دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

اس ام اس جدید دل شکستن ۱۳۹۰ , SMS Delshekaste 2011 Jadid

اس ام اس جدید دل شکستن ۱۳۹۰ , SMS Delshekaste 2011 Jadid 

www.Nice-Sms.iR  

 

 

 

دل من باز گریست، قلب من بازترک خوردوشکست،باز هنگام سفر بود ومن ازچشمانت میخواندم که به آسانی از این شهر سفر خواهی کرد، ونخواهی فهمید بی تو این باغ پر از پاییز است !

فرستنده : 2673***0935

 

 ************ Nice-SMS.IR ************* 

دوستی با هرکه کردم خصم مادرزاد شد / آشیان هرجا گرفتم لانه صیاد شد/ آن دوستی که با صدجان و دل پروردمش / عاقبت تیغی بر دست و دلم جلاد شد!

فرستنده : 1881***0937

 

 ************ Nice-SMS.IR ************* 

این هم ازیک عمر مستی کردنم/سالها شبنم پرستی کردنم/ای دلم زهرجدایی را بخور/چوب عمری باوفایی را بخور/ای دلم دیدی که ماتت کرد و رفت/خنده ای بر خاطراتت کرد و رفت/من که گفتم این بهار افسردنیست/من که گفتم این پرستورفتنیست/آه عجب کاری بدستم داد دل / هم شکست،هم شکستم داد دل

فرستنده : 6045***0913

 

 ************ Nice-SMS.IR ************* 

گفتم ای جنگل پیر تازگی ها چه خبر؟
پوزخندی زد و گفت : هیچی ، کابوس تبر!

فرستنده : 4285***0938


 ************ Nice-SMS.IR ************* 

دعای باران چرا؟ دعای عشق بخوان! این روزها دلها تشنه ترند تا زمین. خدایا کمی عشق ببار.

فرستنده : 8737***0938

 

 ************ Nice-SMS.IR ************* 

بی خبر از هم خوابیدن چه سود؟

بر مزار مردگان خویش نالیدن چه سود؟

زنده را تازنده است باید به فریادش رسید.

ورنه بر سنگ مزارش آب پاشیدن چه سود؟.

گر نرفتنی خانه اش تا

زنده بود.

خانه صاحب عزا خوابیدن چه سود؟

گر نپرسی حال من تا

زنده ام.

گریه و زاری و نالیدن

چه سود؟

زنده رادر زندگی قدرش بدان.

ورنه مشکی از برای مرده پوشیدن چه سود؟

گرنکردی یادمن تا

زنده ام.

سنگ مرمر روی قبرم وا نهادن ها چه سود؟..

فرستنده : محسن ازاصفهان

 

 ************ Nice-SMS.IR ************* 

پایان این حکایت خندانیست.

من عاشق او بودم و او عاشق او...!!!

فرستنده : 3381***0936

  

●.●●..●● بقیه ی اس ام اس ها در ادامه ی مطلب ●.●●..●●

نظر یادتون نره دوستان گلم 

 

 ************ Nice-SMS.IR ************* 

 

امشب دوباره یاد تو داغ دلم رو تازه کرد،،،
نبودنت کنار من غمهامو بى اندازه کرد.

فرستنده : 9656***0936

 

 ************ Nice-SMS.IR ************* 

 

نمیدونم، کی اون روز میاد که ما آدما بفهمیم هر خنده ای از دلخوشی نیست و هیچ غمی از این بالاتر که بغضی رو همرات داشته باشی که ،

نتونی حتی با گریه کردن و حرف زدن با نزدیک ترین کست از شرش خلاص شی!

شاید هم این یکی از قانونهای روزگاره!

فرستنده : 1413***0936

 

 ************ Nice-SMS.IR ************* 

 

ماشقایق های طوفان خورده ایم،سیلی ناحق فراوان خورده ایم،ساقه ی احساسمان خشکیده است،زخم ها از تیغ و طوفان خورده ایم،هیچ کس ویرانیم را حس نکرد،وسعت تنهاییم را حس نکرد،درمیان خنده های تلخ من،گریه ی پنهانیم را حس نکرد ،درهجوم لحظه های بی کسی،درد بی کس ماندنم را حس نکرد.

فرستنده : 3489***0913

 

 ************ Nice-SMS.IR ************* 

 

میگن پشت سر مسافر آب بریزی برمیگرده اشک که از اب زلالتره چرا مسافر من برنمیگرده؟

فرستنده : 2268***0938

 

 ************ Nice-SMS.IR ************* 

 

یه روز وقتی به گل نیلوفر نگاه میکردم ترس تموم وجودم برداشت که شاید منم یه روز مثل گل نیلوفر تنها بشم سریع از کنار مرداب دور شدم . حالا وقتی که مبینم خودم مرداب شدم دنبال یه گل نیلوفر میگردم که از تنهایی نمیرم و حالا میفهمم ... گل نیلوفر مغرور نیست اون خودشو وقف مرداب کرده

فرستنده : 5842***0912

 

 ************ Nice-SMS.IR ************* 

 

گرچه ای دوست غرور دلت احساس مرا درک نکرد ، آفرین بر غم عشقت که مرا ترک نکرد.

فرستنده : عسل

 

 ************ Nice-SMS.IR ************* 

 

درغریبئ ناله هاکردم

کسئ یادم نکرد

درقفس جاندادم و صیاد ازادم نکرد

ضربه مردم چنان از زندگئ سیرم نمود

آرزوئ مرگ کردم

مرگ. هم یادم نکرد

‏فرستنده : 5944***0939

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد