دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

اس ام اس و پیامک تیرماه ۱۳۹۰ | اس ام اس های جالب و خفن واااای

اس ام اس و پیامک تیرماه ۱۳۹۰ | اس ام اس های جالب و خفن واااای 

www.Nice-Sms.iR  

  

 

نبودن هیچ کس سخت نیست

فراموش کردن یک بودن سخت است

 

************ Nice-SMS.IR *************  

من وقت و بی وقت ، دم وقت ، اول وقت ،

وسط وقت ، آخر وقت و خلاصه همه وقت به یادتم !

 

************ Nice-SMS.IR *************  

سرخی چشم کبوتر هیچ دانی چیست !؟

نامه ام میبرد و بر درد دلم خون میگریست . . .

 

************ Nice-SMS.IR *************  

من هنوز توان دارم

من هنوز امید دارم

من هنوز آرزویت را دارم

من هنوز...تو را ندارم

 

************ Nice-SMS.IR *************  

منصفانه جدا می شویم ...

تو برای خودت زندگی میکنی ...

من برای خودم می میرم ...!!

 

************ Nice-SMS.IR *************  

یک شب هوای گریه ...

یک شب هوای فریاد ...

امشب دلم هوای تو کرده است ... !!

 

************ Nice-SMS.IR *************  

من که در پیله ی خویش شوق پروانگی از یادم رفت ...

لااقل موقع رفتن بسپار ابر جای تو ببارد به سرم ،

ماه جای تو بتابد به شبم و سرانگشت بزند گاهگاهی به دلم ...

شاید این تلخی ایام غم انگیزم را باز با یاد تو از یاد ببرم !

 

************ Nice-SMS.IR *************  

روی دست شب مانده ام

منی که

تو روی دستم مانده ای ...!

شانه های شب می شکند آخر ...!!
 

 

 اس ام اس تازه داری ؟ بفرست ۰۹۳۹۷۲۲۰۴۰۰ 

●.●●..●● بقیه ی اس ام اس ها در ادامه ی مطلب ●.●●..●●

نظر یادتون نره دوستان گلم 

 

من خاکستر می شوم

تو اما

تنها سیگاری را می بینی

که تمام می شود ...!!

 

************ Nice-SMS.IR *************  

 

اگه صدای اس ام اس گوشیت در اومد ، نگو پیام دارم

بگو یه رفیق با مرام دارم که یادم کرده!

 

************ Nice-SMS.IR *************  

 

گاهی خیال میکنم از من بریده ای / بهتر ز من برای دلت برگزیده ای

از من عبور می کنی و دم نمیزنی / تنها دلم خوش است که شاید ندیده ای . . .

 

************ Nice-SMS.IR *************  

 

با من ای دوست اگر خوب ، اگر بد باشی

تپش حس من این است که باید باشی . . .

 

************ Nice-SMS.IR *************  

 

مهربانی بهترین عطری است  که در گل جاری است

و تو خوش بو ترین شاخه گل دنیایی . . .

 

************ Nice-SMS.IR *************  

 

عاشقتم تو این دو روز خوب و بد / با ممن بمون ، باهات میمونم تا ابد

 

************ Nice-SMS.IR *************  

 

میگویم سلام ، هیچکس جوابم را نمیدهد ، پس خدا نگهدار میگویم

شاید از سر اتفاق ، یک نفر دست هایش تکان بخورد . . .

 

************ Nice-SMS.IR *************  

 

به لب های تو می سازم کلامی ، سرود آشنایی یا سلامی

ندارم جز غم عشق تو در سر ، ولی افسوس که از من جدایی . . .

 

************ Nice-SMS.IR *************  

 

به قلبم نشستی نگفتم چرا ، دلم را شکستی نگفتم چرا

یکی خواب شبهای من را ربود ، چو دیدم تو هستی نگفتم چرا . . .

 

************ Nice-SMS.IR *************  

 

روزی که مرا بر گل رویت نظر افتاد / احساس نمودم که دلم در خطر افتاد

تا چشم من افتاد به گلبرگ جمالت / زیبایی گل های بهار از نظر افتاد . . . 

 

 

برچسب ها : :اس ام اس جدید اس ام اس عاشقانه اس ام اس غمگین اس ام اس و جک جدید اس ام اس 89 اس ام اس خرداد 89 پیامک خرداد 89 مسیج خرداد 89 اس ام اس 1 خرداد 89 برترین اس ام اس عاشقانه دنیای مسیج دنیای پیامک دخکدهی اس ام اس اس ام اس برتر اس ام اس تهرانی اس ام اس اهوازی اس ام اس اصفهانی اس ام اس یزدی اس ام اس کرمانی اس ام اس بهبهانی اس ام اس برای تهرانی ها اس ام اس غمگین 89 اس ام اس برای کسی که دلت رو شکسته خرداد 89 اس ام اس عاشقانه جدید 89 اس ام اس عشقولانه سال 89 ماه خرداد sms khordad sms89 maseyj 89 payamak 89 sms ghamgin 89 new اس ام اس خرداد 89 sms asheghane khrdad 89 sms bartar jomalate asheghane 89 new sms sms ziba sms asheghane va ghamgin 89 sms sms جدید پیامک برای دل شکسته ها اس ام اس رایگان پورتال اس ام اس اس ام اس برای عاشق شکست خورده اس ام اس با کلاس واسه دوستم اس ام اس واسه عشق اس ام اس برای همسرم اس ام اس تنهایی اس ام اس لاوی اس ام اس برای بی اف اس ام اس برای جی اف پاتوق دختر پسرا جیگر طلا Nice -sms

نظرات 1 + ارسال نظر
reza چهارشنبه 8 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:25 ب.ظ

چیه بابا هر جای سایت میرم نظر میخاین.مومن با چه زبونی بگم سایتتون حرف نداره...202020

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد