دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

اس ام اس های جدید جدید سال 1390 | مسیج با حال و توپ ۲۰۱۱

اس ام اس های جدید جدید سال 1390 | مسیج با حال و توپ ۲۰۱۱ 

www.Nice-Sms.iR  

 

اس ام اس های جدید و فوق العاده قشنگ سال 90 

تورا تا بی نهایت دوست دارم / تورا تا قلب دریا دوست دارم / اگر روزی نباشم در این دنیای خاکی / تورا در قلب خاکم دوست دارم.

فرستنده : 1329***0935

 

 *********** Nice-SMS.IR *************

آسمونی رو دوست دارم که بارونش فقط به خاطر شستن غمهای تو باشه.

فرستنده : شبنم

 

 *********** Nice-SMS.IR *************

به ستاره ها خواهم سپرد بر جاده های شبت بتابند تا مسیر آرزویت بی نور نماند.

فرستنده : 0906***0939

 

 *********** Nice-SMS.IR *************

سایه ام امشب ز تنهایی مرا همراه نیست / گر در این خلوت بمیرم هیچ کس آگاه نیست / من دراین دنیا به جز سایه ندارم همدمی / این رفیق نیمه راهم گاه هست و گاه نیست.

فرستنده : 4368***0936

 

 *********** Nice-SMS.IR *************

منو ببخش که بی خبر تو خلوتت پا میزارم / مقصرش دلتنگیه من که گناهی ندارم.

فرستنده : ارش


 *********** Nice-SMS.IR *************

به لبخندی مرا از غم رها کن مرا از بی کسی هایم جدا کن ، اگر مردن سزای دوستان است برای مردنم هرشب دعاکن.

فرستنده : 6095***0938

 

 *********** Nice-SMS.IR *************

بیا ای بهترین درمان قلبم ، مداوا کن غم پنهان قلبم ، قسم برخالق دلهای عاشق ، تو هستی اخرین سلطان قلبم.

فرستنده : 6095***0938

 

 

 اس ام اس تازه داری ؟ بفرست ۰۹۳۹۷۲۲۰۴۰۰ 

●.●●..●● بقیه ی اس ام اس ها در ادامه ی مطلب ●.●●..●●

کسب در آمد از اینترنت ( کلیک کنید )

 

یادت ای دوست بخیر ، بهترینم خوبی؟ خبری نیست زتو! دل من میخواهد که بدانی بی تو دلم اندازه ی دنیا تنگ است ، میسپارم همه ی زندگی ات را به خدا.

فرستنده : 0363***0938

 

 *********** Nice-SMS.IR *************

 

زندگی مثل گل یاس پراز خاطره هاست و تو شب گرد صمیمانه ی رویای منی که نسیم نگاهت و شمیم نفست سایبان تن بی روح من است. " ای تب زیستنم بامن باش."

فرستنده : 0572***0911

 

 *********** Nice-SMS.IR *************

 

لحظه ها خاطره اند. زندگی شوق تمنای همین خاطره هاست ، لحظه هایت خوش باد.

فرستنده : 0451***0936

 

 *********** Nice-SMS.IR *************

 

ای دوست هروقت وفای آدمیان و پرواز ماهیان را دیدی فراموشت میکنم.

فرستنده : سعید تقدیم به رویا

خدایا در دوراهی زندگیم تابلوی راهت را محکم قرار بده نکند که با نسیمی راهم را کج کنم.

فرستنده : 0363***0938

 

 *********** Nice-SMS.IR *************

 

اگه یه وقت توپت افتاد خونه همسایه اونم پارش کرد اصلا ناراحت نباش چون هنوز یه رفیق داری که حاضره دلشو بندازه زیرپات تا باهاش بازی کنی.

فرستنده : 6348***0938

 

 *********** Nice-SMS.IR *************

 

امیدوارم زیباترین گلها زیرپایت ، قشنگترین چشمها بدرقه راهت ، زیباترین لبخندها بر لبانت و بالاترین دستها نگهبانت باشد.

فرستنده : 1041***0915

 

 *********** Nice-SMS.IR *************

 

سحرگاهان که شبنم آیتی از پاک بودن را به گلها هدیه می بخشد به آن محراب پاکش آرزو کردم برایت خوب دیدن ، خوب بودن ، خوب ماندن را.

فرستنده : 6348***0938

 

 *********** Nice-SMS.IR *************

 

تا عشق و امیدت هست نترس / در قلب تو تا شور و صفا هست نترس / هروقت به تو زخم زبان هم بزنند / وقتی که پماد آلفا هست نترس.

 

 *********** Nice-SMS.IR *************

 

از پمپ محبت مزاحم میشم کارت سوخت دلتون تو قلبم جامونده.

 

 *********** Nice-SMS.IR *************

 

در سرزمینی که سایه آدم های کوچک بزرگ میشود آفتاب درحال غروب است.

 

 *********** Nice-SMS.IR *************

 

ز درد عشق تو بیمارم ای دوست / از فردای جدایی می نالم ای دوست / تمام عاشقان در خواب عشقند / ولی من با غمت بیدارم ای دوست.

 

 *********** Nice-SMS.IR *************

 

کبوترهای خانه بیقرارند / به شوقت لحظه ها را میشمارند / پرستوی دلم درحال کوچ است / جهان بی تو برایم هیچ و پوچ است.

 

 *********** Nice-SMS.IR *************

 

دوستان بزرگ همچون کوهند هرچه ازآنها دورتر شویم عظمت آنها نمایان تر میشود.

 

 *********** Nice-SMS.IR *************

 

تنها بنایی که اگر بلرزد محکم تر میشود دل است.

 

 *********** Nice-SMS.IR *************

 

به یادم باش که در یادم بمانی / که ما با هم رفیق بودیم زمانی / گذشته ها اگر رفتند و گذشتند / ولی در قلب من بازم همانی.

 

 *********** Nice-SMS.IR *************

 

هر شب زغم عشق تو من خواب ندارم / فکر دل من کن که دگر تاب ندارم / بس گریه نمودم ز فراق غم عشقت / چشمم به زبان آمد و گفت اشک ندارم.

 

 *********** Nice-SMS.IR *************

 

گاهی با دویدن برای رسیدن به کسی دیگر نفسی برای ماندن درکنار او باقی نخوهد ماند.

 

 *********** Nice-SMS.IR *************

 

پرگارهای خوبی شده ایم خوب همدیگر را دور میزنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد