دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

یه عالمه اس ام اس عاشقانه توپ شهریور ماه ۱۳۹۰ | Sms Hot

یه عالمه اس ام اس عاشقانه توپ شهریور ماه ۱۳۹۰ | Sms Hot 

www.Nice-Sms.iR 

 

یک عالمه اس ام اس عاشقانه خیلی باحال

کنار چشمه بودم درخواب ، تو با جامی ربودی ماه از آب ، چو نوشیدم از آن جام گوارا ، تو نیلوفر شدی من اشک مهتاب.

فرستنده : 6115***0913

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

کاش میشد بی کسی را چاره کرد / دفتر دلواپسی را پاره کرد / یک سحر زلف تورا در خواب خوش / با نوازش های باران شانه کرد / درپس دیوار این شهر عجیب در کنارت عاشقانه خانه کرد / کاش میشد دست در دست تو داد و دیده با اهل جهان بیگانه کرد.

فرستنده : 6115***0913

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

نفس را با تو میخواهم توکه از نسل گلهایی ، سیاهی را مکن باور توخود خورشید فردایی!

فرستنده : دانش از تهران

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

دریا که بزرگ شد نگاهش نمی توان کرد ، دو دل که یکی شد جدایش نمی توان کرد.

فرستنده : 0906***0939

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

وقت مردن هم نفسهایم صدایت میکند / جان شیرین را به آسانی فدایت میکند / قلب من با هر تپش با هرصدا با هر سکوت / غرق درخون یکنفس دارد دعایت میکند / روز و شب ، پاییز ، تابستان ، زمستان در بهار / بی تعارف این دلم خیلی هوایت میکند.

فرستنده : 7797***0915


*********** Nice-SMS.IR ************* 

اگه خوابت اومد بیا تو چشام بخواب ، اگه اشک نذاشت بیا تو قلبم بخواب ، اگه صدای قلبم نذاشت من میمیرم تو سیر بخواب.

فرستنده : 0363***0938

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

¥#¥#¥#¥#¥#¥#¥#¥

این سیم خاردارو بپیچ دور خودت که کسی هوس گل چیدن نکنه!

فرستنده : 1181***0938

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

تو یادت نیست ولی من خوب به خاطر دارم که برای داشتنت دلی را به دریا زدم که از آب واهمه داشت!

فرستنده : 1927***0919

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

فردا بیا دادگاه تکلیفمون مشخص بشه ، تیر مرامت خورده به قلبم رضایت بی رضایت!

فرستنده : 6115***0913

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

از عشق تو آواره هر کوی و خیابون ، مجنون شدم و زدم به هر دشت و بیابون.

فرستنده : 6115***0913

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

مادر را بخاطر مهربانیش دوست دارم ، گل را بخاطر زیباییش و تورا بدون آنکه بدانم چرا به اندازه تمام دنیا دوست دارم.

فرستنده : 6115***0913

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

هرگز گمان مبر زخیال تو غافلم ، گرمانده ام خموش خدا داند و دلم.

فرستنده : 6115***0913

  

 

 اس ام اس تازه داری ؟ بفرست ۰۹۳۹۷۲۲۰۴۰۰ 

●.●●..●● بقیه ی اس ام اس ها در ادامه ی مطلب ●.●●..●●

کسب در آمد از اینترنت ( کلیک کنید )

 

چه کسی میداند که تو در پیله خود تنهایی ، چه کسی می داند که تو در حسرت یک روز نه فردایی ، پیله ات را بگشای ، تو به اندازه پروانه شدن زیبایی.

فرستنده : 6115***0913

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

من نه عاشق هستم نه محتاج نگاهی که بلغزد برمن ، من خودم هستم و یک حس غریب که به صد عشق و هوس می ارزد ، من نه عاشق هستم ، نه دلداده به گیسوی بلند و نه آلوده به افکار پلید ، من به دنبال نگاهی هستم که مرا از پس دیوانگی ام می فهمد.

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

ای دوست ز دوری ات پریشان گشتم / دیوانه شدم به شهر حیران گشتم / داروی مرا طبیب دیوار تو گفت / در خواب تورا دیدم و درمان گشتم.

فرستنده : 6115***0913

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

صبح که چشماتو بازمیکنی بدون دیشب یه نفر به شوق دیدن تو چشماشو بسته.

فرستنده : 1436***0935

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

نمیخوام برگ درختت باشم که با هر پایئز ازت جدا شم میخوام ریشه ات باشم که وقتی تو نباشی منم نباشم.

فرستنده : 8980***0912

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

دستانم لایق شکوفه های اجابت نیست بگذار دعایم را در دستان تو بنشانم تا اجابتشان را نظاره کنم.

فرستنده : دانش از تهران

خدای اطلسی ها با تو باشد / پناه بی کسی ها باتو باشد/ تمام لحظه های خوب یک عمر / به جز دلواپسیها با تو باشد.

فرستنده : 6115***0913

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

زمانی فراموشت میکنم که عقلم خاموش نفسم قطع / روحم در آسمان و تنم در گور باشد.

فرستنده : 6115***0913

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

قد گل ، قدخدا ، قد تموم عاشقا ، قد شب قد دعا ، قد دلای باصفا ، برام عزیزی بخدا.

فرستنده : 6115***0913

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

آمدم امشب به میخانه تمنایت کنم ، می نمیخواهم بیا ساقی تماشایت کنم ، بیقرارم ساقی از میخانه بیرونم مکن ، کرده ام می را بهانه تا تماشایت کنم!

فرستنده : 6115***0913

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

وقتی کسی را دوست داری حاضری جون فداش کنی. حاضری دنیا را بدی فقط 1 بار نگاش کنی. بخاطرش داد بزنی بخاطرش دروغ بگی روهمه چی خط بکشی حتی رو برگ زندگی. وقتی کسی تو قلبته حاضری دنیا بد باشه فقط اونی که عشقته عاشقی رو بلد باشه. قید تموم دنیا رو بخاطر اون میزنی. خیلی چیزا را میشکنی تا دل اونو نشکنی.

فرستنده : 6115***0913

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

فاصله قدرت نداره که تورو ازم بگیره ، دستاتو بزار تو دستم تاکه فاصله بمیره ، اگه فاصله بمیره تورو تو بغل میگیرم ، توی آغوش قشنگت مثل فاصله میمیرم.

فرستنده : 6115***0913

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

هرگاه مرا دوست نداشتی فریادنکن آرام درگوشم بگو تا آهسته بمیرم.

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

دوستت دارم راکجابنویسم که ماندگارباشد؟روی تن شبنم اگرازشاخه چکیدچه؟روی لبخندگلبرگ بازمستان چه کنم؟روی بسترساحل پس چگونه جلورقص موج رابگیرم؟پس بهترآنست که درلحظه لحظه دلتنگی هایم دوستت دارم رازمزمه کنم چراکه همیشه دلتنگ توام!

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

غریب کوی وصال و به شوق دیدارم دلم هوای تو کرده کجای ای یارم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد