دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

اس ام اس های ارسالی دوستان عزیز | SMS های ارسالی تیر ماه 90

اس ام اس های ارسالی دوستان عزیز | SMS های ارسالی تیر ماه 90 

Www.Nice-sms.iR  

 

 

 

 

Mesle Shagayeg Bayad Zist Kotah Ama Ziba  

Mesle Parasto Bayad Koch Kard Fasli Ama Hadafmand 

Mesle Parvaneh Bayad Jan Sepord Soznak Ama Asheg 

 

فرستنده : 9702 ***0939  

 

************ Nice-SMS.IR *************  

 

زندگی 3 لحظه اش قشنگه : 

 

دیدن تو ... 

    خندیدن تو ... 

          بوسیدن تو ... 

 

فرستنده : 5851 *** 0936 / محمد 

  

************ Nice-SMS.IR *************  

 

جای پای نفست مانده به صحرای خیال 

ای فراسوی خیال دردل من جا داری 

 

فرستنده : 5851 *** 0936 / محمد  

 

 اس ام اس تازه داری ؟ بفرست ۰۹۳۹۷۲۲۰۴۰۰ 

●.●●..●● بقیه ی اس ام اس ها در ادامه ی مطلب ●.●●..●●

نظر یادتون نره دوستان گلم

 

من به یادت هستم

چه بهنگام دعا

چه بهنگام نشستن به لب پنجره خاطره ها

ساناز

 

************ Nice-SMS.IR ************* 

 

Dar 4divarie 2nya eshgh abadist,gham raftanist,khatere mandanist,va az hame mohemtar; girande in sms Doost Dashtanist

ساناز

 

************ Nice-SMS.IR ************* 

 

       ~ ~

   ...____Π__

./Φ\_______\

 |_Π_|__ ΓΠ_|

مشترک گرامی: شما به دلیل محبت زیاد صاحب یک ،خانه در دل من شدید با تشکر *ایراندل*

ساناز

 

************ Nice-SMS.IR ************* 

 

8بار بگو ساندویچ و برای 8 نفر ارسال کن،شب خواب پیتزا می بینی.نخند،یه نفر کوتاهی کرد خواب ماست و خیار دید!!

ساناز

 

************ Nice-SMS.IR ************* 

 

اگر سهم من از این همه ستاره فقط سوسوی غریبیست،غمی نیست همین انتظار رسیدن شب برایم کافی است

نازنین

 

************ Nice-SMS.IR ************* 

 

مثل کبریت کشیدن در باد،دیدنت دشوار است  من که به معجزه عشق ایمان دارم

میکشم آخرین دانه کبریتم را در باد،هر چه بادا باد

0936****800

 

************ Nice-SMS.IR ************* 

 

A,B,C,D,E,F,G,H,-,J,K,L,M,N,O,P,Q,R,S,T,U,V,W,X,Y,Z

Donbale I nagard,chon fadaye U shode

0936****800

 

************ Nice-SMS.IR ************* 

 

آتش روشن کردم و عهد کردم تا خاموش شدنش دعایت کنم میدانم به آنچه میخواهی میرسی چرا که من هر بار یک هیزم اضافه میکنم

0936****800

 

************ Nice-SMS.IR ************* 

 

سخت است همرنگ جماعت شدن وقتی جماعت خودش هزار رنگ است

shadow

 

************ Nice-SMS.IR ************* 

 

من از تو ناگزیرم..

من بى نام ناگزیر تو

میمیرم..

shadow

 

************ Nice-SMS.IR ************* 

 

Bi ashiyane ra shoghe mandan nist,sang bar zamin beyandaz man khod parideam

shadow

 

************ Nice-SMS.IR ************* 

 

بگذارهرچه نمى خواهیم بگویند/ بگذارهرچه نمیخواهند بگوییم/ باران که بیاید از دست چترها کارى ساخته نیست/ ما اتفاقى هستیم که افتاده ایم

shadow

 

************ Nice-SMS.IR ************* 

 

ﺧﺪﺍﻳﺎ:

ﻣﺎ ﺭﺍ ﺑﺒﺨﺶ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﻫﻤﻪ ﺩﺭﻫﺎﻳﻲ ﮐﻪ ﺯﺩﻳﻢ، ﻭ ﻫﻴﭻ ﮐﺪﺍﻡ ﺧﺎﻧﻪ ﺗﻮ ﻧﺒﻮﺩ

0935****653

 

************ Nice-SMS.IR ************* 

 

چه کردم بادل تو که اینجور نگرونی،گناهی نکردم اما منو اینجور میسوزونی،نمیدونم که چجوری خیال کنم تورو ندارم،آخه توسنگ صبوری بی تو من دووم نمیارم،واسم سخته جداییت بی تو دنیایی ندارم،زندگیم تیره وتاره بی توفردایی ندارم،بی توهمدمی ندارم اصلا بی تو موندن کار من نیست،کاش بدونی که به جز تو هیچ کسی دورو برم نیست

juju

  

************ Nice-SMS.IR *************

 

*چه گریزیست ز من چه شتابیست به راه به چه خواهی بردن در شب این همه تاریک پناه لحظه هارو دریاب چشم فردا کور است نه چراغیست به راه هر چه از دور نمایان است شاید آن نقطه ی نورانی چشم گرگان بیابان است*

Ariya_ shahroodi@yahoo.com

 

************ Nice-SMS.IR *************
 

پرواز کن آن گونه که می خواهی وگرنه پروازت می دهند آن گونه که می خواهند

شادی – اصفهان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد