دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

اس ام اس عاشقانه و احساسی بسیار زیبا | غمگین ترین اس ام اس ها

اس ام اس عاشقانه و احساسی بسیار زیبا | غمگین ترین اس ام اس ها 

www.Nice-Sms.iR  

 

 

 

زیباترین اس ام اسهای عاشقانه

عشق یعنی یک شهاب و یک سراب
عشق یعنی یک سلام و یک جواب
عشق یعنی یک نگاه و یک نیاز
عشق یعنی عالمی پر رمز و راز
عشق یعنی همچو لیلا دلخون شدن
یا چو مجنون راهی صحرا شدن
عشق یعنی تیشه ی فرهادها
عشق یعنی عالم فریادها...

فرستنده : محمد فاطمی از روستای چغان

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

هیچگاه پاکنی ساخته نمیشودتامحبت توراازصفحه دلم پاک کند

فرستنده : 8581***0938

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

یه خار همیشه مواظب گلشه ، اگه به گلش دست بزنی خونت رو میریزه! همیشه خارتم!

فرستنده : 2260***0939

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

- --- - - - - >

سر فلش رو به سمت قبله کن.
کردی؟
به همین قبله دوستت دارم* واسم عزیزی.

فرستنده : 6348***0938


*********** Nice-SMS.IR ************* 

اتل متل ستاره .. اصلا چرا ستاره؟!! تو خورشیدی تو نوری ... دوستت دارم بدجوری..

فرستنده : 7158***0913

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

چون که مقصودتویی منت ساقی نکشم شوق دیدارتودارم غم باقی نکشم.

فرستنده : دانش از تهران

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

من گذشتم از غرورم تا رسیدم به نگاهت ، من قسم خوردم بمونم تا قیامت درکنارت.

فرستنده : 7845***0938

 

 

 اس ام اس تازه داری ؟ بفرست ۰۹۳۹۷۲۲۰۴۰۰ 

●.●●..●● بقیه ی اس ام اس ها در ادامه ی مطلب ●.●●..●●

کسب در آمد از اینترنت ( کلیک کنید ) 

 

نفس کشیدن واسه من معنی نداره / تاریکه دنیام بی تو خورشیدی نداره / دلم تو دنیا مثل تو هیچکسی رو دوس نداره...

فرستنده : 1226***0938

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

وصل تو کجا و من مهجور کجا / دردانه کجا حوصله مور کجا / هرچند ز سوختن ندارم باکی / پروانه کجا آتش طور کجا.

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

در خلوت من جزتو کسی راه ندارد / رخسار فریبای تورا ماه ندارد / غمنامه ی من غصه ی چشمان تو باشد / غیر ازتو دلم دلبر دلخواه نخواهد.

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

کاش خبر از دل تنگم داشتی / کاش خبر از غصه  و آهم داشتی / این دل شده مبتلا به تو ای دوست / کاش مرهمی برای دردش داشتی.

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

سفری باید کرد تا به عمق دل یک پیچک تنها / که چرا اینچنین سخت به خود میپیچد / شاید از راز درونش بشود کشفی کرد / شاید اوهم به کسی دل بسته است.

فرستنده :4487***0917

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

 

اونی که رفت اگه برگرده از دوست داشتن نیست واسه اینه که بهترشو پیدا نکرده.

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

خوشتر از قالی کرمان غزلی ساخته ام نخ به نخ زیر قدمهای تو انداخته ام / من همان قالی پاخورده پاهای توام / که دلم را به تمنای دلت باخته ام.

فرستنده : 0917***0939

 

 *********** Nice-SMS.IR *************

 

عشق رو نمیشه با شاخه گل مقایسه کرد ولی می شه عشق رو با یه شاخه گل اثبات کرد.

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

سحر از مزرعه عشق تو بیدار شدم / من چه کردم که به عشق تو گرفتار شدم / حضرت عشق بفرما که دلم خانه توست / سرعقل آمده هر بنده که دیوانه ی توست.

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

خوش فکر و سلیقه ای و خوش مشرب و شاد / هر جا که روم نقش قشنگت به یاد / دیوانه شود هرکه به وصل تو رسد / دیوانه تر آنکس که تورا از دست داد.

فرستنده : 7070***0912

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

عشق یعنی تو ملامت کن مرا / عشق یعنی می ستایم من تورا / عشق یعنی درپی تو در به در /عشق یعنی یک بیابان دردسر /عشق یعنی باتو آغاز سفر / عشق یعنی قلبی آماج خطر / عشق یعنی بگذری از آرزو / عشق یعنی کلبه های آرزو / عشق یعنی باتو گشتن هم کلام / عشق یعنی انتظار یک سلام.

فرستنده : 1660***0935

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

خاطرم نیست تواز بارانی ... یاکه از نسل نسیم ... هرچه هستی گذرا نیست هوایت ، ... تومرا یاد کنی یا نکنی من به یادت هستم.

فرستنده : 7746***0919

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

در کنج دلم عشق کسی خانه ندارد/ کس جای در این کلبه ویرانه ندارد / دل را به کف هرکه دهم باز پس آرد / کس تاب نگهداریه دیوانه ندارد.

فرستنده : 6348***0938

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد