دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

اس ام اس های ارسالی شما دوستان | اواخر فروردین

اس ام اس های ارسالی شما دوستان جدید و داغ

http://Nice-sms.blogsky.com/   

 

 

 

۹۸۹۳۹۹۵۹xx00

Angah ke doost dary hamvare kasy be yadat bashad be yade man bash

ke man hamishe be yade toam. Az tarafe behtarin doste shoma:

“KHODA” Sooreye baghare aye’152.

( saber)

 

************ Nice-Sms.iR *************  

98939871xx62

بهارت بی گل و بلبل نباشد،نگاهت خالی ازسنبل نباشد،

به گلزارمحبت تاقیامت،خودت گل باش وعمرت گل نباشد.

 

************ Nice-Sms.iR *************  

۹۸۹۳۹۸۲۱xx83

من این شب زنده دارى، دوست دارم

پریشان روزگارى،دوست دارم

 

************ Nice-Sms.iR *************  

۹۸۹۳۹۸۲۱xx83

تو زیبا نیستى ، من کلک زیبا آفرین دارم

 

************ Nice-Sms.iR *************  

۹۸۹۳۹۴۴۹xx78

درکودکى آنقدرمهربان بودم که به گلها ى فرش هم آب میدادم

خاطرات یک شاشو !

 

************ Nice-Sms.iR *************  

۹۸۹۳۸۳۶۶xx64

دنیا انجوریه دیگه اگه گریه کنی میگن کم اوردی

اگه بخندی میگن دیوونست

اگه دل ببندی تنهات میزارن

اگه عاشق بشی دلتو میشکنن

با این حال باید لحظه ای را گریست دمی را خندید

ساعتی را دل بست و عمری عاشقانه زیست

 

************ Nice-Sms.iR *************  

۹۸۹۳۸۳۱۸xx65

ترسم آن روز بیایى که نباشد جسدم/ کوزه گر کوزه بسازد زخاک جسدم

لب آن کوزه بسازد زخاک لب من/ بى خبرلب بگذارى به لبان جسدم .

 

************ Nice-Sms.iR *************  

۹۸۹۳۸۳۱۸xx65

چه کاغذ ها که سپیدی دلشان از نام تو سیاه شد،

از دل تنگی هایم، از احساسم، هزاران هزار صفحه کاغذ سیاه شدند،

کاغذ ها عاشق شدند 
ولی تو . . .

Morvarid

 

************ Nice-Sms.iR *************  

98938318xx65

مترسک:گندم تو شاهدباش که مرابرای ترساندن آفریدن!

اما من تشنه عشق پرنده ای بودم که سهمش از من گرسنگی بود.

 

************ Nice-Sms.iR *************  

۹۸۹۳۸۳۱۸xx65

این عشق برای من هیچ نداشت؛

اما اشک های هر شبم باغبان خوبی بود، برای گلهای بالشم…

 

************ Nice-Sms.iR *************  

۹۸۹۳۷۸۹۷xx09

روزمرگم هرکه شیون کند،از دور و برم دور کنید/همه را،مست و خراب ازمی انگورکنید

مزد غسال مرا سیر شرابش بدهید/ مست ومست ازهمه جا،حال خرابش بدهید

بر مزارم مگذار ید بیاید،واعظ/ پیرمیخانه بخواندغزلی،ازحافظ

جای تلقین به بالای سرم،دف بزنید/شاهدی رقص کند،جمله شماکف بزنید

روزمرگم،وسطه سینه من چاک زنید/ اندرون دل من،یک قلمه،تاک زنید

روی قبرم بنویسیدکه وفادار برفت/آن جگر سوخته هم،خسته ازاین دار برفت…

 

************ Nice-Sms.iR *************  

۹۸۹۳۷۶۹۷xx82

سلام به گل همیشه بهارم سه مطلب دارم

ای زیبا نگارم اول زیر پاهایت جان سپارم

دوم در این دنیا فقط تو رودارم

سوم تا اخر عمر دوست دارم

 

 ************ Nice-Sms.iR ************* 

۹۸۹۳۷۶۹۷xx82

پس از اجرا کردن طرح هدفمندکردن یارانه ها

یارانه نمازجماعت هم برداشته شد !

از این پس خود نمازگذار باید حمد و سوره را بخواند !

 

************ Nice-Sms.iR *************  

۹۸۹۳۷۶۹۷xx82

هه هه هه…

این اس ام اس نیست،من موبایلتم !

خواستم بگم خفه شدم من و از جیبت در بیار یه کم هوا بخورم !

 

************ Nice-Sms.iR *************  

۹۸۹۳۷۶۹۷xx82

میدونی چرابرات SMSمیفرستم؟

چون این طوری برای ۱ثانیه اسمم می افته رو گوشیت و تو

۱ثانیه به من فکرمیکنی واین یک ثانیه برام یک دنیا ارزش داره

 

************ Nice-Sms.iR *************  

۹۸۹۳۷۶۹۷xx82

سوال کنکور غضنفر اینا :

۱۲۴۰۰۰ پیامبر را نام برده ، با رسم شکل توضیح دهید؟ (۲۵ % )

(مرضیه آیین فر ازساری)
 

برچسب ها : اس ام اس های ارسالی جدیدترین و نابترین جوک ها راد اس ام اس سایت اس ام اس سایت تخصصی اس ام اس سایت مسیج سایت پیامک شماره ارسال اس ام اس شهر اس ام اس مرکز اس ام اس مرکز اس ام اس ایران مسیج ارسالی مسیج ایران مسیج های ایرانی منبع اس ام اس نابترین اس ام اس های ارسالی وبلاگ اس ام اس وبلاگ مسیج وبلاگ پیامک پیامک ارسالی پیامک ایران

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد