دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

اس ام اس عاشقانه جدید آذر ماه ۹۰

اس ام اس عاشقانه جدید آذر ماه ۹۰ 

www.Nice-Sms.iR 

 

 

 

دلم خوش بود که یارم با وفا بود / کمی از زندگیش از آن ما بود

ولی افسوس که فکر ما غلط بود / که زنگ تفریحش احساس ما بود . . .

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

عمر من در عشق خوبان سر رسید / موی من از عشق خوبان شد سفید

صد من چون از کبوتر خانگیست / ناز کردن بر من از دیوانگیست

من چه دارم از تو پنهانش کنم ؟ / جان تقاضا کن که قربانت کنم

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

آشق !

از این به بعد اینگونه بنویسید ! چون همیشه سرش کلاه می رود . . .

 

 *********** Nice-SMS.IR *************

دریا همیشه از من دلگیر است

چون بزرگی دل دوستانم را به رخ او میکشم . . .

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

گوشه تا گوشه صحرا بخواب و نهراس

گرگ ها خاطرشان هست که “آهوی” منی . . .

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

گفته اند: روز محشر با کسی که دوستش داری محشور خواهی شد!

یعنی ما با هم! چقدر برای تموم شدن دنیا بی تابم

  

*********** Nice-SMS.IR ************* 

دستانت ، حلقه میزنند به دور کمرم

این تنها <پــرانتـز> دوست داشتنیه زندگیه من است  . . .

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

وقتی برای موندنـت “فاصله ها” حَریص می شن

واسه یه لحظه بودنت ” ثانیه ها ” عــزیز می شن . . .

*********** Nice-SMS.IR ************* 

دلم تنگ است این شبها، یقین دارم که می دانی

صدای غربت من را از احساسم تو می خوانی

شدم از درد تنهایی گلی پژمرده و غمگین

بیا ای ابر پاییزی که دردم را تو می دانی . . .

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

میگن اگه عزیزی جزئی از خاطرات خوب زندگیت شد

برای بودنش ازش تشکر کن ، متشکرم که هستی . . . !

 

 

●.●●..●● بقیه ی اس ام اس ها در ادامه ی مطلب ●.●●..●●

کسب در آمد از اینترنت ( کلیک کنید ) 

بهترین دوست خواهی بود حتی اگر سختی راه ، چشمانت را از من دور کند

و بهترینی حتی اگر طنین صدایت به گوش من نرسد . . .

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

یا رب سببی ساز که یارم به سلامت بازآید و بٍرَهانَدَم از بند ملامت

خاک ره آن یار سفرکرده بیارید ، تا چشم جهان بین کنمش جای اقامت . . .

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

لعنت به همه قانون های دنیا ، که در آن شکستنِ دل پیگردِ قانونی نـَدارد . . . !

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

کاش در دهکده ی عشق فراوانی بود / توی بازار صداقت کمی ارزانی بود

کاش اگر گاه کمی لطف به هم میکردیم / مختصر بود ولی ساده و پنهانی بود . . .

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

پروانه پر ، گنجشک پر ، کلاغ پر…

دلم واسه دیدنت همیشه پر پر پر پر پر پر!

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

فروغ چشم پر آبم تو هستی / دلیل اینکه بیتابم تو هستی

اگرچه آدمی ناچیز هستم / خدا را شکر دنیایم تو هستی . . .

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

تو را به رخ تمام شقایق ها میکشم و میگویم :

تا گل من هست زندگی باید کرد . . . !

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

بیا تا من و تو جانانه باشیم / یکی شمع و یکی پروانه باشیم

به پای سایه های گل نشینیم / دعا بر هم کنیم تا زنده باشیم . . .

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

بگویم و بدانی یا نگویم و میدانی ، فاصله دورت نمیکند ،

در خوبترین جای جهان جا داری ، جایی که دست هیچکس به تو نمیرسد . . .

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

دوستان من مثل گندمند

یعنی یه دنیا برکت و نعمت ، نبودنشان قحطی و گرسنگی

و من چه خوشبختم که زردی خوشه های گندم در اطرافم موج میزند . . .

 

 *********** Nice-SMS.IR *************

 

اگه قرار بود هرکسی بزرگترین غمش رو برداره و ببره تحویل بده

با دیدن غمهای دیگران آهسته غمش رو در جیبش میگذاشت و به خونه بر می گشت . . .
 

 

برچسب ها : payamake asheghane radsms.com sms asheghane sms asheghi sms for love sms jadid sms love sms new sms ziba sms آذر90 sms برای دوست sms جدید عاشقانه sms عاشقانه SMS عاشقانه جدید آذر sms عاشقانه جدید آذر ماه 90 sms مخصوص دوست اس ام اس ام اس اس ام اس آذر اس ام اس جدید عاشقانه اس ام اس جدید عاشقانه آذر ماه 90 اس ام اس دلتنگی اس ام اس زیبا اس ام اس عاشقانه اس ام اس عاشقانه ، پیامک عاشقانه آذر ماه اس ام اس عاشقانه آذر 90 اس ام اس عاشقانه آذر ماه اس ام اس عاشقانه جدید اس ام اس عاشقانه جدید آذر اس ام اس عاشقانه جدید آذر 90 اس ام اس عاشقانه جدید آذر ماه 90 اس ام اس عاشقانه جدید و دسته اول اس ام اس عاشقانه جذاب و زیبا اس ام اس عاشقانه زیبا و جدید اس ام اس عاشقانه زیبای آذر ماه اس ام اس عاشقانه غمگین اس ام اس عاشقی 90 اس ام اس عاشقی آذر90 اس ام اس عشقولانه اس ام اس های عاشقانه زیبا و احساسی اس ام اس های عاشقانه زیبا و جدید اس ام اس و جملات عاشقانه جدید اس ام اس و جملات عاشقانه زیبا و جدید اس ام اس و متن عاشقانه بسیار زیبا اس ام اس و متن عاشقانه جدید اس ام اس کم یاب بهترین اس ام اس های عاشقانه و جالب جدید بهترین اس ام اس های عشقولانه راد sms راد اس ام اس عاشقانه ترین اس ام اس عشقولانه متن عشقولانه زیبا مجموعه sms های زیبا مجموعه اس ام اس های عاشقانه مجموعه کامل اس ام اس های 90 مرکز اس ام اس ایران مسیج جدید پیامک امروز عاشقانه پیامک عاشقانه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد