دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

احمدی نژاد: ارتش ایران مردمی ترین و مقتدرترین ارتش دنیا است

احمدی نژاد: ارتش ایران مردمی ترین و مقتدرترین ارتش دنیا است 

http://Nice-sms.blogsky.com/   

 

رئیس جمهور گفت: امروز به لطف هوشمندی و مجاهده پیگیر رزمندگان ارتش، ارتش ما، مردمی ترین، مقتدرترین و عزیزترین ارتش دنیاست.

به گزارش ایلنا، محمود احمدی نژاد در مراسم روز ارتش در حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) افزود: روز ارتش سرافراز جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی فداکار و قهرمان را به همه نیروهای مسلح و ملت ایران و همه آزایخواهان و عدالت خواهان جهان صمیمانه تبریک عرض می کنم.

 

 

 

رئیس جمهور ادامه داد: ارتشی که تحت ولایت حرکت می کند در واقع تحت مدیریت و هدایت های الهی حرکت می کند و چنین ارتشی جند خدا و شکست ناپذیر است. رئیس جمهور در ادامه گفت:خدای بزرگ را سپاسگزاریم که در این32 سال ارتش و ارتشیان عزیز ما با بهره مندی و تبعیت از ولایت در عرصه های گوناگون موفق و سربلند بوده اند.

احمدی نژاد افزود: نقش ارتش و نیروی زمینی آن در دفاع از استقلال و عزت و سرافرازی ایران زمین ، کم نظیر است. وی با اشاره به نقش ارتش در دفاع مقدس گفت: دوران دفاع مقدس هم دوران بازیابی ارتش و بازیابی هویت آن و نمایش اصالت ها ، شجاعت ها و قهرمانی های ارتش بود.

رئیس جمهور افزود: خوشبختانه عناصر فداکار ارتش با استفاده از تجربیات دفاع مقدس و حوادث گوناگون و بسیار سنگینی که در سال های اخیر در منطقه ما گذشته است ، امروز به یک ارتش خودباور ، مقتدر ، مومن و شکست ناپذیر تبدیل شده است.

رئیس جمهور در ادامه سخنانش در مراسم روز ارتش در حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) گفت: امروز مأموریت و مسئولیت ملت و نیروهای مسلح ما مضاعف است. احمدی نژاد افزود: دشمن شکست خورده در عرصه های منطق، فرهنگ و اندیشه های انسانی و الهی با فریبکاری و تکیه بر زور به میدان آمده است تا معادلات منطقه ای و جهانی را به نفع منافع نامشروع قلیلی سرمایه دار بی فرهنگ بر هم زند.

رئیس جمهور گفت: دشمن در تلاش است تا تمایلات، خیزش ها و مطالبات عدالت طلبانه ملت ها را یا سرکوب و یا با فریبکاری به نفع خود مصادره کند. احمدی نژاد با اشاره به رفتارهای متناقض و سرشار از تزویر مستکبران افزود: مستکبران حدود ده سال قبل با طراحی سناریویی از پیش طراحی شده، شیطنت آمیز و فریبکارانه بهانه ای ایجاد و لشکرکشی کردند تا قلب سیاست، اقتصاد و فرهنگ جهان یعنی منطقه ما را تصرف کنند. 

 

بقیه در ادامه ی مطلب

 

رئیس جمهور با اشاره به اهداف دو گانه این سناریو اضافه کرد: هدف نخست آنان مهار کردن امواج بیداری آفرین انقلاب اسلامی ناشی از حرکت، ایستادگی، فریادهای حق طلبانه، دلسوزی ها و فداکاری های ملت ایران بود.

احمدی نژاد گفت: هدف دوم آنان نیز نجات نظام و اقتصاد سرمایه داری و سرمایه سالاری در آستانه موت بود که باز هم با بیداری و هوشیاری ملت ایران و همبستگی ملت ها این طراحی شیطانی در هم شکست.

رییس جمهور در ادامه سخنان خود در مراسم روز ارتش در حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) گفت: من از همه فرماندهان، تلاش گران، درجه داران، افسران و سربازان ارتش که با ایمان به خدا، عشق به میهن و در پیروی از ولایت، برای سرافرازی فرهنگ و آیین ما و آرمان ها و اعتقادات ما، اسلام ناب و صیانت از تمامیت ایران ایستاده اند و تلاش می کنند، صمیمانه تشکر می کنم.

احمدی نژاد افزود: از همه کسانی که برای خودکفایی و ارتقای توانمندی های ارتش چه در بعد آموزشی و توانمندی های فردی و تاکتیکی و تکنیکی و چه در عرصه های توانمندی دفاعی مجاهدت می کنند، صمیمانه تشکر می کنم.

رییس جمهور گفت:‌ با افتخار اعلام می کنیم که امروز نیروهای مسلح و ارتش قهرمان ما همه نیازهای دفاعی خود را با اندیشه و ابتکار و تلاش خستگی ناپذیر تامین می کند و بر عظمت ارتش و نیروهای مسلح می افزاید.

وی ادامه داد: امروز عامل و منشاء اقتدار ملت ها اتکا به ایمان و توانمندی های درونی و نیز خودباوری و استفاده از موجودیت و استعدادهای خدادادی و سرزمینی است. رئیس جمهور گفت: ملتی که استعدادها و توانمندی های خود را بشناسد و با ایمان به خدا و باور و اعتماد به توانمندی های خود حرکت کند، صاحب اقتدار شکست ناپذیر خواهد شد.

احمدی نژاد عامل دوم اقتدار را استفاده از فرصت ها و حضور مقتدرانه در عرصه های منطقه ای و بین المللی دانست و گفت: ملتی که بنشیند تا دیگران برای او تصمیم بگیرند و سیاست های بین المللی را تنظیم کنند و او تحت مدیریت دیگران حرکت کند، طعم عزت و اقتدار را نخواهد چشید.

رئیس جمهور در ادامه سخنانش در مراسم روز ارتش در حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) گفت: طراحی دشمن ایجاد جنگ میان ملت ها و دولت هاست و او می خواهد تنش ایرانی - عربی و شیعه و سنی درست کند و این ها همه ساخته و پرداخته آمریکا و متحدان اوست.

احمدی نژاد افزود: ملت ایران و قوای مسلح ایران ضامن امنیت، عزت، دوستی و صلح و برادری ملت های منطقه و همه ملت های عالم است. رئیس جمهور ادامه داد: ملت و دولت ایران و حاکمیت ایران دوست صمیمی همه ملت ها، خواهان اعتلا و پیشرفت و عزت همه ملت ها به ویژه ملت های منطقه است.

احمدی نژاد گفت: منطقه امن در گرو همکاری و همدلی و همراهی صادقانه همه دولت ها و ملت هاست. رئیس جمهور افزود: من مطمئنم این بار نیز با هوشیاری ملت ها و سیاستمداران و دلسوزان و انشاءالله همراهی دولت ها با ملت ها توطئه جدید مستکبران هم نقش بر آب خواهد شد.

احمدی نژاد ادامه داد: من یقین دارم سردمداران صهیونیستی حاکم بر آمریکا که به دنبال نجات رژیم صهیونیستی هستند این بار نیز شکست خواهند خورد. رئیس جمهور گفت: دوره تاریخی صهیونیسم و سرمایه داری ظالم و ضد انسانی به پایان رسیده است و این فریبکاری ها، دخالت ها و برخوردهای دوگانه و زورگویی ها و تحمیل ها آنها را نجات نخواهد داد.

احمدی نژاد گفت: آنها به دنبال تثبیت و نجات رژیم صهیونیستی به عنوان پایگاه مهم سردمداران استکبار در منطقه ما هستند اما بدانند به فضل الهی طراحی های آنها جز ذلت و جز خذلان و جز بی آبرویی و شکست برای آنها نتیجه ای نخواهد داشت.

رئیس جمهور افزود: گفتند به دنبال خاورمیانه جدیدند؛ من باز هم تکرار می کنم بله ملت های منطقه هم به دنبال خاورمیانه جدیدند و ملت های دنیا همه به دنبال جهان جدید هستند اما خاورمیانه جدید و جهان جدید بدون حضور سلطه آمریکا و بدون حضور رژیم جعلی و جنایتکار صهیونیستی به فضل الهی محقق خواهد شد و دشمنان ملت ها راهی جز پذیرش شکست خود و عزت ملت ها نخواهند داشت.

رئیس جمهور در پایان با تبریک مجدد روز ارتش و نیروی زمینی ارتش گفت: نیروهایی که تحت امر ولایت هستند در واقع تحت مدیریت امام عصر(عج) قرار دارند و کسی که تحت مدیریت انسان کامل است در واقع تحت مدیریت خدا و شکست ناپذیر است.  

 

منبع : http://nice-sms.blogsky.com/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد