دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

اس ام اس عاشقانه ، جملات عاشقانه ، سری ۲

اس ام اس عاشقانه ، جملات عاشقانه ، سری ۲ 

www.Nice-Sms.iR  

 

  

 

(فرستنده : محمدحسین سرداری از زرند)
تو هیچ وقت خیاط خوبی نخواهی شد ! ببین باز هم دلم را تنگ کرده ای .
  

 *********** Nice-SMS.IR *************


(فرستنده : ناشناس)
در دیاری که همه دل شکنند به تو نازم که وجودت غم دل میشکند .
 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 
(فرستنده : ناشناس)
آسمان را به پاس خورشید ، باغ را به حرمت گل و تو را به خاطر قلب مهربانت دوست دارم .
 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 
(فرستنده : **۰۹۳۸۹۸۱۷۴۸)
یخ واسه اینکه آب رو خنک کنه خودش رو فدا میکنه ، آهای رفیق ، یخ روزگارتم !
 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 
(فرستنده : وحید فاریابی از بنک)
بگو با من چه کردی مهربانم / که ابری شد تمام آسمانم / بیا آتش بزن خاکسترم کن / بدون تو نمی خواهم بمانم .
 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 
(فرستنده : رویا از تهران)
مرا از شهر بیرون می پسندی / مرا مجنون مجنون می پسندی / نمیدانم چرا ای خنده ی محض / مرا با دیده ی خون می پسندی .
 

 

 اس ام اس تازه داری ؟ بفرست ۰۹۳۹۷۲۲۰۴۰۰ 

●.●●..●● بقیه ی اس ام اس ها در ادامه ی مطلب ●.●●..●●

کسب در آمد از اینترنت ( کلیک کنید )

 
(فرستنده : **۰۹۳۶۸۴۸۶۰)
در محکمه ی عشق کنم از تو شکایت به خدایت / گویم که مرا کشت ، همین مهر و صفایت .
 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 
(فرستنده : زهرا از ساری)
خدایا ! دستانی را در دستانم قرار بده که پاهایش با دیگری پیش نرود .
 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 
(فرستنده : زهرا از ساری)
نقاش خوبی نبودم اما این روزها به لطف تو انتظار را دیدنی میکشم .
 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 
(فرستنده : **۰۹۳۸۳۲۶۰۹)
با همین دست به دستان تو عادت کردم / این گناه است ولی جان تو عادت کردم / جا برای من گنجشک زیاد است اما / بر درختان خیابان تو عادت کردم / گرچه گلدان من از خشک شدن میترسد / به ته خالی لیوان تو عادت کردم / مانده ام آخر این شعر چه باشد افسوس / بر نداشتن پایان تو عادت کردم .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد