دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

اس ام اس های جدید عاشقانه و عارفانه تیر ماه 90 | Massege Love 90

اس ام اس های جدید عاشقانه و عارفانه تیر ماه 90 | Massege Love 90 

www.Nice-Sms.iR 

 

وقتی که با تو هستم پرواز میکنم من / دل پر زند به سویت وقتی که دورم از تو / از آسمان جانم با تو فقط پریدم / بال و پرم تو هستی، جز تو کسی ندیدم

  

 ************ Nice-SMS.IR ************* 

باید از عشق بسازم غزلی قابل تو / غزلی ناب و صمیمانه به وزن دل تو / دلی از جنس بهار است که تقدیم تو باد / سبز باشی و دلت خانه ی پاییز میاد

  

 ************ Nice-SMS.IR ************* 

همین مسیر را مستقیم بروی میرسی به دو راهی، یک راه به من ختم میشود، آن دیگری به ختم من

 

  ************ Nice-SMS.IR ************* 

او شاخه گل لای کتاب اما من؟ / از ماه پلی به آفتاب اما من؟ / او سیر تکامل قشنگی دارد / اینگونه: نقاب، قاب آب اما من

 

************ Nice-SMS.IR *************  

 

دل را چو به عشق تو سپردم چه کنم؟ / دل دادم و اندوه تو بردم چه کنم؟ / من زنده به عشق توام ای دوست اما / از آرزوی روی تو مردم چه کنم؟

 

************ Nice-SMS.IR *************  

 

از چهره ی افروخته شمعی داری / پیداست بنای قلع و قمعی داری / با هر کس و ناکس نشستی جز من / زیبایی منحصر به جمعی داری

 

************ Nice-SMS.IR *************  

 

نفس نمیکشد هوا، قدم نمیزند زمین / سکوت نمیکند غزل، بدون تو یعنی همین

 

************ Nice-SMS.IR *************  

 

نمیخواهم نبودنت از شمارش انگشتانم بیشتر شود، اما این روزها کاری از دستانم برنمیآید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد