دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

اس ام اس های ارسالی دوستان 1390 جدید و با حال و Nice و دلنشین

اس ام اس های ارسالی دوستان 1390 جدید و با حال و Nice و دلنشین 

www.Nice-Sms.iR 

 

۰۹۳۵۸۳۵xx47

خنگول داشت بلند پروازى مى کرد، با تیر و کمون شکارش کردند.

 

 ************ Nice-SMS.IR *************

۰۹۳۵۸۳۵xx47

به انسان ها بیش از استحقاق شان محبت کنید

تا خداوند از پشت چشمان آنها به تو لبخند بزند.

 

 ************ Nice-SMS.IR *************

۰۹۳۵۸۳۵xx47

بزرگترین ضد حال دنیا میدونى چیه؟

کچل مو بکاره اسمش براى حج در بیاد!

 

 ************ Nice-SMS.IR *************

۰۹۳۵۸۳۵xx47

بر من در و وصل بسته میدارد دوست ، دل را بعنا شکسته میدارد دوست

زین پس من و دلشکستگى بر در او ، چون دوست دل شکسته میدارد دوست

 

 ************ Nice-SMS.IR *************

۰۹۳۵۸۵۸xx21

به چشمانت عادت کرده بودم

بادستانت رفاقت کرده بودم

نمی آیی توامشب،کاش دیشب

دل سیری نگاهت کرده بودم

“مریم” 

 

 ************ Nice-SMS.IR *************

۰۹۳۵۸۵۸xx21

دلی بستم به آن عهدی که بستی

تو آخر هر دو را با هم شکستی

‏”مریم”

 

 ************ Nice-SMS.IR *************

۰۹۳۵۸۵۸xx21

وقت رفتنه میدونم،فرصتی نمونده انگار

من جای خدانگهدار،میگم به امیددیدار

“مریم”

 

 ************ Nice-SMS.IR *************

۰۹۳۵۸۵۸xx21

مهرازهمه گرفتم،تامهربان بمانی\نامهربان تورفتی،بادیگران بمانی.

“مریم”

 

 ************ Nice-SMS.IR *************

۰۹۳۵۸۳۵xx47

عشق آن باشد که خلق را دارد شاد ، عشق آن باشد که داد شادیها داد

زاده است مرا مادر عشق از اول ، صد رحمت و آفرین بر آن مادر باد

 

 ************ Nice-SMS.IR *************

۰۹۳۵۸۵۸xx21

خودم گفتم یه راه رفتنی هست
خودم گفتم ولی باور نکردم
دارم میرم که تو فکرم بمونی
دارم میرم دعا کن برنگردم

“مریم”

 

 ************ Nice-SMS.IR *************

۰۹۱۹۴۴۳xx55

هوای عاشقی،یارا هوای دیگری دارد*سکوت چشمهای تو،صدای دیگری دارد

چرا یک شب،فقط یک شب نمی آیی به خواب من؟*خیالت شاید این شبها،سرای دیگری دارد

دل من زیر پای تو،به جرم عاشقی له شد*ولی جرم من ای ظالم،سزای دیگری دارد

تو گفتی دوستت دارم،ببین از من مشو دلگیر*دروغ از تو شنیدن هم،صفای دیگری دارد

خدایا گرچه کفر است این ولی،باور کن این شبها*دلم کافر شده،زیرا خدای دیگری دارد…

 

 ************ Nice-SMS.IR *************

۰۹۱۹۴۴۳xx55

چون طفل که از تلخی داروست پریشان،با دوست پریشانم و بی دوست پریشان

ابرو به هم آورده و گیسو زده بر هم،چون ابر که بر گنبد مینوست پریشان

مجموعه ی ناچیز من آشفته ی او باد،آن کس که وجودم همه از اوست پریشان

دست و دل من بر سر این سلسله لرزید،در جنگل گیسوی تو آهوست پریشان

با حوصله ی تنگ و دل سنگ چه سازم؟ ،با دوست پریشانم و بی دوست پریشان…

 

 ************ Nice-SMS.IR *************

۰۹۱۹۱۱۰xx27

کسی که شهامت قبول خطر را نداشته باشد،در زندگی به مقصود نخواهد رسید. کلی

 

 ************ Nice-SMS.IR *************

۰۹۳۵۸۵۸xx21

من که بروم جا برای خیلی ها باز میشود،

انگار توی دلش زیاد جا گرفته بودم.

“مریم”
 

 

برچسب ها : sms, اس ام اس ارسالی دوستان, اس ام اس ارسالی, اس ام اس جدید, اس ام اس های جدید, اس ام اس, اس ام اس باحال, اس ام اس عاشقانه, اس ام اس روز, اس ام اس سرکاری, اس ام اس خنده دار, اس ام اس ولنتاین, اس ام اس عاشقانه جدید, اس ام اس عشقولانه, hindi sms, sms love, sms gateway, sms jokes, funny sms, text messages, funny text messages, microsoft sms, اس ام اس جدید 89, sms4smile, اس ام اس تولد جدید, اس ام اس عشقی جدید, اس ام اس سرکاری جدید, birthday sms, romantic sms, latest sms, اس ام اس باحال جدید, اس ام اس جدید, اس ام اس های عاشقانه, اس ام اس عشقولانه جدید, اس ام اس تولد, اس ام اس جوک جدید, friendship sms, اس ام اس فلسفی جدید, دانلود اس ام اس جدید, ارسال اس ام اس, ارسال اس ام اس رایگان, جک و اس ام اس جدید, اس ام اس لاو جدید, اس ام اس جدید عاشقانه, اس ام اس نوروز, اس ام اس جدید رشتی, اس ام اس جدید مرداد87, اس ام اس قشنگ جدید, اس ام اس توپ جدید, اس ام اس سال نو

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد