دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

اس ام اس جدید پاییز و مهر 90 | SMS Payiz 1390

اس ام اس جدید پاییز و مهر 90 | SMS Payiz 1390  

www.Nice-Sms.iR 

 

جدیدترین و خوشگل ترین اس ام اس ها مهر ماه 1390  

غضنفر زنگ میزنه دوستش میگه من تو جلسه ام بعدا زنگ بزن!

فرستنده : 5017***0935

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

شب است و دربه در کوچه های پردردم فقیر و خسته به دنبال گمشده ام میگردم. اسر ظلمتم ای ماه پس کجا ماندی؟ من به اعتبار تو فانوس نیاوردم!

فرستنده : 3972***0937

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

وقتی نگرانی های خود را در دستان خداوند قرار میدهی خداوند آرامش خود را در قلب تو میگذارد.

فرستنده : دانش از تهران

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

خستگی را تو بخاطر مسپار که افق نزدیک است و خدایی بیدار که تورا میبیند و به عشق تو همه حادثه ها میچیند که تو یادش افتی و بدانی که همه بخشش اوست و همینش کافیست...!

فرستنده : دانش از تهران

 

 *********** Nice-SMS.IR *************

مهربانی تضمین لحظه هاست ، برای مهربانیت جوابی جز به یادت بودن ندارم...

فرستنده : دانش از تهران

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

یکی قشنگی منظره رو میبینه یکی کثیفی پنجره ، این تویی که تصمیم میگیری چی ببینی! امیدوارم همیشه قشنگ ببینی حتی از پشت یه پنجره کثیف!

فرستنده : دانش از تهران

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

تقدیم به آنکه محبتش در خاطرم ، خاطرش در یادم و یادش در دلم زنده است.

فرستنده : لیلا از شیراز

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

هرجا هستی از سمت چپ و راست تا صد کیلومتریت هرچی آدمه فدات!

فرستنده : هانیه ابوطالب از کهنوج

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

اوج نیاز نفسم دربه در نگاهته ، آرامش درون من دیدن روی ماهته!

فرستنده : فاطمه

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

به گل گفتم عشق چیست ؟ گفت از من خوشبوتر. به پروانه گفتم عشق چیست ؟ گفت از من زیباتر به شمع گفتم عشق چیست؟ گفت از من سوزنده تر به عشق گفتم آخر تو چیستی؟ گفت : نگاهی بیش نیستم!

فرستنده : 1041***0915

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

در زندگی محتاج 2 چیز باش قلبیکه دوستش داری و قلبیکه دوستت دارد!

فرستنده : 7974***0936

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

گاه سکوت یک دوست معجزه میکند و تو می آموزی که همیشه بودن در فریاد نیست!

فرستنده : فاطمه

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

فکر میکنی بچگیت شبیه چه عددی بودی؟ از 1 تا 15 یکی رو انتخاب کن تا بگم.

1 خوشگل

2 پررو

3 شکمو

4 لوس

5 همیشه دست تو دماغ

6 افاده ای

7 دروغ گو

8 بی ادب

9 شیطون

10 تمیز

11 حسود

12 توپولو

13 زیرک

14 شلخته

15 گوشه گیر و تنها

فرستنده : دانش از تهران

  

 

 اس ام اس تازه داری ؟ بفرست ۰۹۳۹۷۲۲۰۴۰۰ 

●.●●..●● بقیه ی اس ام اس ها در ادامه ی مطلب ●.●●..●●

کسب در آمد از اینترنت ( کلیک کنید ) 

 

وقتی کسی دیربه دیر ازم یاد میکنه نگرانش نمیشم حتما شاد بوده از یادش رفتم!

فرستنده : فاطمه

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

کم طاقتی عادت آن روزهایت بود این روزها برای گرفتن خبری از من عجیب صبور شده ای!

فرستنده : 5017***0935

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

توی برگ برگ وجودم  همش از تو مینویسم ، تا جدا نشی ز قلبم من بدون تو میمیرم.

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

درود به عزیزی که روز قیامت زمین از سنگینی معرفتش شکایتها دارد.

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

معنی چراغ زرد راهنما در دنیا : از سرعت خود بکاهید و آماده توقف شوید!

معنی چراغ زرد راهنما در ایران : بدو گاز بده تا قرمز نشده رد بشیم!

 

 

*********** Nice-SMS.IR *************

پرسید شبی ز حال من دلدارم
گفتم که ز رنگ و بوی تو بیزارم!
گفتا نکند دوتا شده شلوارت؟
گفتم : پ ن پ فقط تورو دوست دارم!

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

کاش ما آدمها هم مثل گربه ها با چند لحظه بوکشیدن میفهمیدیم که هر آشغالی ارزش وقت گداشتن نداره!

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

مردها وقتی یه زن بهشون میگه سردمه سه دسته اند:

- اونایی که بغل میکنن.

- اونایی که جاکتشونو میدن.

- احمق هایی که میگن منم!

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

اولین سوال دخترا در شروع ترم : استاد منابع امتحانی چیا هست؟

اولین سوال پسرا از استاد : استاد نه و نیم رو ده میدین؟

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

به سلامتی اولین زن شوهرداری که عاشقش شدم!

.

.

.

مادرم رو میگم!

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

به سلامتی اونایی که چه عشقشون پیششون باشه چه نباشه چشمشون مثل فانوس دریایی نمیچرخه!

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

تن آدمی شریف است به جان آدمیت

نه ، همین لباس زیباست نشان آدمیت!

ویرگول رو دریاب

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

فقط یه بار بهت میگم دوستت دارم

.

.

.

چون خوب نیست زیاد آدم دروغ بگه!

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

این که هر روز نوزادی متولد میشود یعنی خداوند هنوز به آینده انسان امیدوار است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد