دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

وقتی ناجوانمردانه استیل‌آذین را بردید یاد دربی نیفتادی

وقتی ناجوانمردانه استیل‌آذین را بردید یاد دربی نیفتادی 

http://Nice-sms.blogsky.com/   

 

آقای حیدری! وقتی ناجوانمردانه استیل‌آذین را بردید یاد دربی نیفتادی؟
خبرگزاری فارس: مهاجم استقلال با اشاره به اتفاقات دیدار پرسپولیس و استیل‌‌آذین خطاب به مدافع سرخپوشان گفت: آقای حیدری آن روز که از استقلال انتقاد می‌کردید یادتان هست؟

 

 

 

آرش برهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص آخرین شرایط استقلال قبل از دیدار روز سه شنبه با پاختاکور اظهار داشت: شرایط خوبی داریم و در یکی دو روز گذشته پس از دیدار با راه آهن تمرینات سبکی را پشت سر گذاشتیم. پاختاکور تیم بسیار خوبی است و در تهران هم بازی قابل قبولی به نمایش گذاشت. آنها 4 گل از ما دریافت کردند اما 2 گل هم زدند.

وی تاکید کرد: همه تیم‌هایی که به ازبکستان رفته‌اند دچار مشکل شده‌اند و نتوانستند امتیاز لازم را بگیرند. در تاشکند کار بسیار سختی داریم و حتی شنیده‌ام که روز بازی هوای این شهر بارانی خواهد بود. این تیم در زمین خودش کاملا متفاوت بازی خواهد کرد و باید بیشتر تلاش کنیم تا با گرفتن هر 3 امتیاز صعود‌مان را به مرحله بعد مسابقات قطعی کنیم.

برهانی در ادامه در خصوص دیدار پرسپولیس و استیل آذین و حاشیه‌های پایان این بازی اظهار داشت: هواداران پرسپولیس و علی دایی برای من بسیار قابل احترام هستند و با سرمربی این تیم رابطه صمیمانه‌ای دارم و روی صحبتم با سپهر حیدری است که او را به عنوان دوست صمیمی قبول دارم. آقای حیدری آن روز که از استقلال در دربی 70 انتقاد می‌کردید یادتان هست؟ دیدی وقتی تیم تحت فشار باشد برای حفظ نتیجه‌ تمام تلاش خود را انجام می‌دهد؟

مهاجم استقلال اضافه کرد: آقای حیدری، به خاطر بازی جوانمردانه و تحت فشار بودن آن گونه به پیروزی رسیدید و کاری غیر از قوانین بازی جوانمردانه انجام دادید که بسیار علنی بود و حالا اسمش را فوتبال حرفه‌ای گذاشتید. این حرف‌ها را گفتم تا به برخی دوستان خوبم در پرسپولیس اشاره کنم که وقتی استقلال در دربی 70 از گل خود محاظت می‌کرد همه گونه اتهام را پس از بازی به ما زدند در حالی که برای تیم استقلال، پیروزی مهم بود و ما این کار را به نحو احسن انجام دادیم.

برهانی در پایان به فارس گفت: باز هم تاکید می‌کنم که قصدم توهین به هیچ کسی نیست و پرسپولیسی‌ها دوستان صمیمی من هستند اما خواستم یادشان بیندازم که در چنین شرایطی ما را متهم نکنند.  

 

محصولات پر فروش امروز  

 

 معجزه ای در افزایش قد |  دستبند ماه تولد آذر   | سامورایی  | CHANEL ساعت  

 ویندوز سه بعدی  |  پودر سفید کننده دندان  |  شال عشق  |  شمع جادویی  

 ساعت بدون عقربه  | ترانه های شاد |  گردنبند متولدین آبان |  گردنبند متولدین دی  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد