دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

شعر طنز عاشقانه اس ام اسی | جدید جدید جدید و توپ

اشعار و رباعی های طنز  اس ام اسی عاشقانه

 

حسی دارم اگر بدانی بد نیست / شعری گفتم تو هم بخوانی بد نیست
الان خیلی دلم برایت تنگ است / در هر صورت خبررسانی بد نیست.

 

 ************ WwW.Nice-SMS.IR *************  

بی رویت آیینه کدر خواهد شد / آهم در شهر منتشر خواهد شد
چون بمبی ساعتی دلم در سینه / با تاخیر تو منفجر خواهد شد

 

 ************ WwW.Nice-SMS.IR *************  

با روی گشاده خلق تنگ آمده ای / آهوی رسیده چون پلنگ آمده ای
آن روسری سپید می دانی چیست؟ / با پرچم آشتی به جنگ آمده ای

 

 ************ WwW.Nice-SMS.IR *************  

بسیار تماشایی و آراسته ای / از رونق ماه آسمان کاسته ای
انگار نه انگار که مارا دیدی / از روی کدام دنده برخاسته ای؟

 

 ************ WwW.Nice-SMS.IR *************  

با آمدنت بهار پیدا شده است / خورشید میان خانه پیدا شده است
ما نیم نظر چشم به هم دوخته ایم / یک لحظه ی شاعرانه پیدا شده است

 

 ************ WwW.Nice-SMS.IR *************  

این قدر خیال های بیهوده نباف / ماییم و دو خط رباعی و یک دل صاف
در آیینه دلم بجز عکس تو نیست / شک داری اگر بیا دلم را بشکاف.

 

 ************ WwW.Nice-SMS.IR *************  

با اینکه لب از کلام بستید شما / ساکت سرجایتان نشستید شما
امواج نگاهتان دلم را لرزاند / اصلا نکند زلزله هستید شما؟

 

 ************ WwW.Nice-SMS.IR *************  

چون کودک بی اراده راه افتادم / با پای نگاه درگناه افتادم
از گونه به سمت چانه ات لغزیدم / از چاله درآمدم به چاه افتادم.

 

 ************ WwW.Nice-SMS.IR *************  

خورشیدی و گرمای محبت بر دست / با آمدن تو ماه چشمم را بست
با سرعت نور سمت تو می آیم / وقتی که چراع چشم هایت سبز است.

 

 ************ WwW.Nice-SMS.IR *************  

از روزی که یکی دلم را برده / تب دارم مثل طفل سرماخورده
گفتارم شعر ، شعرهایم هذیان / دکتر جان بنده زنده ام یا مرده؟

 

 ************ WwW.Nice-SMS.IR *************  

هرچند کسی میان ما حایل نیست / اما نگهت به سوی من مایل نیست
گفتم قسمت دهم ولی می گویند / چشم تو به هیچ مذهبی مایل نیست

 

 ************ WwW.Nice-SMS.IR *************  

با زیر مخالفی بگو بم بشوم / لبخند بزن مقابلت خم بشوم
تو یک کلمه بگو که حوای منی / من امضا می دهم که آدم بشوم.

 

 ************ WwW.Nice-SMS.IR *************  

این هم چند تا رباعی کمی جدی عاشقانه 

ای دل ، دل سودازده سامانم کو؟ / ای کالبد تهی شده جانم کو؟
امروز که از همیشه مشتاق ترم / ای خانه ی سوت و کور مهمانم کو؟

 

 ************ WwW.Nice-SMS.IR *************  

از بس که درون سینه تنها مانده / درمانده ام از دست دل وامانده
در داخل سینه درد شیرینی هست / آیا دل من پیش شما جامانده؟

 

 ************ WwW.Nice-SMS.IR *************  

یک پلک زدن فاصله از تو تا من / باید بزنیم پلک یا تو یا من
هرچند که گفتند گناه است این کار / اما تو یکی بزن گناهش با من.

 

 ************ WwW.Nice-SMS.IR *************  

مثل گل صدبرگ شکوفا شده ای / چون ماه چهارده زیبا شده ای
در آیینه نگاه من چشم بدوز / تا دریابی چقدر زیبا شده ای

 

 ************ WwW.Nice-SMS.IR *************  

خوش خلقی و خشم همزمان یعنی چه؟ / بیزاری و عشق توامان یعنی چه؟
با رفتن من اگر موافق هستی / پس این بنشین ، نرو ، بمان ، یعنی چه؟
 

ارســــــــــــــال مطالب و شعر و اس ام اس جالب برای ما   

منبع : wWw.Nice-SMS.ir 

 برای تبادل لینک کلیک کنید  

 فروش بهترین لوازم زینتی و فروشگاه بزرگ ایران 

نظرات 1 + ارسال نظر
فارس بنر چهارشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:31 ب.ظ http://farsbn.com

سلام
کاربر عزیز لطفاً کد نمایش بنر را در صفحات متفرقه قرار ندهید
در این حالت امتیاز سایر کاربران هدر رفته و از بازده سیستم کاسته میشود
بنر ها باید در صفحات اصلی سایت شما نمایش داده شوند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد