دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

اس ام اس جوک خنده دار آخر آبان ماه 1390 | Jok Jok Jok Jadid 1390

اس ام اس جوک خنده دار آخر آبان ماه 1390 | Jok Jok Jok Jadid 1390 

www.Nice-Sms.iR 

 

حیف نون میره خواستگاری بهش میگن حرف دلتو بزن میگه گشنمه!

 

 *********** Nice-SMS.IR ************* 

مسابقه 20 سوالی حیف نان :
- جانداره؟
- نه
- الهی ... چرا مرده؟!!!

 

 *********** Nice-SMS.IR ************* 

مامان پشت در حمام : مهدی!
مهدی : من تو حمومم بله.
- حمومی؟
- نه په نه تو ترافیک همت ام!!
- مسخره منظورم اینه که داری دوش میگیری؟
- نه په نه دارم رانندگی میکنم!

 

 *********** Nice-SMS.IR ************* 

و خداوند زمین و آسمان را آفرید و ساخت بقیه چیزها را به چین واگذار کرد!

فقط یک زن ایرانی میتونه به شوهرش بگه : من 5 دقیقه می رم خونه همسایه تو نیم ساعت یکبار غذا را هم بزن!

 

 *********** Nice-SMS.IR ************* 

دلم خواست چیست؟ قطعی ترین و منطقی ترین دلیل برای توجیه کاری که در آن گند زده اید!

 

 *********** Nice-SMS.IR ************* 

هیچگاه نه کسی رو ببخش! نه فراموش کن! سر فرصت بزن دهنشو سرویس کن! ( دکتر علی شریعتی با اعصاب خراب)!!!

 

 *********** Nice-SMS.IR ************* 

به حیف نون میگن طاقت شنیدن خبر بد رو داری؟ میگه آره بگو، میگن پدرت مرده. حیف نون میگه خدا مرگت بده فکر کردم یارانه ها رو قطع کردند!

 

 *********** Nice-SMS.IR ************* 

کیسه برنج محسن چیست؟ کیف سامسونت حیف نون برای مسافرت به تمام نقاط کشور.

 

 *********** Nice-SMS.IR ************* 

خدا آنروز که دنیا را نهاده به هرکس هرچه لایق بوده داده / به بلبل ناله مستانه داده ، به طاووس جعبه شاهانه داده / به جغد هم در خرابه لانه داده ، به شیر هم قدرت مردانه داده / به ما هم 40 تومن یارانه داده!

 

  

●.●●..●● پاسخ تست هوش در ادامه ی مطلب ●.●●..●●

کسب در آمد از اینترنت ( کلیک کنید ) 

 

مرد: چرا دعوامون میشه ، تو عصبانی نمیشی؟ -- زن: خودمو کنترل میکنم -- مرد: چجوری؟ -- زن: توالتو میشورم! -- مرد: چه ربطی داره؟ -- زن: آخه با مسواک تو میشورمش

 

 *********** Nice-SMS.IR ************* 

 

آقای داماد چه کاره هستن؟
توی شرکت پاکسان کار میکنن
اونجا کارشون چیه دقیقا
به سلامت خانواده می اندیشن!

 

 *********** Nice-SMS.IR ************* 

 

نمی‌خوام پز بدم
تحقیرتون کنم
سرکوفت بزنم
مایه‌دار بازی دربیارم و اینا …
ولی جاتون خالی الان یه نیمرو خوردم با نون سنکگ ۲ رو خشخاشی

 

 *********** Nice-SMS.IR ************* 

 

خدا شانس بده چیست !؟
عبارتی که معمولا خانومها برای بیان حسادت خود
نسبت به خانوم دیگری که به موقعیت خوبی
دست یافته (معمولا شوهر) استفاده می‌کنند

 

 *********** Nice-SMS.IR ************* 

 

رفتم تو سرچ گوگل تایپ کردم
“زن چه میخواهد؟”
گوگل بعد از ۲۰ دقیقه پاسخ داد
“ما همچنان در حال جستجو ایم !”

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد