دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

اس ام اس بوسه سری جدید | اس ام اس بوسه اردیبهشت ۹۰

 

 

اندکی عاشقانه تر زیر این باران بمان
ابر را بوسیده ام تا بوسه بارانت کند . . .

 

************ WwW.Nice-SMS.IR ************* 


 غمگین تر از همیشه تو ا بوس میکنم

این لحظه را به عشق شما بوس میکنم

اینقدر عاشقانه دلم تنگ میشود

 گاهی تو را شبیه خدا بوس میکنم

 

************ WwW.Nice-SMS.IR ************* 

"گفته بودی که شوم مست و دو بوست بدهم"

 زیر پل ماچ به آن لپ ملوست بدهم

آتش دیر مغان شعله کشد از لب تو

گرچه جزغاله شوم یکسره بوست بدهم

  

************ WwW.Nice-SMS.IR ************* 


نیست در این گفته من سوسه ای                  گر تو به من قرض دهی بوسه ای
بوسهء دیگر سر آن مینهم                             لحظه دیگر به تو پس میدهم


************ WwW.Nice-SMS.IR *************


گفته بودم که اگر بوسه دهی،توبه کنم

که دگر باره ازین خطاها نکنم

بوسه دادی،چو برخواست لبت از لب من

توبه کردم که دگر توبه ی  بیجا نکنم


************ WwW.Nice-SMS.IR ************* 

بوسیدن قول ماندن نیست شروع با هم بودنه

درک و هم را فهمیدن و حس به هم رسیدنه . . .

 

************ WwW.Nice-SMS.IR ************* 

 

لبهای مرا از همه استثنا کن

یک بوس خصوصی به لبم اهدا کن !

 

************ WwW.Nice-SMS.IR ************* 

 دیگه بوسه قدقن

 ماچ و عشوه قدغن

 توی عمق فاجعه

رفتن بی جا قدغن

جمع دو تایی ما

باشه به هر جا قدغن

 

************ WwW.Nice-SMS.IR ************* 


بوسه اسم است، چون عمومی است.

 فعل است، چون هم لازم است هم متعدی .

 حرف تعجب است، چون اگر ناگهانی باشد طرف مقابل را مات و مهبوت میکند.

 ضمیر است، چون از قید انسان خارج نیست .

حرف ربط است، چون 2 نفر را به هم متصل میکند.

 

************ WwW.Nice-SMS.IR ************* 


عجب لبی ! شکرستان که گفته اند ، اینست

چه بوسه ! قند فراوان که گفته اند اینست

به بوسه حکم وصال مرا  امضا کن

که آن نگین سلیمان که گفته اند اینست

 

************ WwW.Nice-SMS.IR ************* 

شرابی از لبت در جام کردی

مرا با بوسه شیرین کام کردی

دلم آهوی وحشی بود و او را

ندانم با چه افسون رام کردی

 

************ WwW.Nice-SMS.IR ************* 

تا کی به نگاه تو دلم خوش باشد

با بوسه ی عکست نگهم خوش باشد

من می روم و یکسره می می نوشم

بگذار که ساعتی دلم خوش باشد


************ WwW.Nice-SMS.IR *************


آنقدر بوسیدمش تا خسته شد

خسته از بوسیدن پیوسته شد

خواست تا لب بر شکوه وا کند

لب نهادم بر لبش تا بسته شد


************ WwW.Nice-SMS.IR ************* 

یک بوســـــــه ز تو خواســتم و شش دادی

شاگــــــرد که بــودی که چنین اســـــــتادی

خوبـــــی و کـــــــرم را چـــو نکو بنیــــــــادی

ای دنیــــــــــــــا را ز تو هـــــــــــــــــزار آزادی

 

************ WwW.Nice-SMS.IR *************
 
به چیـن زلف تـوشا نه کشیــدم

دمادم ازرخ تــو بــوســه چیدم
 
 من از بــــاغ رخـت صـــد لالـه چیـــد م

تو خواب بودی و من سرمست زعشقت

 

************ WwW.Nice-SMS.IR ************* 

ای وای نکنه عاشقی هامون دروغکی باشه
من دوست ندارم بوسه هامون یواشکی باشه

 

************ WwW.Nice-SMS.IR *************

 

دلم کرده هوایت نازنینم

فدای بوسه هایت ! نازنینم

تمام صورتت پنکیک پوش است

بگو بوسم کجایت نازنینم

 

************ WwW.Nice-SMS.IR ************* 

ای عشق کجاست دیده ی دیدن تو

در باور کیست حس فهمیدن تو

عمری طلبیدیم و نشد قسمت ما

یک لحظه مجال لب بوسیدن تو

 

 ************ WwW.Nice-SMS.IR *************


بوسه بر عکست زنم ترسم که قابش بشکند / قاب عکس توست اما شیشه ی عمرمن است

بوسه بر مویت زنم ترسم که تارش بشکند / تارموی توست اما ریشه ی عمر من است . . .

 

************ WwW.Nice-SMS.IR ************* 

امیدوارم تو خونه پماد سوختگی داشته باشی چون برات یه بوس داغ فرستادم !
 

 منبع : wWw.Nice-SMS.ir  

 فروش بهترین لوازم زینتی و فروشگاه بزرگ ایران   

  

 برچسب ها : اس ام اس خنده دار بوسه, اس ام اس سرکاری بوسه, اس ام اس با موضوع بوس , اس ام اس با موضوع بوسه , اس ام اس برای بوس , اس ام اس بوس , اس ام اس بوسه , اس ام اس جدید بوسه , انواع اس ام اس بوس , بوسه عاشقانه , بوسه های داغ عاشقانه , بوسه های عاشقانه , جدیدترین اس ام اس ها در مورد بوسه , جملاتی در مورد بوس , متن در مورد بوسه , مسیج با موضوع بوس , مسیج بوسه , پیامک با موضوع بوس , پیامک بوس , پیامک بوسه , پیامک جدید بوسه,شعر بوسه, شعر بوسیدن, شعر میبوسمت, متن میبوسمت, اس ام اس می بوسمت


فروش محصولات لوکس ایران و جهان 

  معجزه ای در افزایش قد   ملودی   دفتر خاطرات قفل دار  ساعت بدون عقربه  

 تقویت امواج مغز + کتاب خواب   سفید کننده زیر بغل   CHANEL ساعت   عینک 3 بعدی 

 نیم ست گل رز   تست حافظه   جاکفشی جادویی   تی شرت عشق   

 لاغری در 10 دقیقه   عینک Ray.Ban (فرم نقره ای )   دستبند jojo   ساعت سامورایی 

 کبریت دائمی  BOSS ساعت  تیشرت ماه تولد شما  آموزش زبان انگلیسی در خواب

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد