دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

جوک انگلیسی با ترجمه فارسی | لطیفه های توپ و با حال 2011

جوک انگلیسی با ترجمه فارسی | لطیفه های توپ و با حال 2011 

WwW.Nice-SMS.iR 

 

 ************ Nice-Sms.iR *************


Mr.Bean Science
.
.

I was stuck in ELEVATOR for 3 hrs
Due to electric failure

Mr.Bean:
Ya me too
I was stuck on ESCALATOR for 5 hrs 

جک مستربین

از زمانی که برق رفت من تو آسانسور 3 ساعت گیرکردم.

.

.

مستربین:
من هم همین طور!!
من 5 ساعت رو پله برقی گیرکردم.

 

************ Nice-Sms.iR ************* 

(husband & Wife )
husband: Will U marry , after I die.
Wife : No I will live with my sister.

Wife : Will U marry , after I die.
husband: No I will also live with your sister 

( زن و شوهر )شوهر : بعد از این که من بمیرم آیا ازدواج می کنی؟
زن : نه من با خواهرم زندگی می کنم...

زن : بعد از مرگ من تو ازدواج خواهی کرد؟
شوهر : نه من هم با خواهرت  زندگی می کنم.

 

************ Nice-Sms.iR ************* 


Future plans of childrens:
Future plans of childrens:
Teacher asks children, what do u wish 2 do in future?
Adnan: I want 2 b a pilot.
Wakeel: I want 2 b a doctor.
Bina: I want 2 b a good mother.
Shariq : I want 2 help Bina. 

شغل آینده بچه ها
شغل آینده بچه ها:
معلم از دانش آموزان پرسید که می خواهید در آینده چکاره شوید؟
ادنان : من می خواهم خلبان بشم.
واکیل : من میخوام دکتر بشم.
بینا : من می خوام مادری خوب بشم.
شریک : من میخوام به بینا کمک کنم.

 

************ Nice-Sms.iR ************* 

An Aeroplane asks a Rocket
An Aeroplane asks a Rocket
How is that you can fly so fast?
The Rocket replies you will know the pain
when they put fire at your back! 

سوال هواپیما از موشک :

یه هواپیما از یه موشک می پرسه که :
چطوری می تونی این قدر سریع پرواز کنی؟
موشک جواب میده : اگه پشت توروآتیش میزدند میدونستی که چقدر درد داره....

نظرات 1 + ارسال نظر
عقرب چهارشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:32 ب.ظ

سلام ممنون از مطلب زیباتون.اما چند نکته :خوب بود مراعات مناسبت را میکردید ومطلبی از حضرت زهرا میگذاشتید.دوم در عربی حرف گ نداریم درفارسی هم بعد از سین وشین ساکن گ نمی آید ضمن اینکه عسکر به معنای پادگان است.سوم خوب است منبع اینگونه داستانها هم ذکر شود متشکرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد