دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

اس ام اس های عاشقانه تیر ماه ۹۰ ، SMS Ashegane Ba Hal & Jadid 90

اس ام اس های عاشقانه تیر ماه ۹۰ ، SMS Ashegane Ba Hal & Jadid 90 

www.Nice-Sms.iR  

  

 

نعمت روی زمین قسمت پر رویان است

خون دل میخورد آنکس که حیایی دارد . . .

 

************ Nice-SMS.IR ************* 

تو نبودی دل به دل راهی نداشت / از خیال عشق آگاهی نداشت

تو نباشی تا قیامت بی کسم / در تمام زندگی دلواپسم . . .

 

************ Nice-SMS.IR ************* 

روزگار چون گرگ پیری پر بلاست / طعمه اش یاران خوب و با وفاست

دوری از یاران مکن ای با وفا / گرگ دوران در کف این لحظه هاست . . .

 

************ Nice-SMS.IR ************* 

مهربانیت از دور چه نزدیک است و عجیب حس میکنم که

جغرافیا دروغی تاریخی است . . .

 

************ Nice-SMS.IR ************* 

هرچند نمیدانم خواب هایت را با که شریک میشوی

اما هنوز شریک تمام بیخوابی های من تویی . . .

 

************ Nice-SMS.IR ************* 

هرگز گنجشکی را که توی دستت داری به امید گرفتن کبوتری که در هواست رها نکن .

 

************ Nice-SMS.IR ************* 

از هرچه می رود ، سخن دوست خوشتر است / پیغام آشنا ، نفس روح پرور است

هرگز از وجود حاضر غایب شنیده ای / من در میان جمع و دلم جای دیگراست . . .

 

************ Nice-SMS.IR ************* 

الا ای همنشین دل که یارانت برفت از یاد / مرا روزی نباد آن دم که بی یاد تو بنشینم . . .

 

************ Nice-SMS.IR ************* 

غربت دیرینه ام را با تو قسمت می کنم / تا ابد با درد و رنج خویش خلوت می کنم

رفتی و با رفتنت کاخ دلم ویرانه شد / من در این ویرانه ها احساس غربت می کنم .

 

************ Nice-SMS.IR ************* 

در ستایش مهربانیت همچون نماز مسافر ، شکسته ام !

 

************ Nice-SMS.IR ************* 

کمی از غصه هایم یاد بگیر که وقتی بودی با فکر رفتنت

و وقتی رفتی با فکر برنگشتنت همراه من ماند !

 

************ Nice-SMS.IR ************* 

تو مرا می پایی که مبادا دل خود را به تو تحمیل  کنم

و من اما گاهی همچنان خیره به تو می نگرم تا شاید

حرف احساس دلم را از نگاهم خوانی و به من فرصت پرواز دهی . . .

 

************ Nice-SMS.IR ************* 

به یاد هم بودن قشنگترین هدیه ای است که نیازی به با هم بودن نداره . . .

 

************ Nice-SMS.IR *************

بهر هر یاری، که جان دادم به پاس دوستی

دشمنی ها کرد با من، در لباس دوستی . . .

 

بی تو چمدانی ست دلم که تنهاییم را در آن تا می زنم

و قفلی از دلتنگی بر آن می گذارم ، که رمزش حروف اسم توست . . .

 

 

************ Nice-SMS.IR *************

چقدر تلخ شده ای ، این روزها قندهایت را در دل چه کسی آب میکنی ؟

 

************ Nice-SMS.IR ************* 

 

زلال که باشی سنگهای کف رودخانه‌ات را می‌بینند،

برمی‌دارند و نشانه می‌روند دُرست به سوی خودت!

 

************ Nice-SMS.IR ************* 

 

خدایا …. یا فریاد در گلو یم را بگیر، یا بغض گلوگیرم را …

هرکدام راه دیگری را بسته . . .

 

************ Nice-SMS.IR ************* 

 

گاهی چه اصرار بیهوده ایست ، اثبات دوست داشتنمان

چرا که دوست ترمان دارند وقتی دوستشان نداریم . . .

 

************ Nice-SMS.IR ************* 

 

من تو را بیشتر از غرورم دوست داشتم و تو… غرورت را بیشتر از من

حالا اما…

بگذریم نه چیزی از غرور تو مانده نه از دوست داشتن من . . .

 

************ Nice-SMS.IR ************* 

 

تصور کن بهاری را که از دست تو خواهد رفت / خم گیسوی یاری را که از دست تو خواهد رفت

شبی در پیچ زلف موج در موجت تماشا کن / نسیم بیقراری را که از دست تو خواهد رفت . 

 

  

برچسب ها : golchine sms asheghane payamake asheghane payamake bahaman payamake eshgholane payamake ordibehesht 90 radsms.com sms asheghane sms asheghane khordad 90 sms asheghi sms bahman mah 90 sms for love sms jadid sms khordad 90 sms love sms new sms ziba sms برای دوست sms تیر90 sms جدید عاشقانه sms عاشقانه sms مخصوص دوست اس ام اس ام اس اس ام اس تیر اس ام اس جدید عاشقانه اس ام اس جدید عاشقانه تیر ماه 90 اس ام اس دلتنگی اس ام اس دوری اس ام اس زیبا اس ام اس زیبای عاشقانه تیر اس ام اس عاشقانه اس ام اس عاشقانه تیر 90 اس ام اس عاشقانه تیر ماه اس ام اس عاشقانه تیر ماه 90 اس ام اس عاشقانه جدید آخر تیر ماه 90 اس ام اس عاشقانه جدید تیر 90 اس ام اس عاشقانه جدید و بسیار زیبای امروز اس ام اس عاشقانه جدید و بسیار زیبای تیر ماه 90 اس ام اس عاشقانه جدید و داغ تیر ماه اس ام اس عاشقانه جدید و دسته اول اس ام اس عاشقانه زیبا و جدید اس ام اس عاشقانه غمگین اس ام اس عاشقانه و احساسی جدید اس ام اس عاشقی 90 اس ام اس عاشقی تیر90 اس ام اس عاشقی و تنهایی اس ام اس عشقولانه اس ام اس قهر اس ام اس لاو اس ام اس های عاشقانه ، دوبیتی عاشقانه تیر 90 اس ام اس های عاشقانه تیر ماه 90 اس ام اس های عاشقانه جدید تیر ماه 90 اس ام اس های عاشقانه جدید و زیبای تیر ماه 90 اس ام اس های عاشقانه جدید و ناب برای شما اس ام اس های عاشقانه جدید و ناب نیمه اول آبان ماه 89 اس ام اس های عاشقانه و احساسی ناب و جدید اس ام اس و جملات عاشقانه زیبا و جدید اس ام اس و پیامک عاشقانه تیر ماه 90 اس ام اس پند آموز اس ام اس کم یاب باحالترین اس ام اس بروزترین اس ام اس بهترین اس ام اس های عاشقانه و جالب جدید بهترین اس ام اس های عشقولانه تک داغ داغ اس ام اس داغترین اس ام اس راد sms راد اس ام اس سری اس ام اس ها عاشقانه ترین اس ام اس عشقولانه متن عشقولانه زیبا مجموعه sms های زیبا مجموعه اس ام اس های عاشقانه مجموعه کامل اس ام اس های 90 مرکز اس ام اس ایران مسیج تیر ماه مسیج جدید مسیج خیلی جدید نایاب و دسته اول امروز پیامک امروز پیامک امروز عاشقانه پیامک برای معشوق پیامک زیبای عاشقانه پیامک عاشقانه

نظرات 1 + ارسال نظر
علیرضا سه‌شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:37 ب.ظ http://www.nazsms.rozblog.com/

سلام علی جان از راهنماییت ممنون من بعد از اینکه با اکسین ادز تسویه کردم حتما از کدها استفاده می کنم و در مورد قرار دادن کدها ازت راهنمایی می گیرم در ضمن لینک شدی
با نام دقیق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد