دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

اس ام اس های روز های بارانی ۲۰۱۲ | Rayni Sms 1390 Jadid & Ba hal

اس ام اس های روز های بارانی ۲۰۱۲ | Rayni Sms 1390 Jadid & Ba hal 

www.Nice-Sms.iR 

 

 

 

همچون باران باش ، رنج جدا شدن از آسمان را در سبز کردن زندگی جبران کن . . .


*********** Nice-SMS.IR ************* 


اندکی عاشقانه تر زیر این باران بمان ابر را بوسیده ام تا بوسه بارانت کند . . .


*********** Nice-SMS.IR ************* 


بغضهای مرطوب مرا باور کن ، این باران نیست که میبارد


صدای خسته ی قلب من است که از چشمان آسمان بیرون میریزد . . .


*********** Nice-SMS.IR ************* 


مثل باران چشمهایت دیدنی است /٬ شهر خاموش نگاهت دیدنیست


زندگانی معنی لبخند توست /  خنده هایت بی نهایت دیدنیست . . .


*********** Nice-SMS.IR *************


در حسرت موجم ، باران کفافم نیست


درمان درد من ، باران ِ نم نم نیست . . .


*********** Nice-SMS.IR ************* 


باران ، یا دوشِ آب ، چه فرقی می‌کند؟


وقتی عاشقی ، زیرِ هیچ‌کدام ، آواز نخواند . . .


*********** Nice-SMS.IR ************* 


خدا ابر رو به گریه میاره تا گلها بخندن، پس هر وقت بارون آمد یادت نره بخندی . . .


*********** Nice-SMS.IR ************* 


علم ثابت کرده که شکر در آب حل میشه


پس هیچ وقت زیر بارون نرو ، چون شیرین ترین دوستم را از دست می دم ! 

 

 

●.●●..●● بقیه ی اس ام اس ها در ادامه ی مطلب ●.●●..●●

کسب در آمد از اینترنت ( کلیک کنید ) 


باران رحمت خدا همیشه می بارد


تقصیر ماست که کاسه هایمان را برعکس گرفته ایم!


*********** Nice-SMS.IR ************* 


قطره بارون ممکنه کوچک دیده بشه ٬ اما یک گل تشنه ٬ همیشه منتظر باریدنشه


یک اس ام اس ممکنه ساده برسه ٬ اما قلب فرستندش خیلی به یادته . . .


*********** Nice-SMS.IR ************* 


وقتی دلم برات تنگ می شه میرم پشت ابرها زار زار گریه می کنم


پس یادت باشه هر وقت بارون میاد دل من برات تنگ شده . . .


*********** Nice-SMS.IR ************* 


بارون و دوست دارم هنوز /  چون تو رو یادم میاره


حس می کنم پیشه منی /  وقتی که بارون می باره . . .


*********** Nice-SMS.IR ************* 


بر سرم


چتر گرفت؛


به تماشا


ایستادند


باران و رهگذران


*********** Nice-SMS.IR ************* 


باران در گلوی من ابر ِ کوچکی ست ، میشود مرا بغل کنی؟


قول میدهم گریه کم کند


*********** Nice-SMS.IR *************  


نیمکت چوبی کهنه نم گرفته زیر بارون ، زیر سقف بی قرار شاخه های بید مجنون


ابر بی طاقت پاییز مثل من چه بی ستارست ، مثل من شکسته از این نامه های پاره پارست


 *********** Nice-SMS.IR *************


یادگاری واسه بارون ، آرزوهایی که خاک شد


وقتی رفتی زیبا ، انگار روح از تنم جدا شد


*********** Nice-SMS.IR ************* 


توی زندگیت بارون نباش که فکر کنند با منت خودتو به شیشه میکوبی


ابر باش که منتظرت باشند که ببیاری


*********** Nice-SMS.IR ************* 


وقتی ناله های خرد شدنت زیر پای بارون


نوای دل انگیزی شد چه فرقی می کند برگ سبز کدام درختی . . .


*********** Nice-SMS.IR ************* 


با رفیقت مثل چتر رفتار نکن که هر وقت بارون بند اومد ، فراموشش کنی !


 

*********** Nice-SMS.IR *************    


میدونی چرا بارون از پشت شیشه قشنگ تره


چون بدون اینکه خیس بشی احساسش میکنی


مثل دیدن گریه کسی که خیلی دوستش داری ، همینطوره مگه نه

 

*********** Nice-SMS.IR *************   


این منم پنهانترین افسانه ی شبهای تو / آنکه در مهتاب باران شوق پیدایی نداشت


خواستم تا حرف خود را با غزل معنا کنم / زیر باران نگاهت شعر معنایی نداشت . . .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد