دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

شهریور ماه 1390 جدیدترین پیامک های ارسالی دوستان

شهریور ماه 1390 جدیدترین پیامک های ارسالی دوستان  

www.Nice-Sms.iR 

 

  

 

ای کاش نگاه خسته را خوابی بود 

یا در شب بی ستاره مهتابی بود 

ما مثل دو کاج دور از هم هستیم 

ای کاش که بین من و تو تابی بود  

 

فرستنده : نگار جون از اصفهان

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

یاد سهراب بخیر ، آنکه تا لحظه ی خاموشی گفت : 

تو مرا یاد کنی یا نکنی ، من به یادت هستم 

 

فرستنده : نگار جون از اصفهان

 

*********** Nice-SMS.IR *************  

 

دوست دارم تو سخن گویی و من گوش کنم 

غم دل را به کلام تو فراموش کنم 

سینه بشکافم قلبم به تو تقدیم کنم 

تا بدانی که فقط جای تو در قلب من است 

 

فرستنده : نگار جون از اصفهان

 

*********** Nice-SMS.IR *************   

 

آسمان فرصت پرواز بلندیست ولی 

قصه این است چه اندازه کبوتر باشی ... 

 

فرستنده : نگار جون از اصفهان

 

 

 اس ام اس تازه داری ؟ بفرست ۰۹۳۹۷۲۲۰۴۰۰ 

●.●●..●● بقیه ی اس ام اس ها در ادامه ی مطلب ●.●●..●●

کسب در آمد از اینترنت ( کلیک کنید )

نظرات 1 + ارسال نظر
نیلو یکشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:27 ب.ظ

نگار جون خیلی عالی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد