دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

اس ام اس سرکاری جدید 22 فروردین | اس ام اس خنده دار

اس ام اس سرکاری جدید 22 فروردین | اس ام اس خنده دار 

http://Nice-sms.blogsky.com/  

 

 

بدجورى تو دلم نشستى،
پاشو درست بشین


 ************ Nice-Sms.iR *************


برای اینکه اومدی سمت گوشی دست خالی برنگردی "صلوات"

 

************ Nice-Sms.iR *************


مثل سنگ توالت صاف و بی شیله پیله باش تا مردم هرچی تو دلشونه برات خالی کنن ...

 

************ Nice-Sms.iR *************


هیچکس تنها نیست
.
.
.
.
ارواح عمّت 
 

بقیه در ادامه ی مطلب

سلام شنیدم با کلاس شدی حموم نمیری قرص چرک خشکن می خوری

 

************ Nice-Sms.iR *************


اگه دیدى دنیا برات غیر قابل تحمله؛ یه زنگ به من بزن
.
.
.
تا یه طناب دار برات بفرستم !

 

 ************ Nice-Sms.iR *************


بیا منو بو کن
تا از انسانیت بویی ببری

 

************ Nice-Sms.iR *************


بیا به آرامش فکر کنیم. به زندگی ، به عشق ، به زیبایی ، به بهشت ، به جهنم ، به درک. به توچه ، به من چه! برو اعصاب ندارم. 

 

************ Nice-Sms.iR *************


لقمان هر وقت دلش میگرفت با خرش حرف میزد ...
کجایى که دلم خیلى گرفته

 

 ************ Nice-Sms.iR *************


هیچ چیزى براى من لذتبخش تر از این نیست که من برات پیام بدم و تو مثل خر کیف کنى

 

 ************ Nice-Sms.iR *************


اگر فکر میکنى خیلى تنهایى... اگه فکر میکنى کسى دوستت نداره... اگه فکر میکنى کسى به یادت نیست...
خیلى بیجا میکنى؛ پس ما اینجا هویجیم؟

 

************ Nice-Sms.iR ************* 


تبریک میگم
امروز، روز مزخرف ترین دوست دنیاست، تو هم مثل من این sms رو به مزخرف ترین دوستت بفرست و بهش تبریک بگو

 

************ Nice-Sms.iR ************* 


گر به تو افتاد نظر، چهره به چهره، رو به رو... پا به فرار مینهم، کوچه به کوچه، کو به کو

 

************ Nice-Sms.iR *************


نگاهت مهربونه نازنینم / ابروهات کمونه نازنینم
بکش بالا که بردی آبرومو / دماغت آویزونه نازنینم !

 

************ Nice-Sms.iR *************


اگر یک روز فروختمت، بدون من آدم فروش نیستم، گوسفند فروشم

 

************ Nice-Sms.iR *************


مثل شقایق زندگی کن کوتاه اما زیبا ، مثل پرستو کوچ کن اما هدفمند ، مثل پروانه بمیر دردناک اما با عشق ، مثل گوسفند بع بع کن بلند اما شمرده و خوانا.

 

************ Nice-Sms.iR *************


کسی از خود نمی پرسد و ما نیز از خود نمی پرسیم و ما جوابی در پاسخ به آنها نخواهیم داشت ، که چرا ؟ واقعا چرا ؟ پلنگ صورتی با اینکه لخت بود ولی چیزی ازش معلوم نبود !

 

************ Nice-Sms.iR *************


اگه تا آخر این sms رو بخونی تبدیل به یه طاووس میشی!
.
.
.
اجی مجی لاترجی
.
.
.
حالا ناراحت نشو،اگه طاووس نشدی،خر که شدی!

 

************ Nice-Sms.iR *************


برای خوشبخت بودن، به هیچ چیز نیاز نیست جز به نفهمیدن!
پس تا می توانی خر باش تا خوش باشی

 

************ Nice-Sms.iR ************* 


عر عر عر
به من میگن خر
یه عمره که خر هستم
همیشه باربر هستم
خرى که میگن من هستم
گوشى موبایل به دستم
در حال خوندن هستم 

 

نظر یادتون نره

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد