دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

اس ام اس های سرکاری عاشقانه | اس ام اس عاشقانه

  فروشگاه : فارسی ساز ویندوز 7 | ‌کاملترین پکیج آموزش Ielts | افکار دیگران را بخوانید

 

سلام، سلام موش موشی / نیستی کجایی، کوشی؟ / دلم شده قلمبه / بله، تویی که توشی!

  

************ WwW.Nice-SMS.IR ************* 

سلام. من یه بوس کوچولو هستم که گم شدم! میشه روی لبتون استراحت کنم؟

 

************ WwW.Nice-SMS.IR ************* 

 

چند ماهه توی قلبم خونه کردی و تا حالا کرایه خونه ندادی! اگه تا یک ماهه دیگه با صاحب خونه ازدواج نکنی حکم تخلیه میگیره واست

 

************ WwW.Nice-SMS.IR ************* 

 

کار دنیا رو ببین! تپش قلبم شده مثل تبلیغ پفیلا! یکی واسه تو! یکی واسه من! دو تا واسه تو یکی واسه من!!!

 

************ WwW.Nice-SMS.IR ************* 

 

الهی قربون اون دلت برم که مثل یخچال فقرا هیچی توش نیست

 

************ WwW.Nice-SMS.IR ************* 

 

طبقه ی یک، طبقه ی دو، طبقه ی سه، طبقه ی چهار، طبقه ی پنج، با آسانسور قلبم بازی نکن اون تو گیر می افتی ها

 

************ WwW.Nice-SMS.IR ************* 

 

عشق تویی عاشق منم، دریا تویی قایق منم / اگر دزدیدند قایقت را، غم مخور، سارق منم

  

************ WwW.Nice-SMS.IR ************* 

میفرستم این پیامک را به دوست، ای پیامک صورت او را ببوس
 

ارســــــــــــــال اس ام اس های جالب برای ما   

منبع : wWw.Nice-SMS.ir 

 برای تبادل لینک کلیک کنید  

 برای تبادل بنر کلیک کنید      

 

کلمات کلیدی : های - سرکاری - عاشقانه - اس ام اس خنده دار عاشقانه - اس ام اس واسه سرکار گذاشتن عشقم - اس ام اس بامزه ی عاشقونه - اس ام اس معشوقانه ی جدید - اس ام اس های جدید و به روز عاشقانه - اس ام اس ابراز عشق - اس ام اس خداحافظی و رفتن - اس ام اس بوسه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد