دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

اس ام اس انگلیسی لاو و عاشقانه | English Sms Love 2011

محصولات پر فروش امروز 

 

 معجزه ای در افزایش قد |  دستبند ماه تولد آذر   | سامورایی  | CHANEL ساعت  

 ساعت اورجینال hayuxi  |  ساعت D and G  |  انگشتر ساعتی  |  شمع جادویی  

 ساعت بدون عقربه  | BOSS ساعت |  ساعت مدل شاتل |  ساعت مدلChaNnel    

 


 

My eyes – miss u
My feel – Love u
My hands – need u
My mind – calls u
My heart – just 4 u
My life – is u
" I LOVE U "
sender : Arash 0938***1791

چشمان من تو را کم دارد
احساس من تو را دوست دارد
دستان من به تو نیازمند است
ذهن من تو را می خواند
قلب من فقط برای توست
زندگی من تو هستی
" دوستت دارم"
فرستنده : آرش 1791***0938 

************ WwW.Nice-SMS.IR *************  

I miss you every night and seeks amorously to see you , if little by little the tree of my life started to fade , again my love buds to thank your kindness.

من هر شب دلم واست تنگ میشه و عاشقانه در جستجوی دیدار تو هستم ، اگر کم کم درخت زندگی من شروع به نابود شدن باشد ، دوباره عشق من شروع به جوانه زدن می کند تا از مهربانیهایت تشکر کند.

فرستنده : 5934***0913

************ WwW.Nice-SMS.IR *************  

Those innocent eyes .. a great smile .. the perfect walk .. smoothest talk .. absolutely gorgeous .. that's enough about me .. so how are u doing?

Sender : 0937***4343

آن دو چشم معصوم .. خنده های زیبا ، راه رفتن بدون عیب و نقص ... حرف های آرام و باوقار ... کاملا شگفت انگیزند ... خوب تعریف درمورد من کافیه... تو چطوری هستی؟

فرستنده : 4343***0937

************ WwW.Nice-SMS.IR *************  

If you judge people , you have no time to love them.

Sender: 0937***3052

اگر درمورد دیگران قضاوت کنی وقتی برای ابراز علاقه به آنها پیدا نمی کنی.

فرستنده : 3052***0937 

ارســــــــــــــال مطالب و شعر و اس ام اس جالب برای ما   

منبع : wWw.Nice-SMS.ir 

 برای تبادل لینک کلیک کنید  

 فروش بهترین لوازم زینتی و فروشگاه بزرگ ایران  

نظرات 2 + ارسال نظر
King Of Love سه‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:14 ب.ظ http://www.friendforyou.blogfa.com

سلام دوست عزیز،شما میتوانید با ورود به وبلاگ دوستیابی و وارد کردن مشخصات تان دوست مورد علاقه خود (دختر،پسر) پیدا کنید.پس عجله کنید و در قسمت نظرات مشخصات خود را درج کنید تا مشخصات شخص ایده آلتان را بیابید.

غلامی چهارشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:52 ق.ظ http://abshop1.shoploger.com/

با سلام و خسته نباشید
فرموده بودین کسایی که پیج رنگ بالایی دارن لینک کنن و پیام بدن ولی من جسارتا شما رو لینک کردم و ممنون میشم منو لینک کنید چند روزیه شروع به کار کردم اگر کمک کنید سریع بالا میم .

با تشکر
http://abshop1.shoploger.com/
فروشگاه محصولات حجاب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد