دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

مهمترین علت چاقی | پزشکی و سلامت

مهمترین علت چاقی | پزشکی و سلامت 

Www.Nice-sms.iR  

 

 

 

علت چاقی دریافت انرژی بیش از حد نیاز است و اگر انرژی حاصل توسط فعالیت های ورزشی از دست برود، چاقی نیز از بین می رود.
دکتر فروزان صالحی ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: بهتر است افراد به جای کم خوردن، صحیح خوردن را آموزش ببینند و افراد نیاز به سه وعده غذایی (صبحانه، ناهار و شام) و دو میان وعده (بین صبحانه و ناهار و بین ناهار و شام) دارند. لازم نیست این وعده ها حذف شود بلکه باید در این وعده ها از مواد غذایی مناسب استفاده شود تا همان طور که مواد مغذی مورد نیاز مثل پروتئین و ویتامین ها به بدن می رسد، بدن بیش از حد انرژی دریافت نکند.
وی افزود: از دو جنبه می توان سالم بودن مواد غذایی را مورد بررسی قرار داد، مواد غذایی باید به دور از میکروب و آلودگی ها بوده و اگر به صورت بسته بندی هستند مانند کیک و شیر باید در هنگام خرید به پروانه ساخت، تاریخ تولید و انقضا آن ها توجه کرد و اگر بسته بندی نیست مثل میوه و سبزی باید توجه کنند که ضد عفونی شده باشند.
دکتر صالحی با بیان این که برای سلامتی باید از همه گروه های غذایی به اندازه کافی مصرف کرد افزود: افراد حتماً باید از گروه سبزیجات استفاده کنند و شیر و لبنیات مثل کره ماست و پنیر را در برنامه غذایی خود قرار دهند. 

 

 

 اس ام اس تازه داری ؟ بفرست ۰۹۳۹۷۲۲۰۴۰۰ 

●.●●..●● بقیه ی متن در ادامه ی مطلب ●.●●..●●

نظر یادتون نره دوستان گلم

 

به گفته این کارشناس تغذیه، انجام فعالیت بدنی و ورزش هایی مثل دویدن، دوچرخه سواری، شنا و همچنین خوردن غذاها به اندازه کافی، باعث می شود که افراد همیشه سالم و تندرست باشند.
کارشناس دفتر بهبود تغذیه جامعه درباره عادت پرخوری گفت: به خوردن بیش از حد غذا در یک وعده غذایی و یا در طول یک روز، پرخوری گفته می شود. بعضی اوقات کودکان به دلیل استرسی که دارند بیشتر از نیاز بدنشان غذا خورده و خودشان متوجه این موضوع نمی شوند و اگر به صورت یک عادت در بیاید خطرناک است و در نهایت منجر به چاقی می شود.
وی تاکید کرد: مواد غذایی چرب، شور و شیرین به سلامتی ضرر می زند و مصرف بعضی از مواد غذایی مانند انواع تنقلات تنها شکم را پر کرده و عملاً نیازهای غذایی ما را برآورده نمی کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد