دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

اس ام اس های عاشقانه و عارفانه ی محبت آمیز | اس ام اس عاشقانه

 اس ام اس های عاشقانه و عارفانه ی محبت آمیز | اس ام اس عاشقانه

http://Nice-sms.blogsky.com  

  

 

توی دادگاه عشق، منو محکومم کن / منو از دوست داشتن هر چی عشقه محرومم کن / حبس ابد ببر برام، هر چی بگی من حاضرم / به خاطر دوست داشتنت، تا چوبه دار هم برم

  

************ Nice-Sms.iR ************* 

جان غمگین، تن سوزان، دل شیدا دارم / آنچه شایسته ی عشق است مهیا دارم / سوز دل، خون جگر، آتش غم، درد فراق / چه بلاها که ز عشقت من تنها دارم

  

 ************ Nice-Sms.iR *************

خیلی وقته چشمهایم از فکر تو بارانیست / سال هاست دریای دلم از عشق تو طوفانیست / دیگر کاسه ی صبرم شده لبریز از درد بی تو بودن / خدایا انتظار دیدن یار چقدر طولانیست

  

 ************ Nice-Sms.iR *************

در این زمانه در هر کس دل نیست / کاسه ی سفالی محبت ها از گل نیست / نمیدانستم جنس دل ها تمام از سنگ است / واسه قلب شیشه ای جایی در این منزل نیست

  

 ************ Nice-Sms.iR *************

شبی نیست که آهم به ثریا نرسد / از چشم ترم آب به دریا نرسد / میمیرم از این غصه که آیا روزی / دیدار به دیدار رسد یا نرسد

 

************ Nice-Sms.iR ************* 

 

گاهی نفس به تیزی شمشیر میشود / از هر چه زندگیست دلت سیر میشود / گویی به خواب بود جوانیمان گذشت / اغلب چه زود فرصتمان دیر میشود

  

 ************ Nice-Sms.iR *************

میزند فقط به یاد عشقت این نبض / جز تو من به کسی نگفته بودم این رمز! / اگر بری سفر به پای تو کنم صبر / تا چمن به زیر پای من شود سبز

  

************ Nice-Sms.iR ************* 

نمیدونم طالعم را کی نوشته / شدم از آتش عشقت برشته / فقط در قلب من جای تو باشد / کمی هم جای ناهیدو فرشته!!! 

  

منبع بهترین اس ام اس های عاشقانه : http://nice-sms.blogsky.com 

برچسب ها :‌ اس ام اس های عشقولانه ی جدید - اس ام اس خداحافظی - اس ام اس رفتن - اس ام اس واسه جدایی - اس ام اس ابراز عشق - اس ام اس احساسی و حسی - اس ام اس واسه دوستی - اس ام اس ابراز علاقه - اس ام اس دوستی - اس ام اس عشقولانه واسه عشقم - بیا تو اس ام اس

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد