دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

تکست آهنگ های علی عبدالمالکی - Ali Abdolmaleki - Lyrics

تکست آهنگ های علی عبدالمالکی - Ali Abdolmaleki - Lyrics 

http://Nice-sms.blogsky.com/    

 

به دلیل قوانین سازمان فیلترینگ وزارت ارشاد ، فقط متن خواننده های دارای مجوز در این سایت قرار می گیرد.
از قسمت های جالب متن آهنگ ها می توانید به عنوان اس ام اس برای دوستان خود استفاده کنید.  

  

 

علی عبدالمالکی 

 

فهرست تکست ها  

 

40. چند روز/39. دست اونو نگیر/38. حرف نزن/37. نشون به این نشونی/36. حیا کن/35. زبونم لال/34. عمو عباس/33. علی اصغر/32. هرچی تو بگی/31. غصه نخور/30. الوداع/29. آخرین نفس/28. قربون چشمات/27. یه دل شکوندم/26. دلم/25. یعنی دوسم نداشتی/24. یادت رفت/23. مکن ناز/22. فقط تا 7 روز/21. نبض جسد/20. گریه هات دروغیه/19. رو کی قسم میخوردی/18. دارم از دست میرم/17. اشک منو در نیار/16. من از خدامه/15. حال من خرابه/14. زود رفتی گلم/13. مسافر/12. نامسلمون/11. هستی من/10. تک پر/9. تا کی باید/8. لباس عروست/7. واسه من سخته/6. تقصیر تو نیست/5. دلکم/4. خدا نشناس/3. چشمای من/2. اگه حسودا بزارن/1. خدانگهدار  

 

همه ی تکست ها در ادامه ی مطلب

    

۴۴ - دردت به جونم

 دردت به جونم
دردت به جونم

arrangement by and vocal
علی عبدوالمالکی

من میرم ، واسه همیشه عشق من
این دل تنها ، واست تنگ میشه عشق من

حیف اون چشمات ، که اشک بریزن عشق من
این دل تنها ، واست تنگ میشه عشق من

من میرم، بخاطره هردو تامون
فراموش کن ، تمومه خاطره هامو
بزار تا راحت ، ازت جدا بشم برم
شگون نداره ، اشک بریزن چشامون
دردت به جونم ، گریه نکن ، آرومه جونم ، گریه نکن
بذار تا راحت ، جدا بشیم ، مهربونم ، گریه نکن

عشقت بمیره ، گریه نکن ، گریم میگیره ، گریه نکن
اشکاتو پاک کن و بذار برم ، دیگه دیره ، گریه نکن

دردت به جونم
عشقت بمیره
آرومه جونم
گریم میگیره
بذار تا راحت
اشکاتو پاک کن
مهربونم گریه نکن

 

************ Nice-Sms.iR *************  


۴۳- حتی ...

 بزار تا بهت بگم که یه چیزایی که نمی دونی!!
تو واسم عزیز جون بودی توی رگهام مثل خون بودی

کاشکی بامن مهربون بودی....


به یادتو بودم حتی وقتی تو به یاد من نبودی
حتی وقتی دلمو شکوندی حتی وقتی رفتیو نموندی


به یادتو بودم حتی وقتی تو با غریبه نشستی
حتی وقتی تو نامه نوشتی عاشق یه کس دیگه ایی هستی


اشک چشمامو ندیدی رفتی از من دل بریدی
من برای تو میمردم کاشکی غصمو می دیدی......


************ Nice-Sms.iR *************  


۴۲- حقیقت

حقیقت داره یا خوابه....

حقیقت داره یا خوابه، که دستات توی دستاشه؟
محاله...اون نمی تونه، مث من عاشقت باشه

باهاش خوشبخت و آرومی، سرت رو شونه ی اونه
یه روزی مال من بودی،ولی اینو نمی دونه

نمی دونه که دست تو، تو دستای منم بوده
بهش بگو که آغوشت، یه روز جای منم بوده

بگو چی بین ما بوده؟ سر عشقت چی آوردی؟
اونم حرفاتو باور کرد! واسه اونم قسم خوردی

منو یادت میاد یانه؟ همون که عاشقش بودی
چقد راحت یکی دیگه، جامو پُر کرد به این زودی


************ Nice-Sms.iR *************  


4۱- چند روز

چند روزه به جای من
اون میشه فدای تو میمیره برای تو
خیرست تو چشای تو
من میرم ولی بدون
میمونم به پای تو
می سوزم

چند روزه که نیستیو
موندم تو هوای تو
مونده روی قلب من
زخم رد پای تو
میمیرم بدون تو
قربون چشمای تو
می سوزم

تو مثل دنیا بودی آخه واسه من
نرو بزار بمیرم دلمو نشکن

دیگه جون ندارم میخوام بمیرم
چرا پیش تو اینجوری حقیرم

تو خوشی کنارش اینو میدونم
تا نفس دارم برای تو می خونم

بی قرارم

منو تو دوست نداری مثل قدیما
یکی قسمتشه بمیره تنها

برو منتظرت می مونم اینجا
برو حقمه همینه کار دنیا

تو باید بری دیگه اینو میدونم
نگاه کن ببین دوباره نیمه جونم

 

 ************ Nice-Sms.iR ************* 

40- چند روز


چند روزه به جای من
اون میشه فدای تو میمیره برای تو
خیرست تو چشای تو
من میرم ولی بدون
میمونم به پای تو
می سوزم

چند روزه که نیستیو
موندم تو هوای تو
مونده روی قلب من
زخم رد پای تو
میمیرم بدون تو
قربون چشمای تو
می سوزم

تو مثل دنیا بودی آخه واسه من
نرو بزار بمیرم دلمو نشکن

دیگه جون ندارم میخوام بمیرم
چرا پیش تو اینجوری حقیرم

تو خوشی کنارش اینو میدونم
تا نفس دارم برای تو می خونم

بی قرارم

منو تو دوست نداری مثل قدیما
یکی قسمتشه بمیره تنها

برو منتظرت می مونم اینجا
برو حقمه همینه کار دنیا

تو باید بری دیگه اینو میدونم
نگاه کن ببین دوباره نیمه جونم

بی قرارم
 

************ Nice-Sms.iR ************* 


39- دست اونو نگیر

دارم یه مردو میبینم
تویی پیشش نشستی
اون ماشینی که گل زدن
تویی که توش نشستی
خودم دیدم دیدی منو
چرا چشاتو بستی
من اشتباه نمی کنم
مطمئنم تو هستی
شاید دارم خواب میبینم
دستات تو دست اونه
من کی دل بسته بودم
لعنت به این زمونه

دست اونو نگیر
اون دوست نداره
تا سیر بشه ازت
میره تنهات میذاره

دست اونو نگیر
اون دوست نداره
تا سیر بشه ازت
میره تنهات میذاره

پیش خودت نگفتی
که من یه وقت بمیرم
حق دل ساده مو
از کی باید بگیرم
اون مرد زندگی نیست
واسه هوس میخوادت
اون لحظه ای که میخوای
نمیرسه به دادت

دست اونو نگیر
اون دوست نداره
تا سیر بشه ازت
میره تنهات میذاره

 

************ Nice-Sms.iR ************* 


38- حرف نزن

تو قلب من نشستی قلب منو شکستی
تویی که راستی راستی گفتی منو میخواستی

اخماتو باز کن اخم به چهرت نمیاد
گریه رو بس کن گریه که چشمات نیمخواد
دروغه اشکات زندگیمو دادی به باد

با من از عشقت حرف نزن نزن نزن
ابرای غم رو پس نزن نزن نزن

به قلب خستم دست نزن نزن نزن

وای نزن
 

************ Nice-Sms.iR ************* 


37- نشون به این نشونی

یه لحظه عاشقت میشم دوباره
فقط برای اینکه اشک بریزم

فقط برای اینکه یادم نره
یه روزی عاشقت بودم عزیزم

یه لحظه عکستو بغل میکنم
بارونو حس میکنم از رو پنجره

اشکامو پاک میکنم از دفترم
فقط برای اینکه یادم بره
فقط برای اینکه یادم بره
فقط برای اینکه یادم بره

یه روزی عاشقم بودی گفته بودی می مونی
چوبشو میخوری یه روز نشون به این نشونی
نشون به این نشونی

 

************ Nice-Sms.iR ************* 


36- حیا کن

دستاتو تو دستای اون دیدم
هرچی که گفتی رو من شنیدم

کاشکی که اون نامرد ازم سر بود
کاشکی یه چیزش ازم بهتر بود

دستات تو دستاش
بمیری ای کاش
چشمات تو چشماش
بمیری ای کاش

حیا کن، حیا کن، دستاتو از دستای اون رها کن
حیا کن، حیا کن، اگه می تونی توی چشام نگاه کن
 

************ Nice-Sms.iR ************* 


35- زبونم لال


زبونم لال نکنه عاشق شدی
چی شده باز داری بد تا میکنی

بگو چی شده عزیزم که داری
پیشه عالم منو رسوا میکنی

چرا چشمات دیگه حرفی نداره
که توی چشمای من ذل بزنه

زبونم لال نکنه حقیقته
عشق من می خواد ازم دل بکنه

زبونم لال نکنه یکی داره
جای من رو توی قلبت میگیره

نگو نه تو خوب می دونی عزیزم
نباشی از غصه عشقت میمیره

لااقل بگو چرا می خوای بری
به خدا هرچی بگی میشم همون

هرچی می خوای بگو عشق من
فقط به همون خدا نگو پیشم نمون
 

************ Nice-Sms.iR ************* 


34- عمو عباس 
 

عموم عباسه ، عطر گل یاسه
خدای احساسه ، عمو عباس
اون ابوالفضله ، مرد همه مردا
تنها امید ما ، عمو عباس

یه عمو دارم قدش رشیده / بخدا هیچکی مثه اونو ندیده
یه عمو دارم که پهلوونه / همه میگن که ماه آسمونه
یه پهلوونه ، ماه آسمونه

عموم عباسه ، عطر گل یاسه

خدای احساسه ، عمو عباس
اون ابوالفضله ، مرد همه مردا
تنها امید ما ، عمو عباس

چشم و ابروی سیاش ، همه مردونگیاش
دنیارو دیوونه کرده

آخر معرفته ، کوه صبرو غیرته
دنیارو دیوونه کرده

دنیارو دیوونه کرده

عموم عباسه ، عطر گل یاسه

خدای احساسه ، عمو عباس
اون ابوالفضله ، مرد همه مردا
تنها امید ما ، عمو عباس

 

************ Nice-Sms.iR ************* 


33- علی اصغر

علی اصغر چشاتو باز کن
پاشو مادر واسه من ناز کن

واسه خندت دل من تنگه
چرا لبهات دیگه بی رنگه؟

چرا لبهات دیگه بی رنگه؟

علی جانم

لای لای علی اصغر
لای لای گل پرپر
لای لای بخواب آروم
لای لایی مادر

لای لای علی اصغر
لای لای گل پرپر
لای لای بخواب آروم
لای لایی مادر

آی علی
شیرین زبانه

آی علی
دردت به جانم

بخواب مادر بخواب
لای لای علی جان

گل پرپر بخواب

لای لای
علی جان 
 

************ Nice-Sms.iR ************* 


32- هرچی تو بگی

فقط نرو
هرچی تو بگی
با قصه ها نذار منو
هرچی تو بگی
حسودا نمیخوان
 ما به هم برسیم
فقط از جدایی حرفی نزنو هر چی تو بگی

بمیرن حسودا
نباشن حسودا

 تا وقتی که هستی کنار من عشقم

دق کنن حسودا
کور بشن حسودا
تا وقتی که هستی بهار من عشقم

************ Nice-Sms.iR ************* 

 
31- غصه نخور

اگه نون شب نداری
غصه نخور

شبها گشنه سرتو زمین میزاری
غصه نخور

اگه میگن تو گدایی
غصه نخور داداشی

اون بالا هستش خدایی
غصه نخور
غصه نخور
غصه نخور

خدا کس بی کسونه
خدا خیلی مهربونه
خدا روزی رسونه
غصه نخور


 ************ Nice-Sms.iR *************


30- الوداع

الوداع ای خاطره ها
می روم از شهر شما

نمی خوام بهار و با غم فراوون
نمی خوام بیاد نه پاییز نه زمستون

من و تنها گذاشت
رو قلبم پا گذاشت

با دیگری نشست
غرورمو شکست
الوداع الوداع
تا قیامت الوداع

منو....
منو تنها گذاشت
رو قلبم پا گذاشت

با دیگری نشست
غرورمو شکست
الوداع الوداع
تا قیامت الوداع 
 

************ Nice-Sms.iR ************* 


29- آخرین نفس

حبیبی ...

Arrangement by Nariman Mohseni

The Vocal By Afshin Azari

Fit Ali Abdolmaleki

And Nasim

تورو قسم ، به جون هم ، دل همیشه بی کسم نرو
مگه میشه ، بدون هم ؟ تورو به جون من نرو

یا حَبیبی ، یا قَرامی ، لا غَیرک ما بَدیاً / یا حَیاتی ، رَیه قلبی ، بِحُبک اَنا کَثیراً

تو نفس منی منی ، همه کسه منی منــی ، بی تو قلبم میگیرهو ، نفس منــی

Sen Jonim sen Benim Benim
Nefesimsin Benim Benim
Hershey sen Benim Benim
Sen Benimsin Ya

کجا برم؟ به کی بگم؟ بدون تو میمیرم / یکی بگه چیکار کنم؟ من که میدونم نمیتونم

تو نفس منی منی ، همه کسه منی منــی ، بی تو قلبم میگیرهو ، نفس منــی

یا رَئة تَفَضَل وَایَک یا رَئة ، یا رَئة تَفَضَل وَایَک یا رَئة ، ییا رَئة تَفَضَل وَایَک یا رَئة ، یا رَئة ، یا رَئة

تو نفس منی منی ، همه کسه منی منــی ، بی تو قلبم میگیرهو ، نفس منــی

Sen Jonim sen Benim Benim
Nefesimsin Benim Benim
Hershey sen Benim Benim
Sen Benimsin Ya

 

************ Nice-Sms.iR ************* 


28- قربون چشمات

نوبت من شد که برم شاید دیگه منو نبینی
دست خودم نیست موندنم یه وقت به پای من نشینی

گریه نکن دیدن اشکات واسه من عذابه
چشمات و ببند تا ببینی که همش یه خوابه

گریه نکن دیدن اشکات واسه من عذابه
چشمات و ببند تا ببینی که همش یه خوابه

قربون چشات اشکات و پاک کن
هنوز نمردم خوبم نگاه کن

خدا میدونه تا کی می مونم
بجای گریه برام دعا کن

هنوز نفس هام میاد و میره
اشکات و پاک کن دلم می گیره

رو پیشونیم نوشته که جوون میمیرم
اشکات و پاک کن تا جون بگیرم

برو برس به زندگیت کار من دیگه تمومه
الهی خوشبخت بشی که خوشبختیت آرزومه

برو و اصلا فکر نکن خاطره هایی داشتیم
یادتم نیار که ما با هم چه روزایی داشتیم

برو و اصلا فکر نکن خاطره هایی داشتیم
یادتم نیار که ما با هم چه روزایی داشتیم

قربون چشات اشکات و پاک کن
هنوز نمردم خوبم نگاه کن

خدا میدونه تا کی می مونم
بجای گریه برام دعا کن

هنوز نفس هام میاد و میره
اشکات و پاک کن دلم می گیره

رو پیشونیم نوشته که جوون میمیرم
اشکات و پاک کن تا جون بگیرم

تا جون بگیرم  
 

************ Nice-Sms.iR ************* 


27- یه دل شکوندم

یه روزی یه جایی یه دل شکوندم
یکی عاشقم شد به پاش نموندم

چه آسون چه راحت ازش گذشتم
دلم رو به قلبی دیگه سپردم

پریشون و گریون نه دل شکسته
هنوزم به هیشکی دلی نبسته

چقدر می گفت دوباره دوباره برگرد
چه روزا که بی من تنهایی سر کرد

اما حالا که دارم فکر می کنم می بینم انگار
اونیکه باخته بازی رو فقط من بودم اینبار

حتی یه بار نشد که بعد از اون عشق و ببینم
از شدت عشق از رو لبی بوسه بچینم

پشیمونم پشیمونم من دیگه بی تو نه نمی تونم
نمی خونم نمی خونم من دیگه جز برای تو نمی خونم

اما حالا که دارم فکر می کنم می بینم انگار
اونیکه باخته بازی رو فقط من بودم اینبار

حتی یه بار نشد که بعد از اون عشق و ببینم
از شدت عشق از رو لبی بوسه بچینم

پشیمونم پشیمونم من دیگه بی تو نه نمی تونم
نمی خونم نمی خونم من دیگه جز برای تو نمی خونم  
 

************ Nice-Sms.iR ************* 


26- دلم

آروم بگیر دیگه بسته
آروم بگیر دیگه بسته بسته
نمیاد حتی توو رویا، دل ای دل ای
بی کسی رسم ِ توو دنیا دل ای دل ای
مگه من مُردم که بغض کردی دل ای دل ای
دیگه عادت شده نامردی دل ای دل دل ای دل دل ای دل
آروم بگیر دیگه بسته دلم دلم دلم
هیچکی به دادِت نمیرسه دلم دلم دلم
عادت بکن به تنهایی دلم دلم دلم
نداری توو دلش جایی دلم دلم دلم
دلــــــــــــــــــــَــــــــــــــــــم
چشم انتظاری بسه، گریه ُ زاری بسه، هر چی غمه توو دنیا، واسه هر چی بی کسه
باز بی قراری دلم، بازم میباری دلم، غصه نخور عزیزم، خدارو داری دلم
آروم بگیر دیگه، دیگه بسه دلم دلم دلم دلم
هیچکی به دادت نمیرسه دلم دلم دلم
عادت بکن به تنهایی دلم دلم دلم
نداری توو دلش جایی دلم دلم دلم
دلــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم 
 

************ Nice-Sms.iR ************* 


25- یعنی دوسم نداشتی

تویی که تویه دلت یکی دیگه رو داشتی
تویی که با رفتنت غم تو دلم گذاشتی
چه جوری دلت اومد با یکی دیگه باشی

یعنی دوسم نداشتی ... یعنی دوسم نداشتی

منی که توی دلم جز تو کسی نداشتم
منی که خداییش هیچ چیزی کم نذاشتم
چه جوری دلت اومد این طور ازم جداشی

یعنی دوسم نداشتی ...  یعنی دوسم نداشتی

منو تو با همدیگه خاطره هایی داشتیم
همیشه تو کوچه ها با هم قرار میذاشتیم
حالا تو اون کوچه ها منو تنها گذاشتی
یعنی دوسم نداشتی...

منو تو با همدیگه خاطره هایی داشتیم
همیشه تو کوچه ها با هم قرار می ذاشتیم
حالا تو اون کوچه ها منو تنها گذاشتی

یعنی دوسم نداشتی... یعنی دوسم نداشتی... یعنی

دوسم نداشتی...

 

************ Nice-Sms.iR ************* 


24- یادت رفت

اشک من باز دونه دونه
میریزه آروم رو گونه
از همون روزی که رفتی
دل من داره بهووووووووووووونه

یادت رفت اون همه قول و قرارا
یادت رفت اون همه خاطره ها رو
یادت رفت یکی اینجا به پات نشسته
جز تو به هیشکی دل نبسته
یادت رفت یااااااااااااااادت رفت

اشک من باز دونه دونه
میریزه آروم رو گونه
از همون روزی که رفتی
دل من داره بهووووووووووووونه

یادت رفت اون همه قول و قرارا
یادت رفت اون همه خاطره ها رو
یادت رفت یکی اینجا به پات نشسته
جز تو به هیشکی دل نبسته
یادت رفت یااااااااااااااادت رفت


************ Nice-Sms.iR ************* 


23- مکن ناز

عزیزم شیرینم مکن ناز
بیا باز با دلم تو بساز
میدونی که سخته انتظار
تو نذار بمونم بی قرار
میدونی بی تو من سردمه
گله از دل نه از دردم
عزیزم شیرینم مکن ناز
بیا باز با دلم تو بساز
میدونی که سخته انتظار
تو نذار بمونم بی قرار


  

************ Nice-Sms.iR *************
22- فقط تا 7 روز

خیلی دیر رسیدی ای دوست
هفت تا کفن پوسوندم
پیرهن سیاه تنت کن کن فقط یه استخونم
ببین چی کردی با این دل فکر کن فقط یه لحظه
نزار دیگه بیشتر از این تنم تو گور بلرزه

ازت یه خواهشی دارم زیر طابوتمو نگیر
وقتی که رفتم زیر خاک قبر منو بقل نگیر
حالا دیگه راحت راحتی هر کاری که میخوای بکن
منو به کی فروختی مفت برو واسه همون بمیر

حالا دیگه راحت راحتی هر کاری که میخوای بکن
منو به کی فروختی مفت برو واسه همون بمیر

فقط تا هفت روز سیاه تنت کن
شبای جمعه یادی از ما کن
عشقی که بردی باشه حلالت
عمری که بردی باشه حرومت

فقط بدون روز قیامت جلوی راه تو رو میگیرم
تقاس این عمری که از دست رفته رو ازت میگیرم

فقط بدون روز قیامت جلوی راه تو رو میگیرم
تقاس این عمری که از دست رفته رو ازت میگیرم


************ Nice-Sms.iR ************* 


21- نبض جسد

کی میگه مرده نفس نمیکشه
کی میگه نبض جسد نمیزنه
خوبه که چشاتو یک دم وا کنی
ببین اون مرده چغدر شکل منه

دیگه دارم میپوسم تو این کفن
روی زخمام تو دیگه نمک نزن
هی از این و اون نپرس مرده کیه
آره اون مرده منم جز من کیه

اشکی که هنوز تو چشامی
شعری که هنوز رو لبامی
بغضی که هنوز تو صدامی
جونی آآآآآآآآآآآآآآآآآآ
رفتی دیگه دارم میمیرم
ببین بی تو چغدر حقیرم
نرو اگه بری میمیرم
بمون بمون بموووووووووون

اشکی که هنوز تو چشامی
شعری که هنوز رو لبامی
بغضی که هنوز تو صدامی
جونی آآآآآآآآآآآآآآآآآآ
رفتی دیگه دارم میمیرم
ببین بی تو چغدر حقیرم
نرو اگه بری میمیرم
بمون بمون بموووووووووون


************ Nice-Sms.iR *************  


20- گریه هات دروغیه

یه عمر به پات سوختم و ساختم
یه عمر به پات هستیمو باختم
اما خیلی دیر دونستم
توی دلت جایی نداشتم

دیگه خیلی دیر اومدی
یکی دیگه تو قلبمه
جای تو رو گرفته و
دستاش توی دسته منه دسته منه دسته منه

اگه میگم دوست دارم دروغ میگم من دیگه دوست ندارم
یه روزی از همین روزا میاد که من میرم و تنهات میزارم

اون روزا که میخواستمت میخواستمت
دستات توی دست کی بود
گریه نکن که گریه هات دروغیه
من که ازت نمیگذرم نمیگذرم

یه عمر به پات سوختم و ساختم
یه عمر به پات هستیمو باختم
اما خیلی دیر دونستم
توی دلت جایی نداشتم

دیگه خیلی دیر اومدی
یکی دیگه تو قلبمه
جای تو رو گرفته و
دستاش توی دسته منه دسته منه دسته منه

اگه میگم دوست دارم دروغ میگم من دیگه دوست ندارم
یه روزی از همین روزا میاد که من میرم و تنهات میزارم

اون روزا که میخواستمت میخواستمت
دستات توی دست کی بود
گریه نکن که گریه هات دروغیه
من که ازت نمیگذرم نمیگذرم


************ Nice-Sms.iR ************* 


19- رو کی قسم میخوردی

بازم دارى مى بارى اى دل تنها
هیچى ازت نمونده
اى دل تنها

اون که رفته دیگه رفته بر نمى گرده
بسته چشم انتظارى ای دل تنها
اون که رفته دیگه رفته
بسه چشم انتظارى اى دل تنها

رو کى قسم مى خوردى اى دل تنها
واسیه کى میمردى
اى دل تنها
بشکنه این دستایى که نمک نداره
جواب خوبى بدیه
اى دل تنها

بشکنه این دستایى که نمک نداره
جواب خوبى بدیه اى دل تنها
بشکنه این دستایى که نمک نداره
جواب خوبى بدیه
اى دل تنها
اى دل تنها

بازم داری می باری
اى دل تنها
هیچى ازت نمونده
اى دل تنه

اون که رفته دیگه رفته بر نمى گرده
بسه چش انتظارى
اونکه رفته دیگه رفته بر نمى گرده
بسه چش انتظارى اى دل تنها


************ Nice-Sms.iR ************* 


18- دارم از دست میرم

آروم آروم
دارم از یادت میرم
عشق من کاری کن
دارم از دست میرم
من هنوز حاضرم
واسه تو بمیرم
اخه به عشقت اسیرم

آروم آروم
دارم از یادت میرم
عشق من کاری کن
دارم از دست میرم
من هنوز حاضرم
واسه تو بمیرم
اخه به عشقت اسیرم

کاش میشد یه دفعه
فقط یه دفعه
بگی دوستم داری
ازت چی کم میشه
سر تو رو شونم
حس کنم
یه دفعه

کاش میشد یه دفعه
فقط یه دفعه
بگی دوستم داری
ازت چی کم میشه
سر تو رو شونم
حس کنم
یه دفعه


************ Nice-Sms.iR ************* 


17- اشک منو در نیار

یه روز و روزگاری خیلی دوستت داشتم
گل عشقتو توی این دلم کاشتم
اما بعد یک عمر خون دل خوردن
فهمیدم توی دلت جایی نداشتم
میگفتی عشقت منم تویی پاره ی تنم
فکرشو نکن یه روزی ازت دل بکنم
عشق توور خواستم رو چشام گذاشتم
اما باز توی دلت جایی نداشتم

اشک منو در نیار
پا رو دل من نذار
قلب من واسه ی توئه
سر به سر من نذار
اشک منو در نیار
اشک منو در نیار

آخه هیچکی مثل تو حرفمو نمیخونه
اگه بری جای تو خالیه توی خونه
اشک منو در نیار
اشک منو در نیار

یه روز و روزگاری خیلی دوستت داشتم
گل عشقتو توی این دلم کاشتم
اما بعد یک عمر خون دل خوردن
فهمیدم توی دلت جایی نداشتم
میگفتی عشقت منم تویی پاره ی تنم
فکرشو نکن یه روزی ازت دل بکنم
عشق توور خواستم رو چشام گذاشتم
اما باز توی دلت جایی نداشتم

اشک منو در نیار
پا رو دل من نذار
قلب من واسه ی توئه
سر به سر من نذار
اشک منو در نیار
اشک منو در نیار

آخه هیچکی مثل تو حرفمو نمیخونه
اگه بری جای تو خالیه توی خونه
اشک منو در نیار
اشک منو در نیار


************ Nice-Sms.iR ************* 


16- من از خدامه 
 

به من نگاه کن
واسه یه لحظه
نگات به صدتا
آسمون میرزه
من از خدامه
بکشم نازتو
تا بشنوم یک
لحظه آوازتو

من از خدامه
من از خدامه

من از خدامه
بمونی کنارم
من که به جز تو
کسیو ندارم
من از خدامه
که نباشه دوری
فقط دلم میخواد
بگی چه جوری

من از خدامه
که یه روز دعامون
بره تو آسمون
پیش خدامون
به عشق اینکه
بعد اون همه درد
خدا یه بار
نگاهی هم به ما کرد

به من نگاه کن
واسه یه لحظه
نگات به صدتا
آسمون میرزه
من از خدامه
بکشم نازتو
تا بشنوم یک
لحظه آوازتو

من از خدامه
من از خدامه

من از خدامه
بمونی کنارم
من که به جز تو
کسیو ندارم
من از خدامه
که نباشه دوری
فقط دلم میخواد
بگی چه جوری

من از خدامه
که یه روز دعامون
بره تو آسمون
پیش خدامون
به عشق اینکه
بعد اون همه درد
خدا یه بار
نگاهی هم به ما کرد


************ Nice-Sms.iR ************* 


15- حال من خرابه

مثل تموم عالم، حال من خرابه خرابه خرابه
مثل تموم بخت ها، بخت منم تو خوابه تو خوابه تو خوابه
سنگ صبورم اینجا، طاقت غم نداره نداره نداره
طاقت اینکه پیشش، گر یه کنم نداره نداره نداره
حالی واسم نمونده، دنیا برام سرابه
داد می زنم که ساقی، می خونه بی شرابه

یادی نکردی از من، رسم رفاقت این نیست
اشکی برام نریختی، عشق و صداقت این نیست
دشمن راه دورم، درد دلم زیاده
جاده به جز جدایی، هیچی به من نداده
مثل تموم عالم، حال من خرابه خرابه خرابه
مثل تموم بخت ها، بخت منم تو خوابه تو خوابه تو خوابه


************ Nice-Sms.iR ************* 


14- زود رفتی گلم

تو یادگار من بودی افسوس که نیستی تو پیشم...
تو یادگار من بودی افسوس که نیستی تو پیشم
اینو بهت گفته بودم نباشی دیوونه میشم

زود رفتی گلم
رفتی داغت موند رو دلم
حیف بودی گلم
رفتی دردامو به کی بگم؟

زود رفتی گلم
رفتی داغت موند رو دلم
حیف بودی گلم
رفتی دردامو به کی بگم؟

تو یادگار من بودی افسوس که نیستی تو پیشم
اینو بهت گفته بودم نباشی دیوونه میشم

زود رفتی گلم
رفتی داغت موند رو دلم
حیف بودی گلم
رفتی دردامو به کی بگم؟

زود رفتی گلم
رفتی داغت موند رو دلم
حیف بودی گلم
رفتی دردامو به کی بگم؟


************ Nice-Sms.iR ************* 


13- مسافر

پشت سرم گریه نکن مسافرم مسافرم
اشکاتو هی هدر نده باید برم باید برم
جلوی راهمو نگیر نذار منم گریه کنم
صلاحمون اینه عزیز باید برم سفر کنم
طاقت اشکاتو ندارم تورو خدا نذار ببارم

خدا نخواست قسمت اینه که من تو رو تنها بذارم
تو رو خدا گریه نکن اینقدر نگو نرو نرو
بغضم داره میترکه اینقدر نگو نرو نرو
اینجوری بی تابی نکن الهی قربونت برم
خدا نگهدارت باشه باید برم باید برم


************ Nice-Sms.iR ************* 


12- نامسلمون

نمی دونم که چى شد
یهو شدى عزیزم
تا به خودم اومدم
دیدم برات میمیرم

حالا که عاشقت شدم
پشتمو خالى مى کنى
رفتى حالا حق دلو از کى باید بگیرم
حالا که زنده اى تنهام مى زارى

حالا که عاشقت شدم پشتمو خالى مى کنى
حالا که دیوونتم
تنهام مى زارى
اینه رسمش

مگه نا مسلمونى خدا ندارى
اینه رسمش
یه کمى که فکر کنى
مى بینى جز من کسى رو ندارى
اینه رسمش
اینه رسمش

نمى دنم که چى شد
یهو شدى عزیزم
تا به خودم اومد
دیدم برات میمیرم

حالا که عاشقت شدم
پشتمو خالى مى کنى
رفتى حالا حق دلو از کى باید بگیرم
حالا که دیوونتم
تنهام مى زارى
اینه رسمش

حالا که زنده اى تنهام مى زارى
اینه رسمش
مگه نا مسلمونى
خدا ندارى
اینه رسمش

یکمى که فکر کنى
میبنى جز من کسى رو ندارى
اینه رسمش
اینه رسمش


************ Nice-Sms.iR ************* 


11- هستی من

قلب منی
جون منی
عمر منی
هستیه من
همه کَس من
عشق منی

نمیزارم که حسودا بدزدنت
مگه میشه بی تو باشم
نفس منی

یادته بهت گفتم
اگه حسودا بزارن
میبرمت یه جایی
که ندونن کجایی
اخه تا کی جدایی
دوست دارم خدایی


نمی زارم یه غریبه
جام و تو قلم بگیره
دستای تو رو بگیره
اگه میخواد بگیره
خدا کنه بمیره
خدا کنه بمیره

قلب منی
جون منی
عمر منی
هستیه من
همه کَس من
عشق منی


نمیزارم که حسودا بدزدنت
مگه میشه بی تو باشم
نفس منی

یادته بهت گفتم
اگه حسودا بزارن
میبرمت یه جایی
که ندونن کجایی
اخه تا کی جدایی
دوست دارم خدایی


نمی زارم یه غریبه
جام و تو قلم بگیره
دستای تو رو بگیره
اگه میخواد بگیره
خدا کنه بمیره
خدا کنه بمیره


************ Nice-Sms.iR ************* 

 
10- تک پر

آی ادما گوش بکنید وصیت من
آی شمای که میگیرید رو دوشتون جنازه من
دستای منو از توی تابوت بیرون بذارید
تا که بدونن هیچی از این دنیا نبردم خالین این دستای من

تو رو خدا موهای منو شونه نکشید
تا که بدونن دست نوازش نکشیدن رو سر من
اگه کسی سراغمو ازتون گرفت
تو رو خدا نذارید بره اخه اونه قاتل من

بگید چشاش به در بود نیومدی سراغش
بگید به یاد تو بود نیومدی سراغش
بگید که تک پرت بود نیومدی سراغش
بگید که عاشقت مرد دیگه نیا سراغش


************ Nice-Sms.iR ************* 


9- تا کی باید

من خیلی غصه دارم هیچ مونسی ندارم
تو آسمون ستارس حتی اونم ندارم
من خیلی غصه دارم هیچ مونسی ندارم
تو آسمون ستارس حتی اونم ندارم
تا کی باید به دل بگم بساز بساز بسوز بسوز
تا کی باید به دل بگم که چشماتو به در بدوز
تا کی باید گریه کنم از دست کار روزگار
تا کی باید بباره چشمام مثله ابر بهار
کی می گه تنهایی سخت نیست
به خدا تنهایی سخته
الهی بی کس نشی به خدا بی کسی سخته
اینم از بخت بد ماست
راضیم هر چی خدا خواست
ای خدا برس به دادم
ای خدا تنهایی سخته
تا کی باید به دل بگم....


************ Nice-Sms.iR ************* 


8- لباس عروست

شنیدم عروسیته!
اون که دستاش تو دستاته کیته؟!

یعنی باور بکنم ، اون همه خاطره ها دروغی بود
این همه خوبی کردم خداییش کمت نبود؟
مگه کمت بود؟

مگه کمت بود؟
مگه کمت بود؟

مگه کمت بود؟
مگه کمت بود؟

مگه کمت بود؟

مگه کمت بود؟
مگه کمت بود؟

به خدا کمت بود!

لباس عروست رخت عزاته!

لباس عروست رخت عزاته
هرجا بری نفرین این دلم باهاته

لباس عروست رخت عزاته
هرجا بری نفرین این دلم باهاته

شنیدم عروسیته!
اون که دستاش تو دستاته کیته؟!

یعنی باور بکنم ، اون همه خاطره ها دروغی بود
این همه خوبی کردم خداییش کمت نبود؟
مگه کمت بود؟

مگه کمت بود؟
مگه کمت بود؟

مگه کمت بود؟ مگه کمت بود؟

مگه کمت بود؟

مگه کمت بود؟
مگه کمت بود؟

به خدا کمت بود!

لباس عروست رخت عزاته!

لباس عروست رخت عزاته
هرجا بری نفرین این دلم باهاته

لباس عروست رخت عزاته
هرجا بری نفرین این دلم باهاته


************ Nice-Sms.iR ************* 


7- واسه من سخته

گول قسماتو که خوردم تو عذابم میدی هی
میگی عاشق بودی کی میگی عاشق بودی کی
از من تو یادت نمونده دیگه حتی خاطرم
نذار از یادت برم نذار از یادت برم
مگه تو قول ندادی دیگه تنهام نذاری
خدا رو خوش نمی یاد اشکمو در بیاری
آخه طاقته منم یه روزی تموم میشه
ندونستم عمر من اینجوری حروم میشه
به خدا یه روز پشیمون می شی از کاری که کردی
اون روز که تنهایی و بی کس و پر دردی
برو اما خوب بدون چوب خدا صدا نداره
الهی یه روز بیاد نداشته باشی یه ستاره


************ Nice-Sms.iR ************* 


6- تقصیر تو نیست

عمری که نشستم پای تو مگه نه
این که دل رو گزاشتم واسه تو مگه نه
مگه نه اینکه واسه تو هیچی کم نزاشتم

تقصیر تو نیست اگه دل من دیگه شده وابسته به تو
اگه نبود دل من دلبسته به تو غم نداشتم غم نداشتم
برو ولی بدون هر جا که بری بازم حلالی

درسته که واست بازیچه بودم برو نازم حلالی
دعای من پشت سرت عزیزم حالا هر جا که هستی
ارزوی من خوشبختیه توئه برو نازم حلالی


************ Nice-Sms.iR ************* 


5- دلکم

غصه نخور ای دل بی کسم
گریه نکن گلم همه کسم
رسم دنیا بی وفاییه
دلکم دلکم دلکم

دل من بغضتو بشکن
غریبگی نکن با من
ببار مثل ابر بهار دل من

اونی که تو رو شکسته
خدا جوابشو میده
ببار مثل ابر بهار دلکم

غصه نخور ای دل بی کسم
گریه نکن گلم همه کسم
رسم دنیا بی وفاییه
دلکم دلکم دلکم

دل من بغضتو بشکن
غریبگی نکن با من
ببار مثل ابر بهار دل من

اونی که تو رو شکسته
خدا جوابشو میده
ببار مثل ابر بهار دلکم


************ Nice-Sms.iR ************* 


4- خدا نشناس


هر چی کشیدم دیگه بسه دیگه
دل شده از همه ی کارات خسته دیگه
غماتو تنهایی کشیدم رو دوشم
بدیات هرگز نمیشه فراموشم
برو اسممو دیگه روی لبت نیار
از چشام افتادی دیگه منو یادت نیار
دیگه دوست ندارم ازت بدم میاد
بودم از سرت زیاااااااااااااااد

[ali abdolmaleki ]
منم اون که با تو ساختش و باخت
اما افسوس نکردی احساس
اشک منو در میاری پا روی این دل میزاری
بسه دیگه خداااااااااا نشناس
قسم خوردی به اون خدا که نمیشی ازم جدا
آخه مگه تو خدا نداااااااااااااااری
واگزارت به خدا آی رفیق نیمه راه
الهی روز و شب بباریییییییییییی الهی روز و شب بباری

[dj surush ]
هر چی کشیدم دیگه بسه دیگه
دل شده از همه ی کارات خسته دیگه
غماتو تنهایی کشیدم رو دوشم
بدیات هرگز نمیشه فراموشم
برو اسممو دیگه روی لبت نیار
از چشام افتادی دیگه منو یادت نیار
دیگه دوست ندارم ازت بدم میاد
بودم از سرت زیاااااااااااااااد

[ali abdolmaleki ]
منم اون که با تو ساختش و باخت
اما افسوس نکردی احساس
اشک منو در میاری پا روی این دل میزاری
بسه دیگه خداااااااااا نشناس
قسم خوردی به اون خدا که نمیشی ازم جدا
آخه مگه تو خدا نداااااااااااااااری
واگزارت به خدا آی رفیق نیمه راه
الهی روز و شب ببارییییییییییی الهی روز و شب بباری


************ Nice-Sms.iR ************* 


3- چشمای من

چشمای من میل به گریه داره میخواد بباره
دل نمیدونی که چه حالی داره چه حالی داره
از در و دیوار واسه دل میباره خدا میباره

چشمای من میل به گریه داره میخواد بباره
دل نمیدونی که چه حالی داره چه حالی داره
غصه به جز گریه دوا نداره خدا نداره

زندگی آی زندگی خسته ام خسته ام
گوشه ی زندون غم دست و پا بسته ام

زندگی آی زندگی خسته ام خسته ام
گوشه ی زندون غم دست و پا بسته ام

هر چی تو دنیا غمه مال منه
روزی هزار بار دل من میشکنه
دل دیگه اون طاقتا رو نداره خدا نداره
پشت سر هم داره بد میاره خدا میاره
از در و دیوار واسه دل مباره خدا میباره

دل دیگه اون طاقتا رو نداره خدا نداره
پشت سر هم داره بد میاره خدا میاره
غصه به جز گریه دوا نداره خدا نداره

زندگی آی زندگی خسته ام خسته ام
گوشه ی زندون غم دست و پا بسته ام

زندگی آی زندگی خسته ام خسته ام
گوشه ی زندون غم دست و پا بسته ام


************ Nice-Sms.iR ************* 


2- اگه حسودا بزارن

اگه حسودا بزارن
میبرمت یه جایی
که ندونن کجایی
آخه تا کی جدایی
دوست دارم خدایی

نمیزارم یه غریبه
جامو تو قلبت بگیره
دستای تو رو بگیره
اگه بخواد بگیره خدا کنه بمیره

جونم واست بگه دیگه طاقت ندارم
جونم واست بگه دیگه راهی ندارم
دلو بگیر و ببر هر جایی که خواستی
جونم واست بگه تویی تنها ستارم

دوست دارم بدون تا وقتی زنده هستم
تا دنیا دنیاست به پای تو نشستم
نگو دوسم نداری میدونم دروغه
جونم واست بگه تویی تنها ستارم

اگه حسودا بزارن
میبرمت یه جایی
که ندونن کجایی
آخه تا کی جدایی
دوست دارم خدایی

نمیزارم یه غریبه
جامو تو قلبت بگیره
دستای تو رو بگیره
اگه بخواد بگیره خدا کنه بمیره

جونم واست بگه دیگه طاقت ندارم
جونم واست بگه دیگه راهی ندارم
دلو بگیر و ببر هر جایی که خواستی
جونم واست بگه تویی تنها ستارم

دوست دارم بدون تا وقتی زنده هستم
تا دنیا دنیاست به پای تو نشستم
نگو دوسم نداری میدونم دروغه
جونم واست بگه تویی تنها ستارم


************ Nice-Sms.iR ************* 

 

1- خدانگهدار

برای آخرین بار

خدا نگهدار

برو - ولی

خاطراتمو نگه دار

برو عزیز گریه نکن

دلم می گیره

فقط بدون اینجا یکی

برات می میره

بعد تو عشق

دیگه برای من حرومه

 برو - ولی

بدون دیگه عمرم تمومه

برو فقط

فکر نکنی کسی ندارم
هیچ موقع تنها نمی شم

خدا رو دارم


به تو می گم یه کلمه
دوستت دارم یه عالمه

برو حرفات تو گوشمه
برو یادت تو دلمه

توی چشام نگاه نکن

دست منو رها نکن
دیگه بسه گریه نکن
دیگه بسه گریه نکن

به تو می گم یه کلمه
دوستت دارم یه عالمه
برو حرفات تو گوشمه

توی چشمام نگاه نکن
دست منو رها نکن
دیگه بسه گریه نکن
دیگه بسه گریه نکن

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد