دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

اس ام اس غمگین و دلشکسته ی خرداد ۲۰۱۱ | جدید و جدید و با حال

اس ام اس غمگین و دلشکسته ی خرداد ۲۰۱۱ | جدید و جدید و با حال  

www.Nice-Sms.iR 

 

ستاره اشکاتو پاک کن آدما وفا ندارند ، واسه رفتن و شکستن دم به دم دلیل میارن.
 
************ Nice-SMS.IR *************
 
خیال می کردی قلب من تاب شکستن نداره ، منتظری بازم دلم پیش دلت کم بیاره ، مرام من تو عاشقی یکدلی و صداقته ، وقتی میگم نوکرتم این آخر رفاقته.
 
************ Nice-SMS.IR *************
                  
در انتظار دیدنت به دشت غم نشسته ام ، رها مکن دل مرا که بی تو دل شکسته ام.
 
************ Nice-SMS.IR *************
 
وقتی قلبت شکست  تکه هاشو یه گوشه نگه دار درسته که هیچ وقت مثل اولش نمیشه اما شاید بتونی تکه های گم شده ی یه قلب دیگه باشی.
 
************ Nice-SMS.IR *************
 
امشب ای ماه به درد دل من تسکینی /  آخر ای ماه تو هم درد من مسکینی /  تو هم ای بادیه پیمای محبت چون من  / سر راحت ننهادی به سر بالینی .
 
************ Nice-SMS.IR *************
 
واسه شکستن یه دل فقط یه لحظه وقت میخوای ... اما واسه اینکه از دلش دربیاری شاید هیچ وقت فرصت نداشته باشی…
 
************ Nice-SMS.IR *************
 
شیشه دل را شکستن احتیاجش سنگ نیست ، این دل ما را نگاهی سرد پرپر میکند.
 

************ Nice-SMS.IR *************
 
از دوریت چه دارم غیر از دلی شکسته ، چشمی همیشه ابری ، پایی همیشه بسته.
 
************ Nice-SMS.IR *************
 
اگر دیدی دلی تنها نشسته ، میان رنج و غمها تک نشسته ، نگو آن دل چرا تنها نشسته ، بدان که دوریت او را شکسته.
 
************ Nice-SMS.IR *************
 
نشستی عاشقانه در دل من ، کشیدی خط عشق بر ساحل من ، شکستی حرمت دریاشکن را ، چه کردی بی وفا با این دل من.
 
************ Nice-SMS.IR *************
 
لحظه های خسته ام را بی نگاهت رنگ نیست / در فضای سینه ام جز یاد تو آهنگ نیست .

 

 

برچسب ها: اس ام اس جدید، اس ام اس غمگین و دلشکسته ی مهر ماه 89، اسمس غمگین، پیامک دلگیری، اس ام اس دلشکسته ها، اس ام اس برای کسی که دلمو شکسته، اس ام اس خسته بودن، اس ام اس نا امیدی، اس ام اس شکست عشقی، اس ام اس غمگین مهر ماه 89، اس ام اس دلتنگی مهر ماه 89، sms، sms ghamgin، sms delshekaste،  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد