دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

ا س ام اس خیانت و نامردی | SMS Namardi & Khianat 2011 | پیامک 90

ا س ام اس خیانت و نامردی | SMS Namardi & Khianat 2011 | پیامک 90 

 WwW.Nice-SMS.iR  

:..::::.:.. بنا به درخواست داریوش جان گلم ..:.::::..:

  

روزگاری مردم دنیا دلشان درد نداشت هر کسی غصه اینکه چه میکرد نداشت چشمه سادگی از لطف زمین میجوشید خودمانیم زمین این همه نامرد نداشت

 

************ Nice-Sms.iR ************* 

 

از دست رفیقان عقرب صفت دوستی با مار کبری آرزوست.

 

 ************ Nice-Sms.iR *************

 

دررفاقت باوفابودن شرط مردانگی ست

ورنه بایک استخوان صدسگ رفیقت میشوند

 

 ************ Nice-Sms.iR *************

 

تیکه ای بودی از دلم

گندیدی و بریدمت

 

 ************ Nice-Sms.iR *************

 

زدوستان دو رنگم عجیب دل تنگ است..... فدای همت آن دشمنی که یکرنگ است

 

 ************ Nice-Sms.iR *************

 

در جهان تنها دو گروه از مردم هستند که هرگز تغییر نمییابند؛ برترین خردمندان و پستترین بیخردان

 

************ Nice-Sms.iR ************* 

تو اسمون قلبم بهت گفتم ستاره

به صد تا اینو گفتم تو هم یکیش بیچاره

************ Nice-Sms.iR ************* 

 

چه دورنگی ای مرد

چه زرنگی ای مرد

و چه گستاخم من

بعد ار بی شرمی

بعد از بد رنگی

بعد از ان نامردی

به تو گویم"ای مرد"

 

************ Nice-Sms.iR *************

 

جای اینکه عاشق زار تو باشم

ارزو دارم عزادار تو باشم

 

●.●●..●● بقیه در ادامه ی مطلب ●.●●..●● 

نظر یادتون نره دوستان گلم

 

ای یار به جهنم که مرا دوست نداری

در نبود تو من نکنم گریه و زاری

 

************ Nice-Sms.iR *************

 

قرار بود ( نامزد)  بشیم ................ نه ( نامرد)

 

************ Nice-Sms.iR ************* 

 

رو به مستی کردم شاید فراموشت کنم ، زندگی شاید ندارد باید فراموشت کنم

 

 ************ Nice-Sms.iR *************

 

قلبت مثل پارکینگیه که هیچ گاه تابلوی ظرفیت تکمیل بر درب آن نصب نمی شود

 

 ************ Nice-Sms.iR *************

 

من یه فنجون چای داغ و به تو ترجیح میدم چون اون فقط زبونم میسوزونه و تو دلمو

 

 ************ Nice-Sms.iR *************

 

مرا دردی است اندر دل اگر گویم زبان سوزد اگر پنهان کنم ترسم که مغز استخوان سوزد

 

************ Nice-Sms.iR *************

 

در دادگاه عشق ... قسمم قلبم بود وکیلم دلم و حضار جمعی از عاشقان و دلسوختگان . قاضی نامم را بلند خواند و گناهم را دوست داشتن تو اعلام کرد و پس محکوم شدم به تنهایی و مرگ . کنار چوبه ی دار ا ز من خواستند تا اخرین خواسته ام را بگویم و ومن گفتم : به تو بگویند ... دوستت دارم

 

 

برچسب ها : اس ام اس مخصوص نامردا.اس ام اس نامردی کردن.sms vase namarda.s.m.s namardi.اس ام اس واسه نارفیق ها.اس ام اس خیانت.اسمس تنها گذاشتن.سمس رفتن

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد