دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

جک و پیامک های با حال و توپ " پ ن پ "

جک و پیامک های با حال و توپ " پ ن پ " 

www.Nice-Sms.iR  

 

 

 

بچه تازه به دنیا اومده و از بیمارستان آوردیم خونه خوابیده ، فامیلمون اومده میگه آخی خوابه ؟؟؟

میگم پَ نَ پَ زدیمش تو شارژ ! دکترا گفتن ۷ – ۸ ساعت اول خوب بزارین شارژ بشه بعد ازش استفاده کنین وگرنه خوب گریه نمیکنه !


*********** Nice-SMS.IR *************


رفتم مغازه میگم CD دارید ؟ میگه خام ؟ پَ نَ پَ تنوری باشه با قارچ و پنیر !!!


*********** Nice-SMS.IR *************


لپ تاپم رو بردم نمایندگی ، میگم ضربه خورده کار نمیکنه ، یارو میگه ضربه فیزیکی ؟

پَ نَ پَ بی محلی کردم بهش ، ضربه روحی خورده !!!

 

*********** Nice-SMS.IR *************


به دوستم زنگ زدم میگم ماشینم روشن نمیشه ! میگه وقتی استارت میزنی روشن نمیشه ؟

میگم پَ نَ پَ وقتی ازش خواهش میکنم روشن نمیشه !!!

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 


دوازده شب رسیدم دم خونه ، کلید نداشتم !!! به داداشم زنگ زدم میگم یواش درو باز کن بقیه بیدار نشن ! میگه در خونه رو ؟ پَ نَ پَ در یخچالو !!!

 

*********** Nice-SMS.IR *************

 

در پارکینگ رو باز کردم برم تو ، یارو اومده جلوش پارک کرده ، میگه می خوای بری تو ؟

پَ نَ پَ درو باز کردم هوای کوچه عوض بشه !

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 


دیروز اومدم خونه دیدم مامانم آشپزخونه ست ، بهش میگم سلام ! ۲۰ دقیقه بدون اینکه چیزی بگه بهم زل زده ؛ میگم چیزی شده ؟

میگه نمیدونم چی بگم که بعدش نگی پَ نَ پَ !!!

 

 

●.●●..●● بقیه ی اس ام اس ها در ادامه ی مطلب ●.●●..●●

کسب در آمد از اینترنت ( کلیک کنید ) 


دوستم روزنامه دستشه میگم صفحه جدولشو بده من میگه میخوای حلش کنی ؟


پَ نه پَ میخوام از رو چیدمان جدولش محوطه باغ طراحی کنم !

 

*********** Nice-SMS.IR *************

 

به یارو میگم شارژ سوزنی تلفن همراه داری؟
میگه میخوای گوشیتو شارژ کنی؟
میگم پ ن پ میخوام شلوارمو اتو بزنم.

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

تو حیاط آتیش روشن کردم داداشم میگه : میخوای کباب درست کنی؟ میگم: پ ن پ دارم با سرخپوستها تبادل اطلاعات میکنم.

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

پلیس ماشینمو خوابونده رفتم خلافی و جریمه دادم کاراشو کردم بعد رفتم پارکینگ تحویلش بگیرم یارو میگه : اومدی ماشینو ببری؟
میگم : پ ن پ اومدم ملاقاتش! براش دوتا کمپوت آوردم تنهایی بهش بد نگذره!

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

رفتم داروخونه به یارو میگم شامپو ویتامینه میخوام!
طرف میگه شامپو واسه موهات دیگه؟
میگم : پ ن پ شامپو ویتامینه واسه فرش میخوام تا گلهاش سریع رشد کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد