دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

اس ام اس سرکاری و خنده دار 2011

 اس ام اس سرکاری و خنده دار 2011 

www.Nice-Sms.iR  

 

 

نامزد غضنفر:اینقدر مى خوامت که دوست دارم تو بغلت بمیرم
غضنفر: تو رو بخدا برو بغل ننـــت بمیر واسه ما مشکل درست نکن!
 
 ************ Nice-SMS.IR ************* 

 
تو اگه دیدی دنیا برایت غیر قابل تحمله ، یه زنگ به من بزن
تا یه طناب دار واست بفرستم
 
 ************ Nice-SMS.IR *************
 
میدونین چینی ها اسم بچشون رو چجوری انتخاب میکنن ؟
از بلندی یه ظرف میندازن پایین صدای همونو میذارن اسم بچشون
مثل: دنگ دینگ دونگ یا دونگ دینگ دانگ !
 
 ************ Nice-SMS.IR *************
 
سلام خوبی ؟ من هفته دیگه دارم نامزد میکنم ، یه مهمونی کوچیکه حتما بیا
تورو خدا کادو با خودت نیار ، فقط یکی رو بیار باهاش نامزد کنم  !!!
 
 

برچسب ها: جک جدید، جک دی ماه 89، جوک دی ماه 89، مسیج خنده دار 89، جک جوک جدید 2011، اس ام اس 2011، پیامک خنده دار 2011، اس ام اس و جک جدید دی ماه 89، پیامک خنده دار، اس ام اس خنده دار، مسیج خنده دار 2011، جک جوک، مطلب خنده دار، sms jadid، sms 2011، sms khande dar، jok، jok 2011، jok ba adabi،  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد