دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

زیباترین و خوشگل ترین اس ام اسها | Nice Sms 2011

زیباترین و خوشگل ترین اس ام اسها | Nice Sms 2011 

www.Nice-Sms.iR  

 

زیباترین و خوشگل ترین اس ام اسها 

یارب کجاست محرم رازی که یک زمان .. دل شرح آن دهد که چه گفت و چه ها شنید.

فرستنده : 6115***0913

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

چه کسی میداند که تو در پیله خود تنهایی ، چه کسی می داند که تو در حسرت یک روز نه فردایی ، پیله ات را بگشای ، تو به اندازه پروانه شدن زیبایی.

فرستنده : 6115***0913

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

زیباترین سلام دنیا طلوع خورشید است آنرا بدون غروبش تقدیم تو میکنم.

فرستنده : 6115***0913

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

من نه عاشق هستم نه محتاج نگاهی که بلغزد برمن ، من خودم هستم و یک حس غریب که به صد عشق و هوس می ارزد ، من نه عاشق هستم ، نه دلداده به گیسوی بلند و نه آلوده به افکار پلید ، من به دنبال نگاهی هستم که مرا از پس دیوانگی ام می فهمد.

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

خواستم زنده بمانم غم یاران نگذاشت / خواستم غم نخورم دوری خوبان نگذاشت.

فرستنده : 6115***0913

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

کدامین چشمه سمی شد که آب از آب می ترسد و حتی ذهن ماهیگیر از قلاب می ترسد ، گرفته دامن شب را سکوتی آنچنان مبهم ، مژه از چشم و چشم از پلک و پلک از خواب میترسد.

فرستنده : 6115***0913


 اس ام اس تازه داری ؟ بفرست ۰۹۳۹۷۲۲۰۴۰۰ 

●.●●..●● بقیه ی اس ام اس ها در ادامه ی مطلب ●.●●..●●

کسب در آمد از اینترنت ( کلیک کنید )

 

بنازم عزت اشکی که ریزد برکویر دل ، ولی آخر سوزد دل چو دارد راز دلتنگی.

فرستنده : 6115***0913

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

ای دوست ز دوری ات پریشان گشتم / دیوانه شدم به شهر حیران گشتم / داروی مرا طبیب دیوار تو گفت / در خواب تورا دیدم و درمان گشتم.

فرستنده : 6115***0913

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

مناجات یارو باخدا :
خدایا گناهانم را نادیده بگیر همانگونه که دعاهایم را نشنیده میگیری!

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

پروردگارا از دوستی امروزمان چیزی را هم برای فردایمان باقی بگذار ، به اندازه یک نگاه ، یک لبخند ، تا از یاد نبرم روزگاری که با هم بودیم.

فرستنده : 0450***0913

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

صبح که چشماتو بازمیکنی بدون دیشب یه نفر به شوق دیدن تو چشماشو بسته.

فرستنده : 1436***0935

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

بس که نادیدنی از مردم دنیا دیدم ، روشنم گشت که آسایش نابینا چیست؟

فرستنده : 0415***0935

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

پیمان بشکستی و تو پیوندی بریدی/ آخر مگر از من چه شنیدی و چه دیدی؟ گفتی که به بالین من آیی دم رفتن / خوش آمدی ای دوست ولی دیر رسیدی؟

فرستنده : 0415***0935

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

در این شبهای رمضان تورو خدا سرسفره افطار دستهاتو باخلوص نیت به آسمون ببر و همون بالا نگه دار بذار بقیه هم یه لقمه بخورن!

فرستنده : دانش از تهران

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

نمیخوام برگ درختت باشم که با هر پایئز ازت جدا شم میخوام ریشه ات باشم که وقتی تو نباشی منم نباشم.

فرستنده : 8980***0912

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

کاش میشد بی کسی را چاره کرد / دفتر دلواپسی را پاره کرد / یک سحر زلف تورا در خواب خوش / با نوازش های باران شانه کرد / درپس دیوار این شهر عجیب در کنارت عاشقانه خانه کرد / کاش میشد دست در دست تو داد و دیده با اهل جهان بیگانه کرد.

فرستنده : 6115***0913

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

روزگارم را سیه کردند و میگویند شب است / آتشی برجانم افروختند میگویند تب است.

فرستنده : 6115***0913

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

خستگی را تو به خاطر مسپار که افق نزدیک است و خدایی بیدار که تورا می بیند و به عشق تو همه حادثه ها می چیند ، که تو یادش افتی و بدانی که همه بخشش ازاوست و همینش کافیست.

فرستنده : 8361***0911

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد