دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

اس ام اس لاو غمگین (SMS LOVE) | دلشکسته

یه روزی دختر از پسر پرسید :
منو دوست داری ؟
پسر گفت : نه
دختر گفت : اگر من بمیرم گریه میکنی ؟
پسر گفت : نه
دختر ناراحت شد و اشک چشاشو گرفت
پسر گفت : من دوستت ندارم ، عاشقتم
اگر بمیری گریه نمیکنم ، چون منم میمیرم
(خودمونیم اما پسره چخ گفته )
 

* * * * * * * * * * * * 

 

قانون معرفت میگه یه قلب ما نزدیکتر است
کسی که از چشم های ما دورتر است
 
* * * * * * * * * * * * 

 

بیب … بیب …
برو کنار خیس نشی این SMS بار داره !
یه ماچ آبدار داره !
 
* * * * * * * * * * * * 


لیلا و مجنون
یک شبی مجنون نمازش را شکست / بی وضو در کوچه لیلا نشست
عشق آن شب مست مستش کرده بود / فارغ از جام الستش کرده بود
گفت یارب ار چه خوارم کرده ای / بر صلیب عشق دارم کرده ای
خسته ام زین عشق دل خونم نکن / من که مجنونم تو مجنونم نکن
مرد این بازیچه دیگر نیستم / این تو و لیلای تو ، من نیستم
گفت ای دیوانه ، لیلایت منم / در رگ پنهان و پیدایت منم
سالها با جور لیلا ساختی / من کنارت بودم و نشناختی
 
* * * * * * * * * * * *
 
سعی نکن بفهمی کدوم ستاره قشنگتره
سعی کن بدونی پیش کی قشنگترین ستاره ای . . .
 
* * * * * * * * * * * * 

 
رفتم  ، رفتی ، رفت  . . .
چقدر ساده صرف شدیم
 
* * * * * * * * * * *

 
شاه نشین قلب من تکیه گاه خیال توست
گرچه دوری ز برم ولی دلم به یاد توست . . . 
  

منبع : نایس اس ام اس دات آی آر 

 نایس شاپ بهترین فروشگاه ایران برای ورود کلیک کنید  

 منبع : WwW.Nice-sms.IR 

برچسب ها: اس ام اس جدید بهمن 89، اس ام اس پیامک مسیج جدید 2011، مسیج جدید بهمن 89، پیامک جدید و خف، اس غمگین و عاشقانه بهمن 89، اس ام اس لاو، اس ام اس احساسی، پیامک خیلی عاشقانه، عاشقانه بهمن 89، اس ام اس لیلی مجنون، اس ام اس لیلا مجنون، اس ام اس غمگین بهمن 89، پیامک جدید عاشقانه + غمگینت + احساسی، sms ehsasi، sms2011، sms asheghane bahman 89،  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد