

 *********** Nice-SMS.IR *************


(فرستنده : فریبرز خسروی از لامرد)
درد دارد ، وقتی چیزی را کسر می کنی که با تمام وجودت جمع زده ای .
  

*********** Nice-SMS.IR ************* 


(فرستنده : شیرین از تهران)
تو را ای گل کماکان دوست دارم / به قدر ابر و باران دوست دارم / کجا باشی کجا باشم مهم نیست / تو را تا زنده هستم دوست دارم .
 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 
(فرستنده : **۰۹۱۷۸۳۳۷۷)
تفاهم به معنای درک کردن نیست ، بلکه به معنای توانایی تحمل تفاوتهاست .
 
 

 

●.●●..●● بقیه ی اس ام اس ها در ادامه ی مطلب ●.●●..●●

کسب در آمد از اینترنت ( کلیک کنید ) 

 
(فرستنده : **۰۹۳۷۵۳۰۲۱)
بر سر مزرعه ی سبز فلک ، باغبانی به مترسک می گفت : دل تو چوبین است و ندانست که زخم زبان ، دل چوب هم می شکند .
 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 
(فرستنده : محمدحسین سرداری از زرند)
مه شب مرغ دلم بر سر دیوار تو بود / میپرد از قفس و عاشق دیدار تو بود / خبرت هست که از خوبی خود بی خبری / به خدا خوبتر از خوبتر از خوبتری .
 
 *********** Nice-SMS.IR *************

 

(فرستنده : نازنین دختر)
دلم شوق تو را دارد ، تو غافل از دل مایی / به ما گاهی نگاهی کن ، دلی دارم تماشایی .
  

 *********** Nice-SMS.IR *************


(فرستنده : غلامحسین بقال زاده از تبریز)
عجب رسمی ست رسم آدمیزاد / که دور افتاده را کم میکنند یاد / که دور افتاده حکم مرده دارد / که خاک مرده را کی میبرد باد .
 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 
(فرستنده : آزاده کنعانی از خارک)
من تو را هنوز مثل تمام شدن مشق شبم دوست دارم .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد