دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

جدیدترین اس ام اس های سال 90 | Latest SMS's Sent 2011

جدیدترین اس ام اس های سال 90 | Latest SMS's Sent 2011 

http://Nice-sms.blogsky.com/ 

 

 

 

خداوندفرمود: اگرکسانی که به من پشت کردندمیدانستندکه چگونه درانتظارآنان هستم وچه اشتیاقی به بازگشت آنان دارم ازشوق من می مردندواعضای بدن آنهاازهم جدامیشد. 

(حدیث قدسی)

فرستنده : دانش از تهران

 

************ Nice-Sms.iR *************   

همه آدما بازیهارو دوست دارند این دیگه به ما بستگی داره که همبازیشون باشیم یا اسباب بازیشون

فرستنده : 1734***0938

 

************ Nice-Sms.iR *************  

هر وقت گلی رو بو کردی هرگز بهش نگاه نکن چون اگر نگاهتو به یاد بسپاره شوق دوباره دیدنت اون رو پرپر میکنه.

فرستنده : 8682***0939

 

************ Nice-Sms.iR *************  

گاهی اوقات آرزو می کنم ای کاش تک پرنده ی عاشقی بودم که میان صدها هزار پرنده بتوانم به قله ی بلند سرزمین هستی برسم و پرواز کنان نغمه سر دهم که من شیدای تو هستم و عاشقانه دوستت دارم.

فرستنده : ستایش از اصفهان

 

 ************ Nice-Sms.iR ************* 

در رفاقت رسم ما جان دادن است ، هر قدم را صدقدم پس دادن است ، هر که بر ما تب کند جان میدهم ، ناز اورا هر چه باشد میخریم.

فرستنده : ستایش از اصفهان

 

************ Nice-Sms.iR *************  

Age:
2+2=4
2H+O=Ab
Abr+Bad=Baroon
Gham+Cheshm=Ashk
Tanhaee+Tariki=Man
Eshgh+Mehr=To
Pas:Man-To=MARG!!!!
(Hala didi bedune to mimiram,???;-))

فرستنده : ستایش از اصفهان
 

 

 ارسال اس ام اس درخواستی به موبایل شما برای اولین بار در ایران از نایس اس ام اس شما فقط شماره موبایل و نوع اس ام اس رو از طریق نظرات ارسال کنید تا اس ام اس در اسرع وقت ارسال شود با تشکر مدیر سایت نایس اس ام اس : علی دهقانی برای قدر دانی از شما کاربران گرامی طرح رو اجرا کردیم . امیدوارم مورد توجه شما قرار بگیره اس ام اس حداکثر تا ۱۲ ساعت ارسال میشود . 

  

●.●●..●● بقیه ی اس ام اس ها در ادامه ی مطلب ●.●●..●● 

نظر یادتون نره دوستان گلم

 

همه دنیا در حد یک دوربین عکاسی است ، لبخند بزنید .

فرستنده : دانش از تهران

 

************ Nice-Sms.iR *************   

میدونی چرا میگن بنی آدم اعضای یکدیگرند؟
چون یکی مثل تو میاد میشه قلب من!

فرستنده : 6653***0935

 

************ Nice-Sms.iR *************   

زندگی کن!
حتی اگر بهترینهایت را از دست دادی. چون این زندگی کردن است که بهترین های دیگر برایت میسازد.

فرستنده : 0996***0937

 

************ Nice-Sms.iR *************   

یادمون باشه اسم رفاقت 'بارسم رفاقت فرق میکنه'

فرستنده : ستایش از اصفهان

 

 ************ Nice-Sms.iR *************  

 

تمام زیباییهابایک دنیاآرامش پیشکش وجودآسمانیت که همتاندارد.

فرستنده : 3075***0912

 

************ Nice-Sms.iR *************   

اکرکلیددری رانداری قفلش نکن،اکرکسی رادوست نداری خردش نکن واکردستی راکرفتی رهایش نکن(کورش کبیر)

فرستنده : 1166***0936

 

************ Nice-Sms.iR *************   

بنام دوگل بهشت،یکى عشق دیگرى سرنوشت تنهابراى توکه بهترینى؛؛؛

فرستنده : 1237***0938

 

************ Nice-Sms.iR *************   

چه شد در من؟
نمیدانم فقط دیدم پریشانم فقط یک لحظه فهمیدم که خیلی دوستت دارم

فرستنده : 6653***0935

 

************ Nice-Sms.iR *************   

نازنینم بگریز از یار بد ، یار بد بدتر بود از مار بد ، مار بد همچون نیش بر جان میزند ، یار بد بر دین و ایمان میزند.

 

************ Nice-Sms.iR *************   

فرشته مهربون گفت : از این دنیا چی میخوای؟ گفتم اونی که داره این اس ام اس رو میخونه. گفت نشد دیگه! قرار نبود همه دنیا رو بخوای!

فرستنده : دانش از تهران

 

************ Nice-Sms.iR *************   

مهدیا! هر طرفی در طلبت رو کردم هر چه گل بود به عشق رخ تو بو کردم
آفتابا! به سر عاشق دلخسته بتاب تا نگویند که بیهوده هیاهو کردم!

( اللهم عجل فرجه )

فرستنده : دانش از تهران

 

************ Nice-Sms.iR *************   

نیم نگاهت را به تمامی دنیا نخواهم فروخت حتی اگر ذره ای به یادم نباشی!

فرستنده : ستایش از اصفهان

 

************ Nice-Sms.iR *************   

یک سلام قشنگ تقدیم به کسی که نامش در بهار من ، یادش در اندیشه ی من ، عشقش در قلب من و دیدنش آرزوی من است.

فرستنده : 1237***0938

 

************ Nice-Sms.iR *************   

گر نیایی تا قیامت انتظارت میکشم ، ملت عشق از نگاه پر شرارت میکشم ، ناز چندین ساله چشم خمارت میکشم ، تا نفس باقیست اینجا انتظارت میکشم.

فرستنده : 1916***0917

 

************ Nice-Sms.iR *************   

عشق چیست ؟ عشق یعنی زندگی را باختن / چند سالی را بی دلیل با هر الاغی ساختن.

فرستنده : 6867***0937
  

بهترین اس ام اس های عاشقانه و لاو در نایس اس ام اس

نظرات 1 + ارسال نظر
آرزو دوشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 06:39 ب.ظ

یه بوس دادم پروانه ها
ازراه دور بچسبونن کنج لبات
بهت بگم دوستت دارم
یه دل دارم اونم فدات

سلام عزیزم.من ارزو هستم. بابته پیامی که دادی خیلی ممنون.
بووووس.فقط بیشتر پیامکای عاشقونه بفرس.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد