دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

یه عالمه اس ام اس عاشقانه و عارفانه جدید 1390 ، sms arefane 2011

یه عالمه اس ام اس عاشقانه و عارفانه جدید 1390 ، sms arefane 2011 

www.Nice-Sms.iR  

 

در میان دستهایت عشق پیدا میشود / زیر باران نگاهت نسترن وا میشود
با عبور واژه از گوشه لبهای تو / مهربانیهای قلب تو خوب معنا میشود . . .
 

 ************ Nice-SMS.IR ************* 


من ناخدای عشقم ، طوفان حریف من نیست / من عاشق تو هستم مجنون رقیب من نیست . ..
 

 ************ Nice-SMS.IR ************* 


بهار آمد که من شیدا بگردم / چو ماهی بر لب دریا بگردم

پلنگ در کوه و اهو در بیابان / همه جفتند و من تنها بگردم !
 

************ Nice-SMS.IR *************  

 

گناه من نیست که بعد از تو ، او آمد ، تقصیر قوانین دستوری است !

 

 ************ Nice-SMS.IR ************* 


آنچنان کز برگ گل عطر گلاب آید برون / تا که نامت میبرم از دیده آب آید برون . . .
 

 ************ Nice-SMS.IR ************* 


تا کور نگشته دیدگانم تو بیا / تا مور نخورده استخوانم تو بیا

گر آمدی و ندیدی از من چیزی / از بهر تماشای مزارم تو بیا . . .
 

 ************ Nice-SMS.IR ************* 


تقدیم به چشم هایی که در راه ماندند و دل هایی که آنها را ندیدند

تقدیم به اشک هایی که غرورشان شکست و عهدی که هیچکس با آنها نبست . . .
 

 ************ Nice-SMS.IR ************* 

 

تقصیر هیچکس دیگه نیست ، قصه ما تموم شده

حیف همه خاطره ها ، به پای کی حروم شده . . .
 

 ************ Nice-SMS.IR ************* 


زیبا ترین آغاز را با تو تجربه کردم ، پس تا زیباترین پایان با تو میمانم . . .
 

 ************ Nice-SMS.IR ************* 


کاش دوست داشتن فرستادنی بود تا از راه دور تقدیمت می کردم  !
 

 ************ Nice-SMS.IR ************* 


شب قراریست که ستاره برای ستاره ماه می گذارد و چه زیباست شرم زمین که خودش را به خواب می زند .
 

 ************ Nice-SMS.IR ************* 


عشق یعنی همچو من شیدا شدن / عشق یعنی قطره در دریا شدن

عشق یعنی دیده بر در دوختن / عشق یعنی در فراغش سوختن . . .
 

 ************ Nice-SMS.IR ************* 


بچه که بودیم ،  بچه بودیم
بزرگ که شدیم ،  بزرگ که نشدیم هیچ
دیگه همون بچه هم نیستیم
برای عشق پاک بچه گیها دلم تنگ است . . .
 

 ************ Nice-SMS.IR ************* 


الهی قلب غم آتش بگیرد / سیاهی دق کند ماتم بمیرد

الهی تا رفیق هست و زمان هست / کسی یاد تو را از من نگیرد . . .
 

 ************ Nice-SMS.IR ************* 


من این اس ام اس رو نفرستادم ! موبایلم خودش داده !

مثل اینکه موبایلم خاطر خواه موبایلت شده !!
 

 ************ Nice-SMS.IR ************* 


اگرچه نازنینان را وفا نیست / گلستانی جو باغ آشنا نیست

اگر بر چرخ هفتم پا گذارم / دلم یک لحظه از یادت جدا نیست . . .
 

 ************ Nice-SMS.IR ************* 


راستی ثانیه ها نامردند / گفته بودند که بر می گردند
بر نگشتند و پس از رفتنشان / بی جهت عقربه ها می گردند . . .
 

 

برچسب ها : sms arefane، sms falsafi، sms jadid، ا س ام اس توپ فلسفی، اس ام اس عارفانه 90، اس ام اس قشنگ، اس ام اس های خنده دار، جک و اس ام اس، sms farsi jadid، sms jadid 89، sms jadid farsi، اس ام اس های سرکاری، اس ام اس خنده دار، اس ام اس عارفانه، اس ام اس ولنتاین، sms jadid bahal، sms jadid 2010، اس ام اس 90، sms love jadid، اس ام اس عاشقانه جدید، sms irani jadid، اس ام اس جدید، اس ام اس جدید، sms toop jadid، جوک، sms عاشقانه، 3jokes، sms jadid 88، sms jok jadid، sms haye jadid، اس ام اس جدید آبان 89، sms tavalod jadid، sms falsafi jadid، sms eshghi jadid، sms khandedar jadid، sms sarekari jadid، اس ام اس آبان، sms ghashang jadid، اس عاشقانه توپ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد