دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

خدای بزرگ من... شکرت!

خدای کهکشونم خدای مهربونم
من دیگه تو دور دنیا غیر تو کسی ندارم
هرچی عشقه رو زمینه بشه جون فدای نومت
شاه خوشکل های دنیا
فدای نام و نشونت
دیدی که گفته بودم؟ خیر از عاشقی ندیدم؟
خسته ام از عشق های دنیا، دیگه نیستم تک و تنها
چون که عشق تو بزرگه به قد دریا
عشق فقط عشق خدایی
نداره غم و جدایی، نداره چشم انتظاری
لحظه های بی قراری...


خدا می دونه امروز از چند نفر تولدت مبارک شنیدم. ممنونم خدایای که این همه به من دوستای مهربون دادی... دلتون بسوزه یه عطر مارک هم گیرم اومد. یکی که دیگه ترکوند. رفته بودم خونه اشون واسه یه کاری باورتون نمیشه برام یه کیک خریده بود این هوا...  اصلا باورم نمیشه! خدای من شاخم در اومده بود. اینا از خوبی من نیست. از مهربونی و معرفت بقیه است. مگر نه تا جایی که من می دونم خیلی بی معرفتم و هیچ وقت احوال دوستام و نمی رسم بپرسم. خدایا تو چقدر مهربونی. ممنونتم که اینقدر هوام و داری. هوای این بنده بدت رو.

امشب یه چیز جالب تو اینترنت دیدم. یه وبلاگ یه پست گذاشته بود که نوشته بود... نه خودتون برید بخونید....  از اینجا.  شما جای من بودید چه حسی بهتون دست می داد؟ من که بی نهایت خوشحال شدم. 

 

 نایس شاپ بهترین فروشگاه ایران برای ورود کلیک کنید    

 منبع : WwW.Nice-sms.IR    

 


کلمات کلیدی : سایت بزرگ عاشقانه تنهایی shdj fcv' uharhki jkihdd اس ام اس اول فروردین 1390سایت بزرگ عاشقانه تنهایی shdj fcv' uharhki jkihdd اس ام اس اول فروردین 1390سایت بزرگ عاشقانه تنهایی shdj fcv' uharhki jkihdd اس ام اس اول فروردین 1390

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد