دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

اس ام اس پََ نه پَ سری با حال و جدید شهریور ماه ۱۳۹۰

اس ام اس پََ نه پَ سری با حال و جدید شهریور ماه ۱۳۹۰ 

www.Nice-Sms.iR  

  

 سری با حال و خفن جملات پََ نه پَ که انصافا توپ و جالبن امیدوارم خوشتون بیاد

 

 

رفتم سرِ خاکِ مادربزرگم دارم با یه تیکه سنگ کوچولو میزنم به سنگِ قبرش، خانومه اومده میگه میخواى فاتحه بخونى؟ میگم پـَـــ نــه پـَـــ کلید نیاوردم،موندم پشتِ در،منتظرم درُ باز کنه!!

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

رفتم کفاشی میگم : آقا واکس دارید؟ میگه: واسه کفشت میخوای؟ میگم: پـَـــ نــه پـَـــ میخوام باهاش پوستم رو استتار کنم برم سومالی ببینم واقعا قحطیه یا خالی بندیه!!

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

یارو عکسمو دیده میگه:اااا دماغ خودته این؟ پـَـــ نــه پـَـــ دماغ اجدادمه که بینی به بینی، نسل به نسل منتقل شده الان رسیده به من!!!

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

رفتم خاستگاری میرم تو اتاق که با دختره خصوصی صحبت کنم دختره میگه میخای باهام ازدواج کنی میگم  پـَـــ نــه پـَـــ اومدم بگم چه سیبیلای نازی داری مواظبشون باش

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

رفتم مرغ فروشی گفتم بال دارین گفت :بال مرغ ؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ بال هواپیما،برای ایرباس پشت خونه مون

  

 

 اس ام اس تازه داری ؟ بفرست ۰۹۳۹۷۲۲۰۴۰۰ 

●.●●..●● بقیه ی اس ام اس ها در ادامه ی مطلب ●.●●..●●

کسب در آمد از اینترنت ( کلیک کنید ) 

 

حالا از تاکسی پیدا شدم به راننده نیگا میکنم، میگه باقی پولتو میخوای؟ میگم: پـَـــ نــه پـَـــ میخوام یه دل سیر نیگات کنم که میری دلتنگت نشم!

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

داریم راه میریم با دوستام پام پیچ خورده، خوردم زمین میگه کمک می‌خوای؟ میگم: پـَـــ نــه پـَـــ شماها خودتونو نجات بدین من اینجا میمونم مقاومت می‌کنم

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

دارم کباب درست میکنم رو منقل و سیخای کبابو میگردونم. اومده خودشو لوس کرده با لحن بچه گونه میگه عشقم داری کباب درست میکنی؟ پـَـــ نــه پـَـــ دارم فوتبال دستی بازی میکنم

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

تو خواستگاری بابام در گوشم میگه واسه مهریه هم حرف بزنیم؟ پـَـــ نــه پـَـــ چیزی نگیم شاید یادشون بره واسمون مجانی در بیاد

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

سوسکه را کشتم جنازشو ورداشتم ببرم بندازم بیرون. مامانم بین راه نگاه میکنه میگه کشتیش؟ میگم: پـَـــ نــه پـَـــ تو دستشویی خوابش برده بود دارم میبرمش تو رختخوابش بخوابه

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

پشتمو می خارونم دوستم میگه: می خاره؟!؟ میگم: پـَـــ نــه پـَـــ قلقکیه، دارم اذیتش می کنم!!!

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

به استاد میگم میشه برم دستشویی؟ میگه واجبه؟؟!میگم: پـَـــ نــه پـَـــ مستحبه!!

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

روی دیواره یه سوپری زده بود به یه کارگره ساده نیاز مندیم رفتم تو میگم ببخشید به یه کارگره ساده نیاز مندید؟! میگه پـَـــ نــه پـَـــ به یه کارگر گل گلی نیازمندیم اگه خال خال پشمی ضورتی هم باشه قبوله

 

 *********** Nice-SMS.IR *************

 

رفتم ماست بخرم میگم آقا ماست کاله دارین؟! میگه پـَـــ نــه پـَـــ ماست خاله داریم!
 

 

برچسب ها : اس ام اس پََ نه پَ سری ششم شهریورماه۱۳۹۰, جدیدترین جوکها, جوک, جوک جدید, جوک های پ نه پ سری 10, جوکهای جدید پ نه پ, جوکهای پ نه پ, جوکهای پ نه پ سری 3, جوکهای پ نه پ سری 6, جوکهای پ نه پ سری سوم, جوکهای پ نه پ سری ششم, جوکهای پـَـَـ نــه پـَـَــــ, جوکهای پـَـَـ نــه پـَـَــــ ( سری اول), جوکهای پـَـَـ نــه پـَـَــــ - سری 2, جوکهای پـَـَـ نــه پـَـَــــ در سایت اس ام اس ها, جوکهای پـَـَـ نــه پـَـَــــ سری, جوکهای پـَـَـ نــه پـَـَــــ سری 4, جوکهای پـَـَـ نــه پـَـَــــ سری 5, جوکهای پـَـَـ نــه پـَـَــــ سری 6, جوکهای پـَـَـ نــه پـَـَــــ سری سوم, جوکهای پـَـَـ نــه پـَـَــــ سری هشتم, جوکهای پـَـَـ نــه پـَـَــــ سری چهارم, جک های پــ نه پــ سری 10, جک های پــــ نه پــــ سری 9, س ام اس ها, سایت اس ام اس ها, مرجع جکهای پــ نه پــ, مرجع پ نه پ ایران, منبع جوکهای پ نه پ, منبع جوکهای پـَـَـ نــه پـَـَــــ, پ نه پ, پ نه پ امروز, پ نه پ جدید, پ نه پ مرداد ماه, پــــ نه پـــــ جدید, پَِ نه پَِ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد