دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

شعر های کودکانه و اشعار مهدکودک و خردسالان جدید و کم یاب

شعر های کودکانه و اشعار مهدکودک و خردسالان جدید و کم یاب 

http://Nice-sms.blogsky.com/  

 

 

 

دویدم و دویدم
به یک اطو رسیدم

گفتم چه دم درازی
میای با من تو بازی


اطو دمش را تاب داد 
با دست به من جواب داد

خطر داره بازی با من
نشو تو هم بازی من


تنم همیشه داغه
یه چشم دارم چراغه


پیف می کنم پاف می کنم
پیرهنتو صاف می کنم


اگه به من یه روزی
دست بزنی می سوزی
 

بقیه در ادامه ی مطلب 

شعر های گوناگون با موضوعات متفاوت

 

 

شاعری گفت  کتاب
هست  یاری مهربان 

ساکت و خاموش
اما،خوش بیان
 
قصه ها دارد کتاب
قصه های ماندگار 

پندها دارد کتاب
از گذشته یادگار 

یار تنهایی ما
هست یاری مهربان 

حرف ها دارد ولی
ساکت است و بی زبان

 

 

زنگوله پا،کنار جو راه می ره
زیر درختهای هلو راه می ره

جست می زند روی دو پا
می زنه زیر شاخه ها

از رو درخت،چندتا هلو
گیر می کنه به شاخ او

باغ هلو که ساکته همیشه
پر از صدای حرف و خنده می شه

زنگوله پا،باغ را بهم می زنه
شده درختی که قدم می زنه
 

 

 

چوپونه کجاست؟
تو صحراست
مواظب گله هاست

گله باید چرا کنه
بع وبع و بع صدا کنه
یونجه و شبدر بخوره
علفهای تر بخوره

چوپون باید زرنگ باشه
قوی و اهل جنگ باشه

جنگ با کی؟ با گرگ ها
صدآفرین ماشالله
 

 

 

ما گلهای خندانیم فرزندان ایرانیم
خاک ایران زمین را بهتر زجان می دانیم

آباد باشی ای ایران آزاد باشی ای ایران
از ما فرزندان خود دلشاد باشی ای ایران

ما باید دانا باشیم هوشیاروبینا باشیم
از بهر حفظ ایران باید توانا باشیم

آباد باشی ای ایران آزاد باشی ای ایران
از ما فرزندان خود دلشاد باشی ای ایران  

 

منبع :‌WwW.NICE-SMS.IR

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد