دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

اس ام اس عاشقانه پیامک دلتنگی مهر ماه 1390 | SMS Deltangi 2011

اس ام اس عاشقانه پیامک دلتنگی مهر ماه 1390 | SMS Deltangi 2011 

www.Nice-Sms.iR 

 

 

 

به قلبم نشستی نگفتم چرا

دلم را شکستی نگفتم چرا

یکی خواب شبهای من را ربود

چو دیدم تو هستی نگفتم چرا

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

کم طاقتی

عادت آن روزهایت بود ،

این روزها

برای گرفتن خبری از من

عجیب صبور شده ای !!!!

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

اقیانوس بی کران چشمانت آرزوست …

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

هر چقدر می خواهی

گم و گور شو

قیامت هم که باشد

گوشه ای آخر پیدایت می کنم

میدانم

دل به همین لحظه بسته ام

*********** Nice-SMS.IR ************* 

قاصدکها هم مانند تو ،

بعد از کلی آرزو مرا ترک گفتند !

انگار این رسم طبیعت است !

 
*********** Nice-SMS.IR ************* 

چه فرقی میکند مهره ی سیاه باشم یا سفید

چشمانت با اولین حرکت ماتم میکند …

*********** Nice-SMS.IR *************

من به اندازه ی چشمان توغمگین ماندم…

و به اندازه ی هر برق نگاهت نگران

تو به اندازه ی تنهایی من شاد بمان

 

*********** Nice-SMS.IR *************

 

دلم پرواز می خواهد،

دلم با تو پریدن در هوای باز می خواهد

دلم آواز می خواهد،

دلم از تو سرودن با صدای ساز می خواهد

دلم بی رنگ و بی روح است

دلم نقاشی یک قلب پر احساس می خواهد!

 

*********** Nice-SMS.IR *************

 

چند ستاره بارانِ دیگر به انتظارت بنشینم

تا با کوله باری از خاطره از جادهء فاصله ها برگردی

خسته ام از هرچه آسمانِِ بارانی

دلم یک نفس آرامش

یک رویایِ آفتابی میخواهد

 

 اس ام اس تازه داری ؟ بفرست ۰۹۳۹۷۲۲۰۴۰۰ 

●.●●..●● بقیه ی اس ام اس ها در ادامه ی مطلب ●.●●..●●

کسب در آمد از اینترنت ( کلیک کنید ) 

 

کجایِ این غبارِ سکوت گم شدی که حتی نگاهت اینچنین نا آشناست

چند بهارِ دیگر به انتظارت بنشینم

این سالِ کبیسهء تنهایی چه بی انتهاست

چه طولانیست

چشمانت آتش به جانِ کدام راه گم کرده ای میزند باز

که از حرارتش دلِ بی قرارِ من اینگونه میسوزد

چند نگاهِ خستهء دیگر به انتظارت بنشینم

چند شبانه

چند عاشقانه


*********** Nice-SMS.IR *************

 

تو می خندی و می روی

و من به یاد درد خنده هایت

چه خنده دار درد می کشم

نظرات 1 + ارسال نظر
میثم سه‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:52 ق.ظ http://www.mgc.blogfa.com

سلام
من شمارو لینک کردم لطفا منو با نام
اس ام اس+18+مطالب خواندنی+جک+معما+سرگرمی
لینک کنید . و به من خبر دهید ممنون
www.mgc.blogfa.com
رنک گوگل 2

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد