دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

کارت پستال لاو با نام " این چه احساسیه که " جدید

کارت پستال لاو با نام " این چه احساسیه که " جدید 

    

یاسر محمودی خواننده ی بزرگ ایران زمین این آهنگ رو خونده که یکی از غمگین ترین آهنگ های سال هستش اینک متن و کارت پستال همین آهنگ از نایس اس ام اس 

 

 

 

این چه احساسیه که من و تو مثل همیم 


از همه دنیا جدا نه زیادیم نه کمیم 


دارم حست می کنم لحظه لحظه با منی 


تو تموم لحظه هام تو  هوام پر میزنی 


دارم حست میکنم توی بیداری و خواب 


دل واسه تو میزنه با یه دنیا تب و تاب 


این چه احساسیه که بی تو آروم ندارم 


حتی وقتی با منی باز تورو کم میارم 


دارم حست می کنم خیلی نزدیکی به من
 

خودتو نشون بده عاشقونه حرف بزن 


دارم حست می کنم مثل روزای قدیم 


هنوز هم کوچه ی عشقو ، من و تو خوب بلدیم 


این چه احساسیه که واسه من مقدسی 


تا دلم تورو میخواد تو به دادم می رسی   

 

  

 منبع : WwW.Nice-sms.IR   

 لیست محصولات جدید 

 

گردنبند ماه تولد شما | معجزه ای در افزایش قد | ساعت سامورایی | کبریت دائمی | کتاب ملودی عاشقانه زیستن | پودر سفید کننده دندان | ساعت بدون عقربه | نرم افزار تقویت امواج مغز | ترفند های فعالیت در بازار بورس | CHANEL ساعت | چای ساز مسافرتی (مخصوص اتومبیل | نرم افزار گفتار به نوشتار+کتاب | آموزش زبان انگلیسی در خواب | BOSS ساعت | سیم کارت ریدر | شمع سال خرگوش 1390 | مجموعه آثار دکتر علی شریعتی | لیوان جادویی به همراه کتاب شعب | سفید کننده زیر بغل | طراحی روی ناخن | شال عشق | سبزه سال خرگوش | تیشرت ماه تولد شما | Puma ساعت | ترانه های شاد کودکانه | نیم ست گل رز | دستبند JoJo

نظرات 1 + ارسال نظر
بزرگترین پایگاه سرگرمی شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 04:19 ب.ظ http://jafariali1.blogfa.com

با فاتخار شما رالینک کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد