دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

اس ام اس های توپ و جدید و خنده دار پـــ نـــ پـــ ۱۳۹۰ | SMS 90

اس ام اس های توپ و جدید و خنده دار پـــ نـــ پـــ ۱۳۹۰ | SMS 90 

Www.Nice-sms.iR  

 

به مامانم میگم من میرم کارواش،
میگه ماشینم میبری؟
میگم پ نه پ دارم میرم اونجا دوش بگیرم ...

 

 *********** Nice-SMS.IR *************


 به دوستم میگم گرفتنم بردن پاسگاه ، میگه بازداشتگاه؟؟؟؟
پ نه پ اونجا نشسته بودیم با رئیس پاسگاه از خاطرات رزمندگان در 8 سال دفاع مقدس و قمقمه حسین فهمیده صحبت میکردیم!


*********** Nice-SMS.IR ************* 

 
تو خیابون از یه دختره خوشم اومد بعد از کلی دردسر تونستم راضیش کنم بهم گفت حالا واقعا از من خوشت اومده ؟؟؟ پ نه پ شما در مقابل دوربین مخفی قرار دارید !!!!!
 

*********** Nice-SMS.IR *************
 
رفتم تو کوچه دارم ماشین می شورم همسایه مون اومده میگه ااا ماشین می شوری
پ نه پ حوصله ام سر رفته دارم با ماشینم آب بازی می کنم!!


*********** Nice-SMS.IR ************* 

 
رفتیم رستوران گارسون اومده میگه چیزی میل دارین؟؟؟
گفتم پ نه پ غدامونو همین الان خوردیم گفتیم بیایم اینجا آروقشو بزنیم دور هم بخندیم!!


*********** Nice-SMS.IR ************* 
 
رفتم واسه ثبت نام رانندگی زنه میگه واسه اموزش اومدین !؟؟!! گفتم پ نه پ پول میدم که منو سوار ماشینتون کنین بشینم رو پای راننده قان قان کنم !!!!

 

*********** Nice-SMS.IR *************
 
با گل رفتم بیمارستان
نگهبان میگه گل برای مریضتون آوردین
گفتم پ نه پ اومدم خواستگاری تو با این سیبیلات... ...


*********** Nice-SMS.IR ************* 
 
داشتم تلویزیون میدیدم
بعد مادر بزرگم اومده کانال رو عوض کرده بعدش به من میگه داشتی میدیدی؟؟؟!!!
پ نه پ داشتم گرمش میکردم تا شما بیای ببینی!!!!! ...

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 
 
به راننده تاکسیه میگم مرسی نگه دارید می گه پیاده میشی؟؟پ نه پ می خوام ببینم لنت و ترمزت سالمه؟

 

*********** Nice-SMS.IR *************
 
رفتم مرکز اهدای خون دختره بهم میگه اومدین خون بدین؟ گفتم پ نه پ خوناشامم اومدم یه 4لیتری خون بگیرم شب دور هم با بچه ها شب نشینی داریم
 

*********** Nice-SMS.IR ************* 
 
ماشینمونو گاز سوز کردیم دوستم اومد دید مخزن گازو گفت اِاِاِ شمام گاز میزنین؟؟؟؟ گفتم پ نه پ واسه اینکه تنوعی باشه ما لیـس میزنیم
 

 اس ام اس تازه داری ؟ بفرست ۰۹۳۹۷۲۲۰۴۰۰ 

●.●●..●● بقیه ی اس ام اس ها در ادامه ی مطلب ●.●●..●●

نظر یادتون نره دوستان گلم 

 
رفتم داروخونه...میگم باند دارین؟میگه واسه زخم؟...پ نه پ...بانده فرودگاه حیاط خونمون خراب شده...بابام همینجور داره با هواپیماش دوره خونه میچرخه.!!
 

*********** Nice-SMS.IR *************
 
خواب دیدم دارن میبرنم جهنم.گفتم خدا کاره بدی کردم؟گفت پ نه پ تو بهترین بودی میخوام واسه ارشاد گناهکارا بری
 

*********** Nice-SMS.IR *************
 
به یارو میگم یه سی دی نوحه بزن واسم . میگه غمگین باشه ؟پ نه پ نوحه شاد از شماعی زاده بزن مجلس ختم بزن بکوب را بندازیم
 

*********** Nice-SMS.IR *************
 
سیگارو میبینه تو دستما...!!!! بازم سوال میکنه سیگار میکشی؟؟؟
پ نــه پ میخوام با دودش مثل سرخپوستا باهات رمزی حرف بزنم ببینم به چند زبان غیر زنده تسلط داری ...!!!!
 

*********** Nice-SMS.IR *************
 
بابام داره با شیر و دوش حموم ور میره ، سه ساعت با شورت دم در حموم یه لنگه پا وایسادم
بر می گرده می گه : اِ اِ اِ ...! می خوای بری حموم؟!!!
پ نه پ اومدم مسابقات پرورش اندام ، منتظرم برگردی برات فیگور بگیرم
 

*********** Nice-SMS.IR *************
 
جلو توالت عمومی…آقا ببخشید شما هم تو صف توالت وایسادین.? پ نه پ ما سوسکیم اومدیم نهار
 

*********** Nice-SMS.IR *************
 
آقا کامپیوتره خونه رو اورده واسه ویروس کشی میگه با نرم افزار ویروس کشی میکنین پ نه پ میندازیمش تو اب جوش تا پاستوریزه شه ویروساش بمیرن
 

*********** Nice-SMS.IR *************
 
دوستم میگه: ماشینتو تو روزنامه تبلیغ کردی میخوای بفروشیش؟ پـَـَـه نــه معدلش بیست شده ازش قدردانی کردم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد